• Файл

Світлана

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, фінансист, керівник

Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Куценко Світлана

Головний бухгалтер/ єдиний бухгалтер/фінансист/

Особиста інформація :
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Місто проживання: Київ
Освіта: вища
Дата народження: 23.06.1983 г.
Пол: Жіночий
Досвід роботи:

З 11.2024 по сьогодні - Оптова торгівля (ТОВ на загальній системі оподаткування з ПДВ, в тому числі
імпорт,експорт)
- Головний бухгалтер – 20% зайнятості

з 05.2023 ТОВ на єдиному податку, роздрібна торгівля в мережі Інтернет(Інтернет магазин), ЗЕД(торгівля,
послуги) – звільнена в 10.2024
- Єдиний бухгалтер, ведення бух. обліку компанії в повному обсязі (в т.ч. робота з ПРРО)

З 03.2020 року по сьогодні - PR-агенція, Рекламні послуги та зв’язків з громадськістю
функціональні обов'язки
- ведення бух. обліку компанії в повному обсязі (ТОВ на загальній системі оподаткування з ПДВ, ФОП на
єдиному податку,3-я група,без ПДВ) – 80% зайнятості

З 03.2019 року по 03.2020рік
Група компаній One Philosophy Group , послуги рекламні та зв’язків з громадськістю, а саме:
8 юридичних осіб (4 юр.особи на загальній системі оподаткування з ПДВ; 1 юр.особа на единому податку +
ПДВ; 2 юр. особи на єдиному податку, без ПДВ),м.Київ
Посада: бухгалтер по роботі з клієнтами(по всім компаніям)
функціональні обов'язки
- Контроль термінів надання послуг клієнтам, узгодження з менеджерами проектів закриття послуг,
- формування рахунків покупцям і актів виконаних робіт / наданих послуг в рамках 8-ми компаній(в тому
числі інвойси/акти нерезидентам);
- Реєстрація податкових накладних( контроль суми податку, на яку платник ПДВ має право зареєструвати
податкові накладні), реєстрація податкових накладних по умовному продажу;
-Декларація ПДВ (по 2-м компаніям);
-Контроль рахунків 6432,6435,361,362;
-Списання господарських матеріалів і негосподарських матеріалів (під проекти), контроль 209,201,23
рахунків.
- Контроль дебіторської заборгованості і нагадування про неї відповідальним менеджерам проектів;
- Ведення документообігу по реалізації послуг;
- Допомога та виконання інших завдань Головного бухгалтера.
З 09.2017року по 02.2019рік
ТОВ «Оптіма Сервіс» (оптовий продаж товарів і надання послуг на загальній системі оподаткування, з
ПДВ) і ТОВ «IT Вега» (надання послуг на єдиному податку, без ПДВ), ведення ФОП 2-га та 3-тя групи , на
єдиному податку (кількість 12 ФОП), м. Київ
Посада: бухгалтер
функціональні обов'язки
ФОП:
- відкриття \ закриття та ведення ФОП, 2-а і 3-я групи на єдиному податку (ведення книги доходів, 1 ДФ,
ЄСВ, Податкова декларація платника єдиного податку).
ТОВ:
1С: 8.2, M.e.doc, електронний кабінет, Клієнт-банки
-формування і реєстрація податкових накладних;
-робота з первинними документами, проведення документів в 1С: 8.2;
-авансові звіти;
-експортно-імпортні операції;
-взаєморозрахунки з постачальниками і покупцями, формування актів звірок, контроль оборотів (прибуткові
/ видаткові накладні, акти, рахунки, довіреності, складської облік) .Контроль та аналіз рахунків
3711,6811,361,631,3771,6851,281,209,221,6442,6432;
-облік операцій з нарахування і виплати заробітної плати (розрахунок при звільненні, відпустки, лікарняні);
-здача бухгалтерської та податкової звітності до відповідних органів;
-робота з договорами;
-рух ТМЦ, МБП (введення в експлуатацію та списання);
-кадровий робота на підприємстві (протоколи, накази, штатні розписи, табель відвідуваності, довідки про
доходи і т.д.), відправка кореспонденції, замовлення канцтоварів;
- взаємодія з державними органами з різних питань, формування внутрішніх звітів для керівництва.

З 08.2016 року по 09.2017рік
ТОВ «Перша Будівельно-монтажна Група», м. Київ
Посада: бухгалтер
Функціональні обов'язки
- первинна бухгалтерія, видаткові накладні, акти, рахунки, довіреності,договори, складської облік;
- набір платежів в системах «Клієнт-Банк» (в тому числі оплата податків, судових зборів і т.д.),
- рознесених банківських виписок в 1С.
- звірки з контрагентами, контроль оборотів;
- рух МБП, ОС, НМА (введення в експлуатацію та списання);
- відображення податкових накладних в 1С;
- невеликий досвід (заміна співробітника в його відсутність) у програмі M.e.doc, електронний
документообіг;
- формування різних внутрішніх звітів для керівництва (звіт по Банку, звіт за витратами в розрізі ТМЦ,
робіт, послуг, а також в розрізі об'єктів, на яких виконуються роботи).

З 04.2005року по 03.2016рік

Досвід роботи в банківській сфері, від фахівця до начальника відділу, а саме :
ПАТ "Банк Національний Кредит", Київ; ПАТ «Єврогазбанк»; Київ ПАТ АБ «Укргазбанк», Київ (ГО),
Одеса (Філія)

Освіта
Навчальний заклад: Одеський Державний Економічний Університет
Дата закінчення: 2005-06-09 (магістр)
Факультет: Економіки та управління підприємством
Спеціальність: Економіка підприємства
Спеціалізація: Менеджмент
Іноземні мови і комп'ютерні навички
Англійська мова: Pre-Intermediate
Рівень володіння комп'ютером: Досвідчений користувач ПК
1С:Підприємство (різні конфігурації), FREDO Звіт, M.e.doc, електронний кабінет, Клієнт-банки, Word,Excel.
Додаткова освіта: навчальний центр «Пульс» Бухгалтерський облік в комплексі з 1С 8.2 + Головний
бухгалтер.
Додаткова інформація
Легко адаптуюся в новому колективі, знаходжу спільну мову з людьми, порядна, сумлінна, відповідальна,
цілеспрямована, ініціативна, вмію працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: