• Файл

Катерина

Бізнес-асистент, коуч, офіс-менеджер

Вік:
31 рік
Місто проживання:
Кам'янське
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Інші країни, Кам'янське

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 4 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Резюме від 7 червня 2024
Климєнко Катерина
Асистент керівника, офіс-менеджер, адміністратор, керівник
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:30 років
Місто проживання:Кам'янське
Готовий працювати:Дніпро, Дистанційно, Кам'янське
Контактна інформація
Адреса:Правий берег, Zorya Hotel
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Соціальні мережі:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи
Керівник та сама собі режисер свого кіно під назвою життя
з 09.2023 по нині (9 місяців)
Фріланс-площадки в інтернеті, Кам'янське (Приватні особи)
Всі отримані раніше навички та досвід роботи залучила до роботи в інтернеті у форматі фрілансу на різних ресурсах

Надаю консультаційні послуги у сфері психоаналізу, інвестицій, нерухомості тощо
Менеджер по роботі з клієнтами
з 04.2023 по 09.2023 (5 місяців)
Ван Колл Центр, ООО, Львів (Телекомунікації, зв'язок)
* Продзвін бази клієнтів за готовим спічем
* Консультування клієнтів за послугами компанії
* Збір інформації від клієнта та внесення до бази CRM
* Передання клієнта на старшого спеціаліста

Маю досвід у таких схемах як:
* банки (ВТБ, Сбер)
* МВД
* інвестиції (крипта, NFТ)
* скам, листування

АЛЕ РОЗГЛЯДАЮ ⚠️⚠️⚠️ ВИКЛЮЧНО ФОРМАТ ЧАТІВ/ЛИСТУВАННЯ ⚠️⚠️⚠️⚠️
Асистент засновника компанії
з 05.2020 по 03.2023 (2 роки 10 місяців)
АН KVADRATGROUP realty, Днепр (Нерухомість)
Обов'язки:
* Маркетинг та реклама об'єктів в інтернеті (соцмережі, сайти реклами, месенджери)
* Менеджмент реклами на майданчиках
* Моніторинг об'єктів та актуалізація бази нерухомості керівника
* SEO двох ботів у Telegram & особистого сайту керівника
* Комунікація з клієнтами (листування, дзвінки, добірка об'єктів на запит, співпраця з колегами)
* Оформлення договорів оренди нерухомості (набір договору, процедура підпису)
* SMM-менеджмент у соцмережі FB & Instagram (сторіс, пости щодня)

__________

✔️ Досягнення:
* Керівнику вдалося здати 40 квартир та продати 12 за місяць, а завдяки делегуванню зобов'язань на мене.
* Робила неможливе - можливим! А саме: знайшла та успішно оформила договір аренди у короткі терміни (2 дні), врахувала при цьому всі запити клієнта (сім'ї з 4 дітьми до 12 років та собакою), якому не змогли знайти квартиру протягом 3 місяців ніхто в місті.
Менеджер підтримки відділу збуту, оператор 1С
з 02.2020 по 04.2020 (2 місяці)
ТОВ Магістр Кофе, Дніпро (Роздрібна торгівля)
* Обробка замовлень в 1С:Підприємство
* Підготовка первинної документації за замовленнями
* Контроль відвантаження товару клієнту
* Контроль за дотриманням клієнтом договірних зобов'язань
* Контроль і списання паливно-мастильних матеріалів
Директор підприємства/гол.бухгалтер/адміністратор
з 02.2019 по 12.2019 (10 місяців)
ТОВ Учбовий центр Автошкола, Дніпро (Освіта, наука)
✔️ Адміністративна функція:

* Зустріч відвідувачів (виявлення потреб, призентація послуг школи, продаж послуги, фіксація клієнта)
* Прийом вхідних дзвінків
* Прийом/надсилання кореспонденції через НП
* Забезпечення життєдіяльності офісу технічно та адміністративно (замовлення води, кава, прибирання офісу, покупка канцелярії)
* Координація робочого та навчального процесів (складання розкладу занять, контроль якості навчання)
* Організація заходів
* Замовлення квитків, організація поїздок
* Виконання особистих прохань засновника

✔️ Бухгалтерія:

* Ведення внутрішнього та зовнішнього документообігу з контрагентами/дистриб'юторами
* Первинна/вторинна бухгалтерія (виставлення рахунків, актів)
* Касовий готівковий облік
Оплата поточних рахунків за фірмою (оренда, інтернет тощо)

✔️Маркетинг:

* Робота з контестною рекламою в Google, FB, Instagram (таргеттинг, аналітика)
* Організація роботи промоутерів
* Ведення паблік-чатів у месенджерах
* Розвиток та впровадження нових напрямків ("дитяча автошкола", "школа дрифту", "школа контраварійного водіння")
__________

✔️Досягнення:

* Кар'єрне зростання від адміністратора до директора за 4 місяці
* Виведення компанії зі збитків у прибуток за 2 місяці, шляхом антикризового управління, оптимізації маркетингових процесів.
* Збільшення обороту та прибутку компанії в 3 рази, шляхом побудови ефективної структури відділу продажу та маркетингу
* Комп'ютеризувала бухгалтерію компанії: 1С 8.2, Me.Doc, клієнт-банк, електронний документообіг через файлообмінник та електронний кабінет податкової.
* Успішний підбір та адаптація персоналу у відділ обслуговування клієнтів, у відділ продажу
* Штат співробітників у підпорядкуванні (10-30) осіб
Оператор 1С/асистент менеджера відділу збуту
з 01.2019 по 02.2019 (1 місяць)
ТОВ Офіс - менеджер, Дніпро (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
* уважне внесення даних до програми 1С:Підприємство 8.2
* робота з таблицями Excel
* внесення/редагування накладних згідно до замовлення від менеджера збуту
* аналіз та контроль дебіторської заборгованості
* робота з поштовими службами
* продуктивна взаємодія з іншими відділами компанії через систему CRM

__________

✔️ Досягнення:
* швидко увійшла в роботу
* отримала додаткову премію за перший ( і доречі єдиний місяць роботи)

* побудувала та зберігла гарні відносини із керівництвом компанії (через те і звільнилася)
Помічник психотерапевта, керівника (віддалений вид зайнятості у режимі Online)
з 08.2017 по 11.2019 (2 роки 3 місяці)
МАУП г. Киев, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Адміністративна функція:

*Робота з базою клієнтів: пошук нових та підтримка існуючих
* Допомога в організації та проведенні психологічних тренінгів, вебінарів
* Реклама у соціальних мережах
* Контент-менеджмент пабліків у месенджерах
* Аналітика даних соц.мереж

__________

✔️ Досягнення та отримані навички:

* Набула розуміння побудови реклами в соц.мережі та інтернет
* Успішно освоїла методи розміщення контекстної реклами та аналітики продажів
* Отримала навички продажів в соціальних мережах

Віддалений вид зайнятості у режимі Online
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, логіст, помічник гол. бухгалтера
з 09.2016 по 09.2017 (1 рік)
ТОВ Ремеріс-Автотранс, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Функції менеджера по роботі з клієнтами:

* Ведення та розширення клієнтської бази, залучення нових клієнтів (виявлення потреби, презентація товару, укладання угоди)
* Проведення переговорів із клієнтами
* Складання та підписання договорів
* Створення комерційних пропозицій
* Контроль дебіторської заборгованості
* Закупівля/збут продукції промислового типу, будівельних матеріалів

Функції логіста:

* Допомога в організації доставки вантажів
* Контроль логістики (своєчасне завантаження та вивантаження товару)
* Пошук та підбір автомобілів (Lardi, Della)

Бухгалтерські функції:

* Участь у тендерах (підготовка необхідної документації)
* Документообіг (виставлення рахунків, облік приходу, виписка видаткових накладних, ТТН) в 1СПідприємство:8.2
* Контроль за поверненням первинних документів
* Створення щоденної звітності у форматі MS Ecxel, 1С

__________

✔️ Досягнення та навички:

* З успіхом освоїла нову для себе професію та сегмент ринку за 2 тижні
* Здобула навички роботи в режимі мультизадачності, успішно справлялася з останньою
* Набула досвіду обслуговування ключових клієнтів компанії
* Здобула навички успішних телефонних продажів
* Здобула навички управління персоналом
Агент з нерухомості (житловий сектор, комерційний та новобудови )
з 06.2012 по 03.2014 (1 рік 9 місяців)
АН Бордо, Дніпро (Нерухомість)
Функції:

* Ведення та оновлення існуючої бази клієнтів
* Пошук нових клієнтів, розширення існуючої бази
* Підготовка та супровід операцій з нерухомістю (сегмент ринку: продаж/оренда вторинної житлової нерухомості)
* Приватизація, узаконення, оцінка та підготовка інших документів щодо об'єктів нерухомості
* Переговори з потенційними клієнтами
* Організація та проведення презентації об'єктів нерухомості
__________

✔️ Досягнення та отримані навички:

* Протягом місяця освоїла нову професію з нуля
* Першу угоду з продажу житлової нерухомості закрила на другому тижні роботи
* Здобула позитивний досвід спілкування з чиновниками та іншими представниками держ.органів, першими особами компаній
* Успішно освоїла принципи та техніки особистих продажів, проведення презентацій та переговорів

Все це дало можливість працювати як фоп в сфері нерухомості в період дикрету та після нього
Освіта
МАУП (Межрегіональна академія управління персоналом)
Психологія, Клінічний психолог, Київ
Вища, з 2012 по 2016 (4 роки)
Навчалася заочно в Києві. Отримала міжнародний диплом та ступінь бакалавра з клінічної психології.
УДХТУ (Український державний хіміко-технологічний університет)
Механічний, інженер, Дніпро
Незакінчена вища, з 2010 по 2012 (2 роки)
Очна освіта. На бюджеті. Отримувала стипендію. Після 2 курсу перевелася у м. Київ за академрізницею.
Знання і навички
MS Excel, MS Word, MS Office, 1С, 1С:Підприємство, CRM, Водійські права кат. B, Бітрікс24, Instagram, Facebook, Робота в команді, Google, Фотографія, Відеомонтаж, Google Ads, Реклама, Самостійно приймаю рішення та несу відповідальність за це, Оператор 1С 7.7/8.2: Підприємство, Оператор 1С 7.7 /8.2:Підприємство, Ведення документації, Canva, Adobe Photoshop, Стресостійкість, Комунікабельність, Користувач 1С, Здатність до навчання, Ведення CRM, Управління командою, Управління магазином, Лідерство
Знання мов
• Англійська ─ початковий
• Українська ─ просунутий
• Російська ─ вільно
Рекомендації
• Руденко Станіслав Станіславович
Керівник відділу збуту, ТОВ Магістр Кофе
Контактні дані приховані
• Баранов Юрій Олексійович
Засновник компанії, ТОВ Ремеріс-Автотранс
Контактні дані приховані
Відкрийте контакти кадидата, щоб звʼязатись з тими, хто його рекомендує.
Додаткова інформація
✅ Головні недоліки: самоорганізована та відповідальна, пунктуальна
✅ Легко та швидко навчаюсь новому
✅ Уважна до деталей
✅ Креативна та цілеспрямована
✅ Маю аналітичний склад ума
✅ Амбіверт, сангвінік з високою здатністю до реверсії
✅ Як подарунок: відсутність шкідливих звичок 🚭🚫 та не погане почуття гумору 😜
✅ I'm Aquarius ♒

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/8143112/

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: