- Файл
Микита
Unity Developer
- Вік:
- 24 роки
- Місто:
- Ізмаїл
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10789672/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
E-mail: [
Телефон [
Telegram: @dioviga
Місце проживання: Ізмаїл. Одеська область.
Про себе.
Розробник з практичним досвідом на позиції Trainee у незалежній
команді.Працював над реальним проєктом у жанрі 3D sandbox з видом
зверху, де відповідав за побудову ігрових рівнів, інтеграцію ассетів, а також
розробку базових систем (квести, механізми, поділ на регіони). Володію
знаннями C#, принципами ООП, базовою архітектурою ігрових проєктів у
Unity. Вмію працювати в команді, дотримуватись технічних вимог та
фокусуватись на вирішенні конкретних задач.
Досвід роботи.
nesterio games - https://nesterio.com
З 01.3.24 - 01.03.25. Брав активну участь у розробці інді-гри з видом зверху
— фізичної 3D екшен-пісочниці з гонками, головоломками та бойовими
механіками, де гравець керує модифікованим автомобілем на великому
відкритому острові.
Основні обов’язки:
Розробка та оптимізація рівнів — створював багатофункціональні ігрові
зони з урахуванням фізичних взаємодій, навігації AI та сценарного
наповнення.
Доопрацювання системи квестів — реалізував механіку завдань з
можливістю умовної активації, прогресу, нагород, а також автосейвів і
відкатів.
Реалізація регіональної структури світу — впровадив розділення острова
на регіони, сектори та локації з підтримкою логіки складності, блокпостів,
та зв'язку з геймплейною прогресією.
Розробка ігрових механізмів — створив інтерактивні елементи (платформи,
мости, важелі, трампліни, поршні), що інтегруються в фізичну та
головоломну частину гри.
Інтеграція сторонніх ассетів — налаштовував і адаптував ресурси з Unity
Asset Store (наприклад, Car Builder), забезпечуючи їх стабільну роботу в
існуючій архітектурі проекту.
Перелік ассетів:
- DoTween
- BruteForce
- SoundsGood
- QuickOutline
- TREEGEN 2023 - procedural tree generator
- MicroWorld
- TerraForge 2
- ROCKGEN 2024
Навички.
Unity, C#, 2D, 3D, GIT,OOP, Purchases, DoTween, Ads, Addressable, UI,
англійська - Pre-Intermediate
Pet проекти.
1. The Legacy of the Crimson Sword - 2D платформер. Розроблявся разом з
художником та саунд-дизайнером. Має власну графіку та музику.
Код гри - https://github.com/DiViGaa/2D
Збірка гри - The Legacy of the Crimson Sword
2. Try To Escape - Runner у лісі
Код гри - https://github.com/DiViGaa/Try-to-Escape.git
Збірка гри - TryToEscape
Освіта
Вересень 2020 - Червень 2024
Харківський національний університет радіоелектроніки. Факультет
комп'ютерних наук. Кафедра штучного інтелекту.