• Файл

Юлія

Менеджер з оцінки персоналу

Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

​ Безбах Юлія Олександрівна
​ HR менеджер, бізнес - тренер
Місто: Дніпро
​ Ключова інформація:
18 років досвіду в галузі управління персоналом, досвід роботи в системній Компанії (металургія) з чисельністю персоналу до 12 тис. чол. (напрямки: опис і оцінка посад, організаційний розвиток, найм, адаптація, навчання, оцінка персоналу).
Ціль – набуття досвіду вирішення нових цікавих професійних завдань, реалізація свого потенціалу, подальший розвиток у компанії, де HR позиціонується як партнер Бізнесу.
​ Досвід роботи за напрямками управління персоналом:
​ 1. Навчання персоналу:
• організація процесу навчання співробітників підприємства у внутрішніх освітніх проектах, зовнішнього навчання в сторонніх організаціях,
• розробка бюджету коштів на навчання,
• організація відбору кандидатів (внутрішні проєкти, кадровий резерв), контроль процесу і результатів навчання,
• розрахунок показників ефективності навчання (за Кіркпатріком),
• в якості внутрішнього бізнес - тренера - розробка програм і проведення тренінгів soft skills.
2. Оцінка персоналу:
• участь у розробленні методики оцінювання персоналу, організація оцінювання за компетенціями (AC), оцінювання методом 360º, оцінювання із застосуванням психометричних інструментів (SHL),
• проведення навчання для працівників, відповідальних за оцінку персоналу в підрозділах,
• ведення бази даних з оцінювання персоналу.
3. Оцінка посад:
• складання описів посад,
• участь у розробленні положення про процес оцінювання посад,
• розроблення плану оцінки та повторної оцінки посад,
• проведення навчання учасників комітету з оцінювання посад,
• ведення бази результатів оцінки посад та організація засідань комітетів.
4. Організаційний розвиток:
• формування організаційних структур підрозділів підприємства, внесення змін,
• контроль підготовки посадових і робочих інструкцій та відповідності їх стандартам.
5. Найм персоналу:
• розміщення і просування вакансій компанії на порталах з працевлаштування,
• ведення бази кандидатів,
• проведення співбесід з кандидатами на вакантні посади,
• пошук нових шляхів залучення кадрів,
• масовий підбір персоналу, закриття ІТП вакансій,
• складання профілю посади,
• організація заходів з адаптації нових співробітників.
​ Досвід роботи за займаними посадами:
Lead HR Development Specialist Simply Contact
09.2022 – до теперішнього часу (1 р. 10 міс.)

Начальник відділу навчання та оцінки персоналу ТОВ «КПД» («Біосфера»)
04.2021- 04.2022 (11 міс.)

Спеціаліст з підбору персоналу ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА»
09.2017 – 04.2021 (3 р. 7 міс.)

Спеціаліст з оцінки персоналу ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА»
01.2015 - 09.2017 (3 р.9 міс.)

Спеціаліст з навчання та розвитку персоналу ВАТ «ІНТЕРПАЙП НІЖНЬОДНІПРОПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД» (ВАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ») 06.2011 - 01.2015 (3 р 7 міс.)

Спеціаліст з організаційного управління ВАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»
10.2010 - 06.2011 (7 міс.)

Спеціаліст з опису та оцінки посад ВАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»
03.2009 - 10.2010 (1 р.7 міс.)

Спеціаліст з організації та оплати праці ВАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»
09.2007 по 03.2009 (1 р. 6 міс.)
​ Освіта:
​ Основна:
1996 - 2001 – НМетАУ (м. Дніпро), спеціальність «Економіка підприємства», спеціалист економіки.
Додаткова:
1998 - 2001 – НМетАУ (м. Дніпро), гуманітарний факультет, референт- перекладач.
​ Кваліфікація:
Сертифікований бізнес-тренер, «NRG», А. Станченко, м. Київ, 48 год. Київ, 48 год.
Сертифікований бізнес-тренер, Консалтингова група «Людський фактор», Н. Воронкова, 60 год.
Методика опису та оцінки посад HAY GROUP.
Тренінг «Навичка модерації фокус груп», GFK Ukraine, 2016.
Сертифікат «Ефективний підбір персоналу», PROFESSIONAL TRAININGS, 2018
Сертифікат «Основи професійного тестування. Адміністрування системи SHLTOOLS», 2021
Професійні навички
Проведення оцінювання персоналу, асесмент-центрів, оцінювання психологічного клімату в колективі.
Організація навчання персоналу, проведення фокус-груп і оцінки NPS.
Розробка та проведення тренінгів.
Масовий підбір персоналу. Розробка заходів з адаптації персоналу.
Опис і оцінка посад. Розробка посадових і робочих інструкцій, оргструктур.
Навички роботи з комп'ютером - впевнений користувач (MS Office, Visio, Lotus Notes, E-staff, IT-підприємство, SHLTOOLS, Internet).
Англійська мова - Upper-Intermediate (В2)
Особисті якості: Системність, послідовність, високий рівень відповідальності.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Yulia.Bezbah@ gmail.com

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: