- Файл
Андрій
Керівник відділу праці, провідний економіст
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Запоріжжя
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10878230/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
СІМЧЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Дата народження: 01.06.1981
Місто: Запоріжжя
Моб.тел.: [
E-mail: [
Заміщення вакантної посади начальника відділу праці та заробітної плати, провідного економіста.
Освіта:
• вересень 1998 р. – червень 2003 р., Запорізький державний університет, Біологічний факультет, спеціальність «Біологія», диплом магістра з відзнакою (денна форма навчання);
• вересень 2003 р. – червень 2005 р., Запорізький національний університет, факультет післядипломної освіти, спеціальність «Фінанси», присвоєно кваліфікацію «Економіст», диплом спеціаліста (вечірня форма навчання).
Досвід роботи:
Інженер з охорони праці
01 серпня 2003 р. – 14 червня 2006 р. Селянське (фермерське) господарство «Віктор», Запорізька область.
Економіст
21 червня 2006 р. – 09 липня 2006 р. ВАТ «Запоріжнерудпром», м. Запоріжжя.
Провідний економіст з планування
10 липня 2006 р. – 01 листопада 2020 р. АТ «Запоріжнерудпром», м. Запоріжжя
02 листопада 2020 р. – 30 листопада 2020 р. ТОВ «СМАРТ ГРАНІТ», м. Запоріжжя
-планування об'ємів та номенклатури виробництва (рік, місяць);
-розрахунок та облік виробництва готової продукції, облік сировини;
-облік та аналіз витрат робочого часу на виробництві, фіксація факторів та причин простоїв технологічних ліній;
-статистична звітність з виробництва та цін на готову продукцію (Держстат);
-звітність з виробництва до керуючої компанії;
-формування річного бюджету з витрат на персонал, щомісячних оперативних ФОП;
-аналіз використання ФОП (місяць, квартал, бюджет);
-ведення табелів робочого часу по підприємству;
-розрахунок заробітної плати за результатами роботи;
-розрахунок премій, доплат та надбавок;
-внесення даних по розрахункам з заробітної плати в 1С;
-ведення та формування документообігу з заробітної плати;
-статистична звітність з праці (Держстат);
-звітність з витрат на персонал до керуючої компанії;
-планування графіків роботи підприємства;
-аналіз використання фонду робочого часу, облік втрат робочого часу;
-співпраця з банками по зарплатним проєктам (формування пакету документів на емісію зарплатних карт, видача карт працівникам з роз'ясненнями, супровід роботи банкомату);
-розрахунок калькуляцій по наданню послуг стороннім організаціям;
-розрахунок калькуляцій по виконаним роботам;
-участь в організації свят, складання кошторису на заходи культурно-розважального характеру, закупка товарів.
Підпорядкування фінансовому директору та генеральному директору.
Провідний економіст з праці і заробітної плати
01 грудня 2020 р. – 31 серпня 2023 р. ТОВ «СМАРТ ГРАНІТ», м. Запоріжжя
-формування річного бюджету по витратам на персонал, щомісячних оперативних ФОП;
-аналіз використання ФОП (місяць, квартал, рік);
-формування штатного розкладу та контроль за змінами;
-планування графіків роботи, ведення табелів робочого часу та розрахунок заробітної плати;
-формування мотиваційних надбавок, розрахунок премій;
-внесення даних по розрахункам з заробітної плати та графіків в 1С;
-співпраця з банками по зарплатним проєктам;
-участь в організації свят, складання кошторису на заходи культурно-розважального характеру, закупка товарів.
Робота в команді з відділом кадрів та бухгалтерією.
Підпорядкування керівнику служби персоналу та генеральному директору.
Начальник відділу організації праці та заробітної плати
01 вересня 2023 р. – теперішній час ТОВ «СМАРТ ГРАНІТ», м. Запоріжжя
Обов'язки аналогічні провідному економісту з праці, додатково планування зайнятості персоналу у взаємодії з керівництвом технічної дирекції та супровід роботи відділу кадрів.
Підпорядкування генеральному директору.
Загальний стаж праці на одному підприємстві – 18 років.
Професійні навички:
- володіння комп’ютером (MS Office (Excel, Word),1С (ЗУП, УТП) інтернет);
- вміння користуватися офісною технікою;
- професійна чесність;
- знання ділового етикету;
- навички з організації заходів;
- досвід роботи з керівниками, фахівцями, службовцями та робітниками;
- акуратність ведення документообігу;
- грамотна письмова та усна мова;
- знання мов: українська, російська, французька (основи шкільної бази)
Особисті якості:
- комунікабельність;
- цілеспрямованість;
- відповідальність та сумлінність;
- посидючість;
- пунктуальність;
- акуратність та самоорганізація;
- робота в колективі;
- вміння слухати чужу точку зору, знаходити компроміс;
- самокритичність, уміння бачити та визнавати свої помилки;
- аналітичне мислення.
Схожі кандидати
-
Керівник відділу
Запоріжжя, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник підрозділу
Запоріжжя, Дніпро , ще 3 міста -
Керівник відділу
Запоріжжя, Дніпро , ще 8 міст -
Керівник відділу
70000 грн, Запоріжжя, Дніпро -
Начальник продовольчої та речової служби
50000 грн, Запоріжжя, Дніпро , ще 2 міста -
Керівник відділу
70000 грн, Запоріжжя, Вінниця , ще 8 міст