• PRO

Олександр

Начальник відділу, керівник проєкту, 60 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер ВЭД,

з 05.2015 по нині (10 років 3 місяці)
Sintra (виготовленя шпалер)Менеджер зовнішньо економічної діяльності компанії «Sintra Trading», група « RASCH» Германія Ексклюз, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Зона відповідальності: Дистрибуція, будівельні сітки, мережі магазинів шпалер, будівельні компанії у Середній Азії (Казахстан, Узбекістан, Киргизстан, Таджикистан), Кавказу (Азербайджані, Арменії), Молдавія, Придністровья;
•Постійні відрядження закордон, зустрічі, вивчення і аналіз ринків збуту в кожній країні;
•Розробка стратегії бізнесу, проектування і введення різних моделей бізнесу на під впорядкованих країнах з «0»;
•Пошук і проведення переговорів з новими клієнтами, укладення договорів;
•Планування продажу, апроксимація, кварталу, року;
•Бюджетування відділу продажів на рік;
•Розробка та впровадження умов роботи для дистрибуторів, KPI для дистрибуторів, впровадження мотивації для відділу продажу;
•Розрахунок і впровадження програм по ексклюзивних продуктах (PRIVAT LABEL), підписання контрактів;
•Постійна участь в робочих групах с відділом маркетингу, Дизайн студією, в концепції розробки нових продуктів;
•Презентація компанії і продуктів на конференціях в 1 000 осіб.;
•Формування асортиментної лінійки і цінової політики в кожному каналі збуту;
•Розробка та впровадження на підконтрольних країнах у різних сегментах збуту Трейд-Маркетингу;
•Пошук, проведення переговорів і підписання контрактів з «0» крупними Будівельними компаніями у підконтрольних країнах;
•Розробка і впровадження річних програм з маркетинговими відділами клієнтів B2B;
•Участь в розробці організаційних структур;
•Співпраця і впровадження міжнародних контрактів у робочій групі з юристами і митними брокерами;
•Переговори і підписання договорів с логістичними компаніями(авто, жд. транспорт), оптимизация, розробка нових транспортних маршрутів;
•Постійна участь в міжнародних виставках Most Build м.Москва,
HEITEXTIL м.Франкфурт Германія;
Досягнення: За період роботи перестроїв повністю всю систему продажу, побудував з «0» стабільну систему продажів у різних країнах і різних сегментах. Результат - продажі Х5, 40%доля продажів підприємства!

Дивизійний менеджер

з 01.2011 по 07.2014 (3 роки 6 місяців)
Хенкель Баутехнік Україна- один з підрозділів міжнародного концерну «Henkel» засноване в Україні в 1998 році. Лідер ринку сухих , Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Зона відповідальності: дистрибуція продукції Henkel Bautechnik (Ukraine) на території Центральної та Західної України (13 областей).
Дистрибутори і оптові компанії компанії Украіни 38 шт.
Управління відділом(21 особа.):регіональні менеджери (5 осіб.), територіальні менеджери (13 осіб.), менеджери по роботі з мережами (FOOD) (2 особи.), тренер по продукту і продажу, торгові представники і промоутери (120 осіб)
•Розробка концепції роботи на території, стратегічні і тактичні умови роботи для різних каналів збуту;
•Розробка організаційної структури відділу;
•Підготовка договірної бази;
•Планування продажів, апроксимація, кварталу, року;
•Бюджетування відділу продажу;
•Розробка умов роботи, введення KPI для дистрибуторів;
•Побудова мережі традиційної дистрибуції продукції Henkel Bautechnik (Ukraine) на території Центральної та Західної України (13 областей);
•Проведення переговорів та співпраця з міжнародними, національними, регіональними торговими мережами (FOOD);
•Пошук і проведення переговорів з новими клієнтами, відбір, укладання договорів;
•Річні переговори з дистрибуторами і мережевими компаніями з метою узгодження комерційних умов і досягнення планових обсягів продажів;
•Підготовка та організація промо заходів в каналах збуту;
•Оптимізація процесів по дистрибуції продукції;
•Кризис менеджмент;
•Організація та контроль стандартів асортиментної лінійки і мерчандайзингу, в торгових точках згідно стандартів роботи;
•Впровадження CRM модуля в компаніях с фокусними командами, менеджерами з продажу і промоутерами;
•Аналіз стратегій поведінки конкурентів на ринку України, підготовка та впровадження програм по їх нейтралізації та збільшення частки ринку продукції Henkel Bautechnik (Ukraine);
•Підбір, навчання, організація, мотивація, аналіз, координація команди відділу;
•Розробка та впровадження бізнес-процесів у середині відділу;
•Розробка та впровадження KPI під відповідальному відділі і співробітникам дистрибутора з продажу Henkel Bautechnik (Ukraine);
•Розробка та впровадження торгового обладнання в місцях продажу;
•Розробка програми навчання по продуктах і продажу компанії;
•Участь в конференціях і семінарах Henkel Bautechnik (Ukraine);
Досягнення: Сформував команду професіоналів, які постійно були призерами внутрішніх акцій;
Впровадження інноваційних підходів для будівельного ринку;
Стабільне перевиконання планів;
Розробка стандартів роботи з клієнтами з тренінг-компанією «InforManager»;
Збільшення KPI дистрибуції і співробітників відділу;
Розвиток з нуля нових каналів збуту і т.д.

Керівник проєкту с FOOD сітками України

з 05.2009 по 01.2011 (1 рік 8 місяців)
Henkel Ukraine- один з підрозділів міжнародного концерну «Henkel» засноване в Україні в 1998 році. Лідер ринку сухих будівельних, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Зона відповідальності: побудова роботи с міжнародними і національними сітками (FOOD) України.
Дистрибутори і оптові компанії компанії Украіни 85 шт.
Всі FOOD сітки в Україні, Національні і Регіональні.
Реалізація продукції в при касовій зоні і основній зоні продажу.
Управління менеджерами по роботі с (FOOD) сітками відділ(5 чол.)
Співпраця з регіональні і територіальні менеджери відділу дистрибуції Henkel Bautechnik (Ukraine) і дистрибуторів;
• Розробка концепції по роботі з торговельними мережами;
• Підготовка договірної бази;
• Планування та прогноз продажів протягом кварталу, року;
• Побудова дистрибуції по роботі з торговельними мережами з продуктами
Henkel Bautechnik (Ukraine) на території України;
• Проведення річних переговорів і співробітництво з національними та міжнародними торговими мережами (FOOD). Домовленість про річному маркетинговому бюджеті, акціям, розташування в касовій зоні продажів, основний зоні продажів. Асортиментна лінійка, планограми, розробка і впровадження торгового обладнання. Розробка і узгодження умов роботи FOOD мереж з дистрибуторами;
• Підбір, навчання, організація, мотивація, аналіз, координація команди відділу - менеджери по роботі з мережами (FOOD) (5 осіб ), регіональні менеджери (9 осіб ), територіальні менеджери 24 (осіб);
• Розробка та впровадження KPI під відповідальному відділі і співробітникам дистрибутора з продажу Henkel Bautechnik (Ukraine);
• Управління та координація роботи дистриб'юторів по роботі з мережами;
• Підбір, організація, контроль, координація, аналіз, мотивація персоналу відділу і співробітників дистриб'юторів;
• Управління маркетинговим бюджетом компанії в каналі FOOD;
• Розробка, організація, планування, контроль і подальший аналіз ефективності трейд-маркетингових заходів з мережевими клієнтами.
Досягнення: Побудова та впровадження концепції напрямки для дистриб'юторів і cетей (FOOD) по Україні.
Побудова мережі дистриб'юторів в Україні по робота з мережами (FOOD). Підписання комерційних угод з усіма національними та міжнародними мережами (FOOD) по Україні, розташування продукції на прекосовій зоні продажів і основних місцях продажів згідно планового асортименту за узгодженими планограмами.

Начальник відділу продажів (дистрибуція, центральний регіон)

з 05.2006 по 09.2009 (3 роки 4 місяці)
Вімм-Білль-Данн Україна- провідний виробник соків і молочних продуктів в Росії і Україні. Компанія заснована в 1992 році. Основн, Київ (Харчова промисловість)

Зона відповідальності: дистрибуція продукції ВАТ «Вімм-Біль-Данн Україна» на території Чернігівській, Київській обл. і м. Києва. Управління відділом (53 осіб): територіальний менеджер (3 осіб) , супервайзери (5 осіб), торгові представники (20 осіб), мерчендайзери (10 осіб), менеджери по роботі з ключовими клієнтами мережами FOOD (3 осіб), фахівців з прийому телефонних замовлень (12 осіб);

• Розробка і створення організаційної структури підрозділу;
• Побудова бізнес-процесів усередині відділу;
• Впровадження та контроль дистрибуційної політики;
• Планування продажів прогноз на місяць, квартал, рік;
• Підбір, навчання, супервайзерів, торгових представників,,мерчендайзерів;
• Підбір, навчання, організація, мотивація, аналіз, координація команди відділу. Розробка та впровадження KPI під відповідальному відділі і співробітникам дистрибутора;
•Ведення переговорів з дистрибуторами, ключовими клієнтами;
•Розвиток альтернативних каналів збуту Київської обл.
(HoReCa, Соціальне харчування, харчування на борту літаків). Організація, контроль, координація окремо виділеної команди. Ведення переговорів бюджетними організаціями, участь в тендерах;
• Організація, контроль, аналіз і координація роботи торгової команди, мерчендайзерів;
•Узгодження і зміна бізнес-процесів в роботі дистриб'юторів, ключових клієнтів;
•Підготовка регламентів взаємодії, звітної документації відповідно до необхідності бізнес-процесів;
•Формування та впровадження маркетингових програм по збільшенню частки поличного простору;
•Розробка та впровадження програми по розміщенню торгового обладнання;
•Аналіз конкурентного середовища, розробка та впровадження заходів, спрямованих на зміцнення позицій Компанії по відношенню до конкурентів;
•Кризис менеджмент. Діагностика проблем. Пропозиції щодо вдосконалення процесів у суміжних службах;
•Проведення польових тренінгів для персоналу;
•Проведення річних переговорів з дистрибуторами, ключовими клієнтами;
•Підписання річних комерційних угод;
Досягнення: Збільшення KPI дистрибуції;
Приріст продажів на 20-50% в тоннажі до аналогічних
місяцях минулого періоду;
Розвитку альтернативних каналів збуту Київської обл
(HoReCa, Соціальне харчування, харчування на борту літаків);

Супервайзер

з 06.2005 по 05.2006 (11 місяців)
Вімм-Білль-Данн Україна, Київ (Харчова промисловість)

Менеджер з продажу

з 04.2000 по 05.2005 (5 років 1 місяць)
Нова Комерція (Дистрибуція мировивих брендів BIC, Conte, Maped, Pentel, Nazareno Gabrielli), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Вивід нових брендів на рикок Центрального регіону;
2. Построєння напрямків с "0", Van-Seling, B2B;

Освіта

Національно Технічний Університет України (КПІ)

Менеджменту і маркетингу, менеджер у виробничій сфері, Київ
Вища, з 2004 по 2007 (3 роки)

Національно Технічний Університете України (КПІ)

Приборобудівний, інженер механік, Київ
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Керівник, Корпоративний університет компанії "Вімм-Білль-Данн Україна"

2 роки

Корпоративний університет, Хенкель Баутехнік Україна

3 роки

Знання і навички

  • Пунктуальність
  • Управління персоналом
  • Уміння аналізувати
  • Ведення переговорів
  • Управлінські навички
  • Стратегічне планування
  • Самостійне прийняття рішень
  • Розвиток продажу
  • Впровадження системи KPI

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Спорт: бокс, баскетбол, волейбол, теніс, більярд, мандри по світу.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: