- Файл
Олена
Операційний директор, HRD, адміністративний менеджер
- Розглядає посади:
- Операційний директор, HRD, адміністративний менеджер, Рекрутер, Діловод
- Вік:
- 48 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10854538/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
18 березня 1977 р.
Київ, Оболонь
[
E-mail: [
Вітаю! Починаю активний пошук компанії для співпраці. Маю багаторічний досвід роботи в різних сферах діяльності. Великий досвід роботи в компанії повного циклу (від виробництва до продажу прямому покупцю). Працювала з командами від 15 до 300 + співробітників.
Мої навики: оптимізація бізнес-процесів, формування сильної та ефективної команди «під ключ», чітке визначення зон відповідальності та KPI. Заснувала Корпоративну бізнес-школу. Зібрала, вивчила понад 100 віддалених працівників по всій Україні. Налагодила систему ефективної віддаленої роботи. Оптимізація затрат та збільшення дохідності підприємства. Розробила ефективну систему матеріальної та нематеріальної мотивації.
З 2022 року, завдяки навикам кризис-менеджера, змогла в короткі терміни (3 тижні) організувати та оптимізувати команду, перепрофорієнтувати, перебудувати бізнес-процеси. Оптимізувала комерційні умови для клієнтів, змінили умови роботи з постачальниками, перебудували роботу з Епіцентром, Новою Лінією та Олді, що дозволило збільшити обороти та доходність компанії. Активно розвиваю експорт та шукаю нові канали збуту.
Маю високі комунікативні та організаторські навики, завжди дію в інтересах компанії, маю 99,9 % успішних перемовин.
Розвиваюсь в напрямку маркетингу. Креативна. Творча. Провожу маркетингові дослідження ринку. Розробляю в команді з технологами нові продукти. Вивожу на ринок. Розвиток з 0 нового направлення бізнесу компанії – художні матеріалт ТМ ARTKOMPOZIT.
Запуск нового сайту. Створення інтернет-магазину. Впровадження CRM системи. Перехід з 1С на BAS.
Самостійно розробляю етикетки, рекламні матеріали, працюю в CANVA. Розвиваюсь в напряму СММ: створила сторінки в соціальних мережах, створюю візуал та пишу пости. Займаюсь просуванням. Пишу статті.
Швидко вчусь. Аналітичний склад ума. Швидко приймаю рішення та несу відповідальність за них. Працюю не на час, а на результат.
Що шукаю:
• Роботу, де я зможу застосувати усі знання та навички, розвиватись та вчитись новому.
• Київ, правий берег.
• Фінансово відповідальну компанію
Досвід:
ТОВ Адвент Інвест (виробництво та реалізація лакофарбової продукції ТМ Kompozit).
Квітень 2016 - Керівник Департаменту управління персоналом.
З 2019 року - заступник директора (операційний) до т.ч.
1. Організація роботи і ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів.
2. Бюджетування. Робота над підвищенням рентабельності.
3. Контроль роботи всіх структурних підрозділів.
4. Активна участь у фінансово-економічної та виробничо-господарської діяльності компанії.
5. Робота з ВІП-клієнтами.
6. Розробка та контроль виконання заходів щодо дотримання режиму економії матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.
На співбесіді більш детально поділюсь досвідом та відповім на всі запитання.
Холдинг МФПГ ІТБ (багатопрофільний холдинг).
Директор з персоналу
листопад 2012 – квітень 2016
1. Організація та контроль напрямку рекрутингу.
2. Управління відділом кадрів.
3. Автоматизація усіх HR-процесів.
4. Організація системи навчання та мотивації персоналу.
5. Формування та підтримка HR-бренду роботодавця.
6. Робота з HR- маркетингом.
VALINOR Ukraine Group (АПК)
Заступник директора з кадрових питань та побуту.
квітень 2008 – листопад 2012
1. Організація роботи відділу з «0»
2. Розробка та реалізація HR стратегії компанії.
3. Контроль та координація всіх HR бізнес-процесів
4. Управління та удосконалення HR функцій
5. Кадрове адміністрування.
6. Організація адміністративно-господарської діяльності компанії
7. Візова робота.
8. Робота із працевлаштуванням іноземців.
«Мой Офис» (послуги для бізнесу)
Керівник відділу по роботі з клієнтами (відділ продажу)
Серпень 2007 - квітень2008
1. Створення та розвиток відділу продажу та call-центру.
2. Підбір та навчання персоналу відділу.
3. Розробка та впровадження процедур, спрямованих на збільшення прибутковості.
«Технології Управління Спайдер Україна» (Консалтинг / Аудит)
Координатор департаменту по роботі із корпоративними клієнтами
вересень 2006 - липень 2007
«АВТОДЕЛЬ» (Автобізнес)
Офіс-менеджер - інспектор з кадрів
Вересень 2005 - серпень 2006
АФ «Зіп-АВТО» УкрАвто (Автобізнес)
серпень 2004 - вересень 2005
Секретар-референт генерального директора
Міжрегіональна Академія управління персоналом
вересень 1998 - серпень 2004
Фахівець навчальної частини Президентського університету
Освіта
Президентський університет Міжрегіональної Академії управління персоналом
Рік закінчення 2003
Спеціальність „Социологія”, магистр
Національний педагогічний університет ім. М. Драгоманова
Рік закінчення 1994
Спеціальність „Початкове навчання”, диплом спеціаліста з відзнакою
Про себе:
-відверта та відкрита людина;
-високі організаторські здібності;
-швидко приймаю рішення та несу за них відповідальність;
-високий рівень комунікабельності;
-високі лідерські здібності.
Схожі кандидати
-
Адміністратор
Київ -
Керівник адміністративно-господарського забезпечення
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Директор підприємства
55000 грн, Київ -
Топ-менеджер
Київ -
Операційний керівник
Київ -
Операційний директор
Київ, Вінниця , ще 5 міст