Надія

Оператор контакт-центра

Розглядає посади:
Оператор контакт-центра, Касир
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор call-центра

з 02.2025 по нині (6 місяців)
ТОВ Фамілія Медікус, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Приймати дзвінки, запис до лікарів і консультація пацієнтів по послугам клініки. Робота зі страховими компаніями, спілкування в чатах, месенджерах, електронній пошті. Робота в програмі Doctor Eleks

Оператор call-центра

з 02.2024 по 12.2024 (10 місяців)
ТОВ Амеда, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Приймати дзвінки, запис до лікарів і консультація пацієнтів по послугам клініки. Робота зі страховими компаніями, спілкування в чатах, месенджерах, електронній пошті. Робота в програмі Doctor Eleks

Адміністратор медичної клініки

з 01.2023 по 02.2024 (1 рік 1 місяць)
ТОВ Добродут, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Прийом і запис пацієнтів на послуги клініки, прийом платежів і видача готівки, інкасація, контроль за обліком фінансових операцій, вирішення конфліктних ситуацій та надання якісного сервісу

Оператор call-центра

з 09.2020 по 05.2022 (1 рік 8 місяців)
Амеда, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Приймати дзвінки, запис до лікарів і консультація пацієнтів по послугам клініки. Робота зі страховими компаніями, спілкування в чатах, месенджерах, електронній пошті. Робота в програмі Doctor Eleks

Знання і навички

  • Дисциплинированность
  • Прием входящих звонков
  • Обучаемость
  • Коммуникабельность
  • Совершение исходящих звонков
  • Хорошая дикция

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: