• Файл

Валентина

Керівник, помічник керівника (бухгалтерія, логістика)

Вік:
44 роки
Місто:
Андрушівка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме 2024 рік

Прізвище, ім’я, по батькові:

Цілевич Валентина Іванівна

Дата і місце народження:

23 березня 1981 року м. Андрушівка (43 років)

Сімейний стан:

Не одружена, маю доньку 2009 року народження (15 років)

Домашня адреса:

Житомирська область, м. Андрушівка, вул. Клубна, 25, кв. 1

Контактні дані:

моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
електронна адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2007-2011 рр. – Київський національний університет культури та мистецтв м. Києва (диплом бакалавра) за професією: менеджер готельно-ресторанного бізнесу

Досвід роботи:
2000–2009 рр. – м. Київ, ресторан «Рідна Диканька», посада касир
Обовязки:
• Відпуск продукції на касі;
• Переоблік готової продукції та товару;
• Ведення облікового запису в книгу по касовому апараті
підвищення: адміністратор
Обовязки:
• Закази сировини на виготовлення готової продукції;
• Прийом товару та сировини на склад, розподіл по цехах;
• Контроль порядку в залі;
• Контроль відпуску готової продукції на зал;
• Вивчення програми 1С та бухгалтерського обліку
підвищення: заступник директора, переведена на посаду директора
Обовязки:
• Підбір кадрів;
• Контроль працівників (склад, кухня, офіціанти, касири, прибиральниці);
• Підзвітність (бухгалтер, юрист, адміністратор);
• Зняття та контроль каси;
• Нарахування та виплати заробітної платні;
• Ведення ділових переговорів;
• Пошук інвесторів;
• Активна участь в відкритті двух нових ресторанів з нуля та їх ведення;
2009–2014 рр. – Декретна відпустка.

2014-2015 рр. – Андрушівський Хлібзавод, посада експедитор
Обов’язки:
- відпуск готової продукції;
- приймання заказів на продукцію;
- набирання та роздрукування накладних;
- контроль випічки та нарізки хліба;
- звітність перед керівництвом;
- щоденний переоблік.
Грудень 2015 р. - квітень 2016 р. – ТОВ «Андрушівський масло сир завод», посада – диспетчер-логіст транспортного відділу.
Обов’язки:
• робота в програмі 1С;
• друк та видача шляхових листів для вантажних автомобілів;
• робота в телефонному та інтернет режимах;
• контроль подачі автомобілів для керівництва заводу;
• контроль вивозу готової продукції
• контроль закупки сировини.
Квітень 2016 р. - вересень 2017 р. – ТОВ «Житомир-Агро-Інвест» - посада – помічник керівника малого підприємства.
Обов’язки:
• пошук земельних паїв по телефону, наяву та в кадастровій карті;
• звітність по всій агротехніці (трактора, комбайни, позашляховики, легкові автомобілі;
• прийом громадян;
• активна допомога бухгалтеру;
• заказ логопродукції, канцтоварів тощо,
• оформлення ТТН
• оформлення та друк договорів оренди землі, купівлі-продажу землі, емфітевзису
• сканування відповідних документів
• робота в онлайн режимі
• видача заробітної платні працівникам
• ведення архівної документації
• нарахування та виплата орендної плати орендодавцям.
Січень 2021р. – лютий 2022р. підприємець (франчайзинг)
компанія «Делівері»
Обов’зки:
• логістика;
• ведення та оформлення квитанцій;
• ведення каси;
• оформлення ТТН
Травень 2023р. – по сьогоднішній день: ТОВ «ВОЮС» - посада бухгалтер-обліковець:
Обов’язки:
• обліковування виробництва (а, саме готову продукцію та сировину на виготовлення готової продукції);
• табелювання працівників виробництва від 100 чоловік
• нарахування та виплата заробітної платні
• оприбуткування та облік товару, який прибуває на виробництво;
• створення видаткових накладних та проведенням їх;
• створення та оформлення ТТН;
• оформлення та підписання договорів;
• ведення каси;
Додаткова інформація:

Маю досвід роботи з персональним комп’ютером, вмію досконало працювати з Excel, Word, також володію програмою 1С, навики проведення попередніх консультацій по телефону.
Вмію працювати з офісною технікою, а також обслуговувати її.
Маю власний автомобіль, досвід керування понад 16 років, категорії «В»
Досконало володію письмовою та усною українською мовою.

Особисті якості:
Пунктуальність, відповідальність, комунікабельність, акуратність, бажання працювати, вміння розуміти настрій інших людей, легко і швидко навчаюсь, вмію висловлювати свою думку.
Веду здоровий та активний спосіб життя.

Люблю: в'язати, вишивати, шити, подорожувати, грати в більярд, бадмінтон, риболовля.
Без шкідливих звичок.

Претендую на посаду:
Адміністратор, керівник або помічник керівника, логіст, керівник певної ланки чи відділу, помічник бухгалтера, обліковець.
Бажаний рівень заробітної плати:
Від 20000 грн.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: