• PRO

Ольга

Операційний директор

Розглядає посади:
Операційний директор, HRD, HR бізнес-партнер, Керівник рекрутингу, Керівник проєкту
Вид зайнятості:
повна
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор

з 08.2018 по 06.2024 (5 років 10 місяців)
Велопланета, Київ (Роздрібна торгівля)

• Управління підрозділами- роздрібна мережа магазинів, інтернет магазин, гуртові продажі, маркетинг.
• Управління постійними бізнес-процесами компанії: планування, постановка задач, аналіз, контроль, автоматизація та покращення.

Здобутий досвід за період роботи в компанії:
Формування, затвердження та контроль виконання бюджету.
Планування та виконання фінансових показників P&L, аналіз результатів операційної діяльності, оптимізація витрат та підвищення прибутковості. Забезпечення виконання планових показників 4 роки поспіль.
Розробка та впровадження програм лояльності для клієнтів.
Управління HR процесами: пошук, онбординг, навчання та розвиток персоналу.
Розробка та проведення оцінки 360. Впровадження змін.
Перебудова організаційної структури.
Трансформація управління командами.
Розробка KPI. Впровадження прозорої системи мотивації.
Аудити та оптимізація бізнес-процесів компанії.
Моніторинг, аналітика ринку праці. Прогнозувати адаптаційні заходи під бізнес-стратегію компанії.

Директор роздрібної мережі

з 08.2011 по 08.2017 (6 років)
ДП з іноземними інвестиціями “Клуб сімейного дозвілля”, Харків (Роздрібна торгівля)

Свою роботу в компанії я почала з посади HR менеджера продовжила як регіональний менеджер, досягла посади директора роздрібної мережі понад 70 магазинів зі штатом понад 350 співробітників.

Обв'язки на посаді директора роздрібної мережі:
Забезпечення виконання планових показників (KPI) мережі.
Управління адміністративно-господарською діяльністю роздрібної мережі.
Управління персоналом: планування, підбір, адаптація, навчання, оцінка, мотивація. Розробка регламентів управління.
Аналіз та коригування організаційної структури, бізнес-процесів та карти взаємодії як всередині мережі, так і з суміжними підрозділами
Управління командою з 6 менеджерів у всіх регіонах країни.

За період роботи в компанії здобула досвід:
Управління персоналом та бізнес процесами в системній національній компанії.
Аналітики великого обсягу інформації, планування та організації роботи.
Визначати пріоритети та досягати поставлених цілей в режимі багатозадачності.
Ініціювати та впроваджувати зміни.

Освіта

МАУП

Управління персоналом, Дистанційно
Вища, з 2005 по 2006 (1 рік)

Харківський національний університет ім. В.М. Каразіна

Факультет психології, психолог, Харків
Вища, з 2000 по 2004 (4 роки)

Медичний коледж

Медсестра, Харків
Середня спеціальна, з 1995 по 1997 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

"Школа менеджера з персоналу"

2007, 7 місяців

Курси "Організаційний менеджмент по Адізесу"

2011

Тренінг "Сервісний маркетинг" Багаж

2016

Тренінги "People business" Рената Дельпорте

2020

Конференція "Люди у війні' KA Group

2024

Знання і навички

  • Систематизація бізнесу
  • Впровадження системи KPI
  • Планування продажу
  • Управління персоналом

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Приймаю рішення та беру відповідальність за результат, мені життєво необхідно все навколо систематизувати та розвиватися, добре збираюсь в кризових ситуаціях.
Мої цінності -відкритість, чесність, результативність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: