- Файл
Олеся
Аналітик, керівник, адміністратор, менеджер з персоналу
- Місто проживання:
- Ужгород
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Ужгород
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10939272/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
1. П.І.Б: Танинець Олеся Вікторівна
2. Контактний телефон: [
3. Освіта: вища
• ВУЗ - Національний університет харчових технологій
• Спеціальність – харчова технологія та інженерія
• Спеціалізація – Технологія хліба, кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентрантів
Професійні права: Робота за обраним фахом, викладацька та наукова робота
• Володіння мовами:
Українська -вільно
Російська – вільно
Німецька – рівень А2 ( продовжую вивчити )
4. Місця роботи:
• 2008-2011 р. ТОВ «Кобра Україна» м. Ужгород
Вид діяльності: оптова торгівля
Посада: офіс-менеджер
• 2011-2024 р.: ТОВ «КТ Україна»
Вид діяльності: оптова торгівля
Посада: оператор бази 1С, адміністратор, з 2015-2024 менеджер з адміністративної діяльності
5. Професійні навики:
• Навики в управлінні командою від 20 чол.
• Робота з клієнтами
• Планування бюджету ( місяць, квартал, рік )
• Робота з дебіторською заборгованістю
• Проведення співбесід та підбір персоналу
• Організація та контроль роботи підлеглих
• Організація роботи та контроль всіх підрозділів філії ( складської, транспортної логістики, відділу сервісу та адміністративного відділу )
• Знання первинної бухгалтерії
• Ведення переговорів та зібрань
• Впевнений користувач ПК ( MS Office ), бітрікс, Teams, Zoom, робота з Гугл-таблицями
• Проведення ЗУМ зустрічей, та зустрічей в Teams
• Робота з сайтом GPS
• Знання бази 1 С версій 7.7. та 8.3 ( УТ ) на професійному рівні, ЕРП на професійному рівні, WMS
• Навики в аналізі та розробленні проектів в оптимізації бізнес-процесів 1С та ЕРП
• Написання інструкцій до бізнес процесів та навчання користувачів
• Налаштування всіх звітів, опрацювання документообігу в 1С, ЕРП
• Розроблення мотивації підлеглих
• Організація запуску та відкриття фірмових магазинів з 0 ( в тому числі розрахунок та складання кошторису на проведення ремонтних робіт )
6. Особисті якості:
• Відповідальна
• Аналітичний склад розуму
• Комунікабельна
• Наполеглива
• Маю лідерські якості
• Стресостійкість
• Пунктуальна
• Легко вчусь
Наявність водійського посвідчення категорії В
Схожі кандидати
-
Рекрутер
25000 грн, Дистанційно -
Менеджер з персоналу
25000 грн, Дистанційно -
Рекрутер з підбору персоналу
25000 грн, Дистанційно -
Керівник адміністративно-господарського забезпечення
Ужгород, Дніпро , ще 4 міста -
Адміністративний директор, керуючий, Amazon-спеціаліст
Дистанційно -
HR-менеджер
Київ, Одеса, Дистанційно