Резюме від 3 вересня 2021 PRO

Ірина

Персональний асистент, адміністратор, менеджер з адміністративної діяльності

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Обухів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор магазину

з 02.2017 по 11.2018 (1 рік 9 місяців)
Valiza, Обухів (продаж ( жіночі сумки, біжутерія))

моніторинг ринку ( пошук товарів та виробників) ;
ведення переговорів;
закупівля товару;
реалізація товару;
робота з клієнтами ( обслуговування, виявлення потреб, презентація);
підготовка торгової зали ( оформлення, встановлення обладнання) ;
робота з рекламними агенціями ( розробка флаєрів, лого магазину, банерів);
ведення клієнтської бази;
створення гармонійного образу.

Персональний асистент Генерального та Фінансового директорів ( Експати)

з 12.2011 по 08.2014 (2 роки 8 місяців)
Кока Кола Беверіджиз Лімітед, Бровари (Харчова промисловість)

Работа з держустановами:
отримання посвідки (реєстрація іноземців та їх сімей);
отримання дозволу на працевлаштування;
візова підтримка.

Адміністративна підтримка:
прийом дзвінків, контроль підписання документів та здійснення проплат;
переклад документів;
ведення бізнес- календаря керівника ( зустрічі, наради, тренінги);
підготовка презентацій;
ведення бюджету;
організація логістики(зустріч гостей компанії, трансфер, пошук тимчасового/постійного житла, перевезення речей);
підтримка під час відряджень (замовлення готелів, квитків, візова підтримка);
підготовка фінансових звітів( відрядження, зустрічі, школа, комунальні платежі, оплата аренди житла тощо...);
замовлення канцелярії та офісного обладнання/техніки;
організація тренінгів, нарад, корпоративних заходів.

Офіс менеджер/помічник директора по персоналу

з 09.2010 по 08.2011 (11 місяців)
Група компаній *Олів Лайн*, Київ (Харчова промисловість)

моніторинг ринка праці на рівень заробітної платні, аналіз;
пошук персонала (робітники складу, водії, мерчендайзери);
проведення первинної співбесіди;
ведення табелів, графіка відпусток;
організація та проведення Клубу "Успішний менеджер".

Офіс менеджер

з 10.2009 по 09.2010 (11 місяців)
Група Компаній *Олів Лайн*, Київ (Харчова промисловість)

прийом телефонних дзвінків ( міні АТС, їх розподіл);
бронювання готелів, замовлення квитків;
прийом та реєстрація вхідної кореспонденції та її передання відповідним структурним підрозділам компанії;
підготовка документів, запитів, збір необхідної інформації;
оформлення підписки на періодичні видання, пролонгація договорів;
організація документообігу;
забезпечення життєдіяльності офісу ( замовлення канцелярії,
води, продуктів харчування, побутової хімії, мед. препаратів, контроль роботи офісної техніки, своєчасна діагностика та ремонт);
організація фуршетів та корпоративних свят;
контроль за роботою водіїв та технічного персоналу.

Секретар

з 09.2008 по 07.2009 (10 місяців)
ТОВ "Зорак", Київ (Виготовлення та продаж санітарно-гігієнічних товарів)

прийом телефонних дзвінків;
робота із вхідною кореспонденцією;
прийом та обробка замовлень;
переписка з іноземними партнерами;
виконання доручень керівника.

Освіта

Київський Славістичний Університет

Міжнародні відносини, міжнародна інформація, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 11 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Мовні курси ( англійська) The London School of English

2011,12 місяців

Школа щасливих жінок

2018, 6 місяців.

Курс *Сам собі стиліст* Morgun Fashion Group

2019, 3 місяці

Make up для себе

2019, 1 місяць

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS PowerPoint Internet User MS Office MS Outlook 1C Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом Міні-АТС HCL Notes Accounting АТС

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Інтереси: психологія, ЗОЖ, спорт, одяг, стилістика, кулінарія.

Особисті якості:
пунктуальність, відповідальність, вміння розставляти пріоритети, здатність до ефективної комунікації та роботи в команді, активна життєва позиція, неконфліктність, швидко вчусь новому, чудові організаторські якості, комунікабельність, дипломатичність, презентабельний зовнішній вигляд.


Права категорії В. Стаж 3 роки.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: