• Файл

Катерина

Офіс-менеджер

Вік:
37 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Особиста інформація

Єкатериничева Катерина Володимирівна
22.09.1987 р.
Заміжня, є дитина
Одеса

Контактна інформація
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта

1994-2004 р. Середня загальноосвітня школа №89

2004-2009 р. Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет», Вища

Досвід роботи:

Страхова компанія – офіс менеджер
Робота с клієнтами, оформлення та облік страхових полюсів.

2011 - 2016 р. ПП «Селена ЛВ», ПП «Ідеал. Відділ Horeca – офіс менеджер, оператор ПК.
Робота з клієнта, прийом замовлень по телефону, перевірка та слідкування відправки товару, перевірка накладних, робота з торговими та експедиторами.

2016 – 2019 р. ТОВ«Ваш кур’єр» - діспетчер (оператор – менеджер з логістики)
Прийом замовлень, ведення накладних, робота з клієнтами.

2024 – 2025 р. ПП «АКС» - офіс-менеджер, менеджер з персоналу.
• забезпечення внутрішнього документообігу та управління вхідною та вихідною кореспонденцією;
• контроль за належним зберіганням та архівуванням документів;
• організація зустрічей, конференцій та відряджень працівників;
• підготовка інструкцій та правил щодо функціонування офісу;
• організація та контроль за своєчасними поставками канцтоварів, рекламних матеріалів, обладнання та продуктових товарів;
• планування та контроль витрат на управління офісом;
• організація робочого місця відповідно до принципів охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища, заповнення журналів;
• складання та впровадження корпоративної культури та етики спілкування з контрагентами компанії серед фахівців підприємства;
• організація та контроль за функціонуванням системи діловодства, що формується між підрозділами фірми;
• постійний контроль за наявністю матеріалів, необхідних для повноцінного функціонування офісу та їх корегування;
• складання звітів для керівництва за встановленими раніше формами.

Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
MS Office, Internet, e-mail
Англійська
нижче середнього

Особисті якості: Відповідальна, товариська, уважна, комунікабельна, швидко навчаюсь, уміння працювати в команді, пунктуальність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: