• PRO

Сергій

Системний адміністратор

Розглядає посади:
Системний адміністратор, IT-спеціаліст, Помічник адміністратора систем, Спеціаліст тех. підтримки, Спеціаліст help desk, Спеціаліст Service Desk, Спеціаліст кол-центра, Спеціаліст з клієнтів
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний фахівець з підтримки користувачів

з 12.2024 по нині (8 місяців)
ДІЛА, медична лабораторія, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Провідний фахівець з підтримки користувачів сектору супроводу прикладного програмного забезпечення.
Підтримка роботи сервісів ERP Dynamics Nav, Jira, Analytix, Zabbix, Sirius, 1C, Edocs.

Системний адміністратор

з 03.2018 по 12.2024 (6 років 9 місяців)
Baker Tilly Ukraine, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Забезпечення комп'ютером та мобільним зв'язком нових співробітників, підготовка адреси електронної пошти та необхідного програмного доступу, підключення до Share Point, обліку робочого часу та принтеру. Підготовка до відправки ноутбуків в інші офіси компанії.

Віддалений інструктаж нових працівників.

Інструктаж для нових співробітників по роботі Microsoft Teams та іншого ПЗ.

Налаштування корпоративної пошти на мобільних пристроях майже кожному співробітнику при потребі.

Супровід комп'ютерної техніки компанії а саме ноутбуків, організаційної техніки, мережевого обладнання та іншої ІТ інфраструктури. Налаштування обладнання конференц-залу та переговорної.

Надання технічної підтримки користувачам.

Локальний ремонт техніки. Підготовка до ремонту ноутбуків у сервісний центр ERC.

Ведення обліку ремонту ноутбуків.

Перевірка після отримання ноутбуку з ремонту.

Створення облікових записів для клієнтів на сервері FTP.

Консультація клієнтів FTP для обміну інформацією.

Створення облікових записів програмного забезпечення M.E.Doc. Надання прав доступу для співробітників програмного забезпечення M.E.Doc.

Встановлення та оновлення локального та мережевого ПЗ M.E.Doc. Master – бухгалтерія.

Створення облікових записів Master.

Надання прав доступу до співробітників Master – бухгалтерія. Адміністрування груп розсилок.

Адміністрування Active Directory.

Адміністрування MS Office 365 – створення облікових записів для нових співробітників.

Допомога у встановленні Microsoft Authenticator.

Встановлення підключень до серверів VPN клієнтів (Microsoft VPN, OpenVPN, Cisco VPN client, Forti Client та ін.).

Додавання фотокарт співробітників до адресної книги Outlook.

Пошук фізичних та програмних несправностей в інфраструктурі компанії:

Виявлення фізичних та програмних несправностей ноутбуків користувачів таких як фізичне пошкодження або вихід з ладу комлектуючого обладнання, програмне зависання продукту та його вчасне оновлення, фізичне несправлення принтерів, мережевого обладнання.

Моніторинг серверного обладнання.

Встановлення різних видів клієнт банку та налаштування ключів. Обслуговування організаційної техніки.

Моніторинг та виконання заявок HelpDesk.

Велика кількість запитів надходить без заявки HelpDesk в телефонному режимі, режимі пошти, MS Teams та особисто.

Інженер комп'ютерних систем

з 11.2013 по 03.2018 (4 роки 4 місяці)
Укртелеком, АТ, Киев (Телекоммуникации, связь)

ServiceDesk

Освіта

НАСОА

Облік та аудит, Киев
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

itea Windows Server 2016

2019

Знання і навички

  • Организованность
  • DHCP
  • Настройка DNS
  • Active Directory
  • HTML
  • VLAN
  • IP (Internet Protocol)
  • VMware
  • Администрирование Windows Server
  • Настройка VPN
  • OpenVPN
  • SQL
  • Hyper-V
  • MySQL
  • TCP/IP
  • CSS
  • Пользователь Ubuntu

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: