• Файл

Busayo

Customer service manager

Вік:
26 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

BUSAYO
Акіньємі
Customer Service
Manager
Goal-driven professional with passion for optimizing customer
success and ensuring delivery of a world-class experience.
Adept at guiding cross-functional teams in effective tactics
for nurturing customer relationships. Excel at building trust
and credibility with customers and stakeholders while ensuring
focus on business objectives.

Employment History Details
Director of Customer Success at Goya Foods, Secaucus, NJ Lagos, Nigeria
MAY 2021 — PRESENT t.me/Buxyo
• Steer all facets of customer service operations for this producer of authentic [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Latino cuisine.
• Oversee workflow distribution and monitor key performance indicators.
• Direct management teams in effectively guiding direct reports to deliver Skills
top-notch support in responding to product inquiries and resolving issues. Fast Learner
Customer Success Manager at Bed Bath & Beyond, Clifton, NJ Customer Relationship
FEBRUARY 2019 — MAY 2023 Management
• Oversee all aspects of customer service operations.
• Guide and coach teams in delivering top-notch support to customers in Customer Success Strategies
responding to product inquiries and resolving issues.
• Prepare detailed reports for management on customer service metrics and Customer Success Team
staff performance. Leadership
• Evaluate performance and recommend productivity improvements.
Customer Experience
Optimization
Store Manager at Target, Jersey City, NJ
JULY 2017 — FEBRUARY 2022 Training & Customer
• Held full P&L accountability for sales revenue in excess of $14M. Onboarding
• Oversaw hiring, training and supervision of sales and customer service
associates. Sociability
• Formulated and executed business and sales strategies for driving profit gain.
• Approved staffing schedules and operational plans Fast typing

Effective communication
Education
Bachelor of Business Administration (BBA) at Osun state Languages
university, Lagos, Nigeria
SEPTEMBER 2007 — MAY 2011 English
• GPA: 4.0
Ukrainian
• Dean's List

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: