- Файл
Ольга
Асистент
- Розглядає посади:
- Асистент, Менеджер з персоналу
- Вік:
- 33 роки
- Місто:
- Стрий
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11071163/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Вік: 22.07.1992 (33 повних років).
Місце проживання: Львівська обл., м. Стрий, вул., Виговського 7/31.
Сімейний стан: одружена.
Контактний телефон: [
e-mail: [
Посада: Працюю в сфері сільськогосподарського бізнесу близько 3 років на посаді асистенткерівника відділу.
Освіта:
Навчальний заклад: Львівський державний університет фізичної культури.
Ступінь: IV рівень акредитації, спеціаліст.
Назва спеціальності: організація туристичної діяльності.
Період навчання: 2012 — 2014 н.р..
Досвід роботи:
Назва компанії: ТзОВ «Галичина-Захід»
Посада: асистент керівника відділу
Період роботи: 2022 – теперішній час
Обов’язки:
• ведення обліку товарів на складі (ветприпаратів та товарів)
• списання товару в сканері 1С
• замовлення товарів необхідних для функціонування підрозділу
• замовлення їжі для персоналу
• ведення табелю робочого часу працівників
• складання робочого графіку на вихідних і замовлення транспорту
• ведення звітів різного плану (контроль ваги свиней, їх смертність ітп)
• вирішення питань організаційного характеру
• ведення робочих переписок та інша адміністративна робота
• робота з внутрішньою системою «Cloudfarm»для реєстрації свиней, їх смертність та інвентаризація.
• робота з системою годівлі Big Dutchman, коригування годівлі, промивка труб годівлі тощо.
Назва компанії: ТзОВ «Золото Карпат», м. Стрий.
Посада: адміністратор готелю.
Період роботи: 2016 – 2022р.
Обов’язки:
• прийом, реєстрація, поселення (виселення) гостей готелю;
• попереднє бронювання в системі booking, телефонний режим, листування з фірмами через сайт готелю;
• розрахунок та оформлення всіх документів для гостей готелю;
• ведення касової звітності;
• організація конференцій на базі готелю;
• контроль роботи сауни, спортзалу;
• контроль за роботою персоналу готелю, розподіл обов'язків;
• ведення документів щодо роботи готелю;
• вирішення конфліктних ситуацій;
• організація супутніх послуг.
Вміння та навики:організаторські здібності, уміння виявляти й вирішувати проблеми, аналітичні навички, впевнене користування Microsoft Office (Word, Excel) та оргтехнікою, робота з касовими апаратами та терміналами, знання мов – англійська,(базовийрозмовний), польська ( розумію), готова навчатись.
Додаткова інформація: відмінні комунікативні та організаційні якості, гнучкість, рішучість, вміння працювати в команді, вміння спілкування з людьми, пунктуальність стресостійкість, наявність закордонного паспорта.
Інші резюме цього кандидата
Стрий
Николин Ольга Степанівна Вік: 22.07.1992 (33 повних років). Місце проживання: Львівська обл., м. Стрий, вул., Виговського 7/31. Сімейний стан: одружена. Контактний телефон: (в будні після 16...
Стрий
Николин Ольга Степанівна Вік: 22.07.1992 (33 повних років). Місце проживання: Львівська обл., м. Стрий, вул., Виговського 7/31. Сімейний стан: одружена. Контактний телефон: (в будні після 16...