• Файл

Богдан

Директор з продажу

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ВИКРИКАЧ БОГДАН ОРЕСТОВИЧ

Тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

С Т Р АТ Е Г ІЯ | КЕ Р ІВ Н И Ц Т В О | В И К О Н АН Н Я
Динамічний, енергійний, з великим досвідом продаж та управління командою. Орієнтований на
результат та ефективність, системність та розвиток.
Знаходжуся у пошуках посади пов’язаної з управлінням та продажами.

ОБЛАСТЬ КОМПЕТЕНЦІЙ
Дистрибуція продуктів FMCG Висока компетенція по Досвід організації торгових
– 23 роки функціях менеджменту: підприємств з «нуля»
аналіз, планування,
Розробка та впровадження організація, мотивація, Ведення переговорів з VIP
стратегій по розширенню контроль, наставництво клієнтами, фінансовими
ринків збуту, виводу нових установами, представницькими
продуктів, організації прямих Кризис менеджмент органами
та непрямих продаж
Знання та управління Управління бізнес процесом:
Організація та забезпечення процесами логістики сировина-виробництво-продажі
взаємодії між підрозділами (складської, продуктової та
підприємства (Supply Chain транспортної) Ведення фінансово-
Management) господарської діяльності

Кадрова політика: середньо
та довгострокова, відбір, Формування бюджетів та Організація ефективної роботи
адаптація, атестація звітності підпорядкованих виробництва з заданими
персоналу, супровід кар’єри процесів та підрозділів критеріями якості та собівартості
(коучинг, наставництво),
проведення польових та
аудиторних тренінгів

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД ТА ДОСЯГНЕННЯ

Компанія ТОВ «ТВК» Волді» ТМ Chocoboom – кондитерські вироби, FMCG
2017-2019
Посада: Керівник відділу продажів
Чисельність співробітників: 200
 організація не прямої дистрибуції;
 забезпечення ефективної роботи відділу;
 ведення переговорів з VIP клієнтами, фінансовими установами;
 розширення ринків збуту;
 підвищення прибутковості компанії згідно поставлених планів
 аналіз фактичних витрат по департаменту (план-фактний аналіз)
 коригування і затвердження бюджету витрат департаменту продаж (рік, місяць)
 коригування і затвердження щомісячного плану платежів по департаменту продаж
 погодження і затвердження трейд-маркетингових активностей на квартал, місяць
 ціноутворення
 участь у розробці і затвердження системи мотивації працівників
 затвердження заробітної плати працівників департаменту
 контроль дебіторської заборгованості
Досягнення:
 розробка і впровадження нової системи мотивації усіх рівнів на кінцевий результат
 ріст об’єму продаж на – 135 %

Консалдинг впровадження проектів
2015-2017
 пряма дистрибуция
 прописання алгоритмів та організація роботи відділу інтернет продажів
 відділ роботи з національними мережами

Компанія MiLKiLand EU. sp z.o.o
березень - червень 2015
Посада: Голова правління, CEO MiLKiLand EU. Варшава
Голова правління, CEO Ostrowia sp z.o.o Тверді та кремові сири ТМ “Ostrowia”; Protein-
80, Permeate- 40.
Чисельність співробітників: 250
 стратегічне і операційне планування діяльності компанії
 розвиток продаж в Єврозоні
 забезпечення безперебійного експорту якісної продукції
 забезпечення ефективної роботи заводу
 організація узгодженої роботи всіх процесів компанії в повному циклі
 підвищення прибутковості компанії згідно поставлених планів
 розробка інвестиційних проектів з ціллю підвищення ефективності діяльності і оптимізації
організації
 формування і реалізація кадрової політики
 організація внутрішньої політики в області підвищення безпеки і якості продукції
 забезпечення повної фінансово-господарської діяльності організації
 виконання представницької функції компанії у зовнішньому середовищі згідно діючого
законодавства та цілей компанії
Досягення:
 формування атмосфери причетності, відповідальності та мотивації кожного працівника на
кінцевий результат діяльності підприємства
 створення школи навчання та виховання менеджерів 1-го і 2-го рівня управління заводу і
відділу продаж
 EBITDA (коротка) – зміна тренду на позитивну
 ріст продуктивності сушки на - 37%
 ріст продаж твердих сирів на – 27%
 ріст продаж м’яких сирів на – 42%
 скорочення чисельності персоналу на - 23%
 створення групи HAССP (та ІSO 9001) та початок роботи з написання циклограм
виробничих та бізнес-процесів.

Компанія ПрАТ «Галичина»
ТМ Галичина, Мої Корівки, Молочна Родина, Том і Джері - молочна продукція
травень 2013 - березень 2014
Посада: Комерційний директор департаменту продаж
Чисельність співробітників: 800
 формування планів продаж по кількісному і грошовому вираженні (рік, два, три)
 погодження основних маркетингових акцій, які входять в річний план продаж
 коригування і затвердження бюджету витрат департаменту продаж (рік, місяць)
 коригування і затвердження щомісячного плану платежів по департаменту продаж
 погодження і затвердження трейд-маркетингових активностей на квартал, місяць
 ціноутворення
 проведення річних переговорів з VIP клієнтами
 погодження і підписання договорів
 розробка та затвердження структури департаменту
 участь у розробці і затвердження системи мотивації працівників
 затвердження заробітної плати працівників департаменту
 контроль дебіторської заборгованості
 аналіз фактичних витрат по департаменту (план-фактний аналіз)
 робота з персоналом
 розробка і ведення нової системи роботи з дистриб’юторами
Досягнення:
 ріст об’єму продаж на - 4%
 зменшення бюджету департаменту на - 7,5%
 скорочення кількості одиниць транспорту прямої дистрибуції на - 14%
 зменшення чисельності персоналу департаменту продаж на - 26%
 формування і затвердження нової структури та функціональних обов’язків відділу продаж
 розробка і впровадження нової системи мотивації усіх рівнів на кінцевий результат
 впровадження стандартів присутності і покриття території

Консалтинг впровадження проекту «Управління асортиментом і товарними запасами продукції
у торгових точках» ПП Семкевич, ПП Лебедєва,ТД «Королівський смак», ТзОВ «Еко сервіс» та
інші.
вересень 2012 - квітень 2013
 аудит напрямку продаж
 формування і затвердження структури дистрибуції, складської логістики
 участь у веденні переговорів з виробниками продукції (навчання і рекомендації щодо
проведення переговорного процесу)
 розрахунок і впровадження фінансових показників
Досягнення:
 за 6 місяців рентабельність зросла до 5% від обороту

Компанія «Західна молочна група» ТМ Комо – тверді та плавлені сири
червень 2010 – вересень 2012
Посада: Керівник проекту «Побудова прямої дистрибуції в Західному регіоні, виведення
структури в зону рентабельності»
Досягнення:
 час виходу на рентабельність - 3міс.;
 подолання об’ємів продаж стратегічних конкурентів - 1рік.

ПП Віктор і К, ТМ Королівський Смак- бакалійна група
вересень 2009 – червень 2010
Посада: Регіональний менеджер по Західному регіону

ЗАТ «Галичина» – молочна продукція та сири, ТМ «Галичина»
січень 2008 – травень 2009
Посада: Керівник проекту: «Приведення логістики та дистрибуції компанії до вимог ISO 9001»
Досягнення:
 розробка алгоритмів усіх функціональних менеджерів та працівників для організації,
старту роботи та виходу на задані показники ефективності, підрозділу прямої дистрибуції.

ЗАТ «Галичина», Західна Україна– молочна продукція та сири, ТМ «Галичина»
грудень 2006 - грудень 2007
Посада: Регіональний директор Захід
Кількість філій: 10 + 2 дистриб’юторські компаній
Чисельність співробітників: понад 500
Досягнення:
 збільшення об'єму продажу(у тоннах): на 72%
 нумерична дистрибуція: з 40% до 95%
 якісна дистрибуція – 0,73
 штат персоналу: з 45 до 95
 автопарк: з 12 до 26
 об’єм списання продукції з 1,5% до 0,7%

ЗАТ «Галичина», м. Львів – молочна продукція та сири, ТМ «Галичина»
лютий 2005 - грудень 2006
Посада: Керівник регіонального структурного підрозділу
Чісельність співробітників: 100
ТОВ «Ніка-Захід», м. Львів - Дистрибуція FMCG (бакалія і алкогольний напрямок)
січень 2004 – лютий 2005
Посада: Директор
Регіон: Україна
Чисельність співробітників: ~ 32

Досягнення:
 вивід ТМ на ринок України
 за перший місяць діяльності - тотальне покриття продукцією 22 (із 24) областей країни

ДП ТД «Вінніфрут», м. Київ – соки та напої
грудень 2001 - грудень 2003
Посада: Директор Торгового Дому.
Чисельність співробітників: ~ 400
Досягнення:
 збільшення загального обороту на 42%, термін – 6 місяців
 зростання пізнаваності та лояльності ТМ
 національний рейтинг в сегменті соків та напоїв: з 5-ого на 3-тє місце

Компанія «Реємтсма-Украіна», м. Львів – сигарети
вересень1999 - червень 2000
Посада: Керівник зовнішньої служби (регіональний менеджер)

Представництво «Wrigley’s», ТМ «Орбіт», м. Львів та область
серпень 1996 - вересень 1999
Посада: Супервайзер
Торговий представник – мерчандайзер

ОСВІТА ТА ТРЕНІНГИ

ОФІЦЕР, РАДІОЕЛЕКТРОНІКА ТА ЗВ’ЯЗОК
Харківське Вище Військове Командне Училище., 1976-1981рр.
«БИЗНЕС МАСТЕРСКАЯ»
Авторський тренінг «Трансформація компаній»
Лідерство та влада
Кризис менеджмент, використання влади
Менеджмент, особисте лідерство, команда
Стратегічний менеджмент
Мерчендайзинг – інтегровані комунікації в торгових точках
Принципи дистрибуції
ТЗОВ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЦЕНТР ЯКОСТІ ТА ГІГІЄНИ ПРОДУКТІВ»
Внутрішній аудит по стандартах ISO 9001
ПП «УНІВЕРСУМ ПЛЮС»
Цикл тенінгів «Школа ТОП - менеджера»
«БІЗНЕС СИСТЕМИ»
Школа «ТОР Line»
«Веревочный курс»
«БИЗНЕС МАСТЕР»
Векторність лідера в бізнесі
«WRIGLEY’S»
Введення в посаду «супервайзер»
ПОСВІДЧЕННЯ ВОДІЯ – категорія «В», з 1978 року досвід водіння.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: