• Файл

Олеся

Аналітик, керівник, адміністратор, менеджер з персоналу

Місто проживання:
Ужгород
Готовий працювати:
Дистанційно, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
1. П.І.Б: Танинець Олеся Вікторівна
2. Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
3. Освіта: вища
• ВУЗ - Національний університет харчових технологій
• Спеціальність – харчова технологія та інженерія
• Спеціалізація – Технологія хліба, кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентрантів
Професійні права: Робота за обраним фахом, викладацька та наукова робота
• Володіння мовами:
Українська -вільно
Російська – вільно
Німецька – рівень А2 ( продовжую вивчити )
4. Місця роботи:
• 2008-2011 р. ТОВ «Кобра Україна» м. Ужгород
Вид діяльності: оптова торгівля
Посада: офіс-менеджер
• 2011-2024 р.: ТОВ «КТ Україна»
Вид діяльності: оптова торгівля
Посада: оператор бази 1С, адміністратор, з 2015-2024 менеджер з адміністративної діяльності
5. Професійні навики:
• Навики в управлінні командою від 20 чол.
• Робота з клієнтами
• Планування бюджету ( місяць, квартал, рік )
• Робота з дебіторською заборгованістю
• Проведення співбесід та підбір персоналу
• Організація та контроль роботи підлеглих
• Організація роботи та контроль всіх підрозділів філії ( складської, транспортної логістики, відділу сервісу та адміністративного відділу )
• Знання первинної бухгалтерії
• Ведення переговорів та зібрань
• Впевнений користувач ПК ( MS Office ), бітрікс, Teams, Zoom, робота з Гугл-таблицями
• Проведення ЗУМ зустрічей, та зустрічей в Teams
• Робота з сайтом GPS
• Знання бази 1 С версій 7.7. та 8.3 ( УТ ) на професійному рівні, ЕРП на професійному рівні, WMS
• Навики в аналізі та розробленні проектів в оптимізації бізнес-процесів 1С та ЕРП
• Написання інструкцій до бізнес процесів та навчання користувачів
• Налаштування всіх звітів, опрацювання документообігу в 1С, ЕРП
• Розроблення мотивації підлеглих
• Організація запуску та відкриття фірмових магазинів з 0 ( в тому числі розрахунок та складання кошторису на проведення ремонтних робіт )

6. Особисті якості:
• Відповідальна
• Аналітичний склад розуму
• Комунікабельна
• Наполеглива
• Маю лідерські якості
• Стресостійкість
• Пунктуальна
• Легко вчусь
Наявність водійського посвідчення категорії В

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: