- Файл
Юстина
Діловод, офіс-менеджер, адміністратор офісу
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10795663/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
КРАСЮК ЮСТИНА
04.12.1979 р.н.
м. Бровари
[
[
Отримати посаду діловода, офіс-менеджера, адміністратора.
Мета Бажана заробітна плата від 30 000 грн.
Загальний ✔ Товарознавець, обліковець в програмі Poster, ресторан “Eclat”,
кальян-бар “MOLO” (аутсорсинг, консалтінгова компанія “ОК”),
досвід роботи
м.Київ
в ✔ Товарознавець, обліковець, технолог, сімейне кафе “BAZILIK”,
адміністративн м.Бровари
ій сфері різних ✔ Бренд-шеф, керуюча, організатор, технолог кафе “Lovita”, м.Батумі,
направлень: Грузія
23 роки по ✔ Керуюча, організатор, бренд-шеф, замiський ресторан "Fresco
квітень bistro", с.Рожни, Київська обл.
✔ Керуюча, адміністратор 2-ма ресторанами “BBQ” та “Ах, Odess”,
2024 р. м.Бровари
✔ Старший адміністратор-менеджер, ресторація м'яса та пива
«Фермер», м.Бровари
✔ Керуючий менеджер, «Hot Café Maxi», мережа кафе при АЗК
«ОККО», м. Київ
✔ Керуючий адміністратор, Стейк-бар «Швейк», м. Бровари
✔ Помічник директора, мережа фаст-фуд «Печена картопля» м.Київ
✔ Секретар, власний помічник директора ТОВ “Камаз-Україна”,
м.Бровари
✔ Викладач етикету та основ модельного бізнесу, школа моделей
“Promo Star”, м.Бровари
✔ Керівник фольклькльорно-етнографічного гуртка, СШ №10,
м.Бровари
Функціональні обов’язки та навички роботи:
● Досвід адміністрування більше 20 років;
● Менеджмент, маркетинг; складання, контроль, ведення бюджету
закладу;
● Здійснення замовлень товару постачальникам, закупки, забезпечення;
● Пошук, співпраця, розрахунки з постачальниками;
● Співпраця з контролюючими органами;
● Контроль залишків товару, оцінка об'єктивних запасів, забезпечення
товарними запасами;
● Контроль та аналіз технологічного процесу харчового виробництва на
кухні, барі, мерчандайзинг вітрини, складання меню та тех.карт,
формування собівартості та націнок, відпрацювання страв;
● Контроль виконання персоналом стандартів обслуговування та
стандартів чистоти, штатної дисципліни;
● Контроль касової дисципліни, інкасації торгових виручок,
документооборот, звіти, оприбуткування товарів, оформлення
накладних, проведення інвентаризацій;
● Забезпечення об’єкту побутовими та хазяйськими засобами;
● Набір персоналу, формування графіку роботи, навчання та контроль
роботи персоналу, табелювання, нарахування зарплат, ведення анкет,
бази даних співробітників, написання посадових інструкцій, чек листи;
● Вирішення технічних питань по забезпеченню роботи закладу;
● Оформлення торгового залу РМ, декор інтер'єру ресторану,
● Організація акцій, свят, музичних програм, тематичних вечірок;
● Управління командою працівників до 40 чол.;
● Комунікація з гостями, робота з запереченнями;
● Прийом та організація банкетів;
● Листування. вхідні, вихідні дзвінки, відправлення та отримання
кореспонденції;
● Зовнішня реклама закладу, організація рекламних акцій;
● Складання меню, підбір, дегустація та участь в розробці нових страв;
● Діловодство та робота з документацією (вхідні, вихідні документи,
договори, угоди, накладні, акти виконаних робіт, техкарти,
рахунки-фактури, кошториси, чек листи, посадові інструкції, акти
списання, ділове листування та ін.)
Освіта ● Школа кондитерів “Pastry-Chef school” Юлії Миколаєнко, 2021 р.
● Підвищення кваліфікації керівників ресторанів фаст-фуд (менеджмент,
маркетинг, мерчандайзинг, сервіс, тайм менеджмент, HR, техніка
безпеки, франчайзинг та ін.) 2016 р.
● Курси флористики та декору (флорист, декоратор), 2015 р.
● Тренінг «Особистого зростання» (лідерська програма), 2010 р.
● Державна Академія керівних кадрів культури та мистецтв (режисер
театралізованих масових дійств), 2002 р.
● Вища школа реклами при Інституті журналістики Київського
університету ім. Т.Шевченка (рекламіст), 1997 р.
● Київ.обл. училище культури (організатор КДД, хормейстер), 1996 р.
● Курси офіс-менеджерів, адміністраторів (офіс-менеджер,
адміністратор), 1996 р
● Курси ділової жінки та єтикету, 1995 р.
Додаткова - Впевнений користувач Internet, Microsoft Office (Word, Exсel), Google doc,
Poster, Canva та офісною технікою . Навички роботи в 1С8.
інформація:
- Водій з досвідом керування 15 років (права категорії В, власне авто), творча
особистість; логічне мислення; здатність розвиватись та швидко освоювати
нові направлення діяльності, порядність; цілеспрямованість; енергійність;
комунікабельність; відповідальність; дисциплінованість, акуратність;
ініціативність; тактовність; хороші організаторські здібності; раціональність;
- Одружена, двоє повнолітніх дітей.
Схожі кандидати
-
Ассистент руководителя
Дистанційно, Одеса, Інші країни -
Асистент керівника
Дистанційно, Івано-Франківськ -
Особистий помічник
Дистанційно, Київ, Буча -
Помічник керівника з маркетингу
Бровари -
Помічник керівника
Дистанційно, Кропивницький -
Асистент керівника
Дистанційно