• Файл

Олександр

Antifraud specialist

Розглядає посади:
Antifraud specialist, Менеджер служби підтримки, Спеціаліст по роботі з клієнтами
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

O L E KS A N D R S A B A D A S H
ANTI-FRAUD MANAGER

DETAILS PROFILE

ADDRESS Experienced Anti-Fraud Manager and Customer Service Representative with over
Frankfurt am Main 4 years combined experience. Proven ability to identify fraud, mitigate risk and
Germany
perform KYC and AML checks. Also an experienced customer support with
PHONE excellent communication skills and the ability to provide excellent customer service.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») WhatsApp Contributed to the redesign of the scoring system, enhancing its accuracy and
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Telegram reliability in fraud prevention.

EMAIL
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») EMPLOYMENT HISTORY

SKILLS Anti-Fraud Manager, Mojam KYIV
Apr 2021 — Present
Sumsab (KYC/AML) • Identify and prevent fraud risk in daily operations
• Fraud investigation and deep user activity analysis
Zendesk CRM tool
• Develop and maintain a fraud management plan with strategies to mitigate
Jira/Confluence the fraud risk.
• Accurately analyzed transactions for possible discrepancies or anomalies;
Excel and Google sheets conducted financial investigations on complex suspected fraud cases and
provided evidence-based recommendations.
• Perform random checks on customers and request the relevant KYC
documents or AML documents
• Introduced and optimized risk scoring models to identify high-risk accounts
quickly without manual intervention

Customer Support Representative, Mojam KYIV
Apr 2019 — Apr 2021

• Respond to customer support requests via chat, calls and Email
• Follow up to ensure problem resolution Documentation and logging of calls,
chats and emails on the ticketing tool (Zendesk)
• Actively report internally to team leads and various business partners with
information about the status of the various markets and customers cases
• Managing and filling out all the necessary documentation in Word, Excel,
Google Sheets

Languages
Spanish - C1

English - B2

Ukranian - Native

Russian - Native

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами