• Файл

Алла

Заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Вишневе (Київська обл.), Київ, Софіївська Борщагівка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Алла Володимирівна Носарєва

Особисті дані
Дата та місце народження: 29.03.1971, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска Національність: Українка; сімейний стан: розлучена
Місце реєстрації: Київська область Софіївська Борщаговка, Проспект Героїв небесної сотні буд.18/5
моб. тел.. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ІНСТИТУТ ТРАНСПОРТУ НАФТИ» М. КИЇВ
з 29.08.2012 - по сьогодняшний день Головний бухгалтер:
• організація виконання всіх функцій, покладених на Бухгалтерію відповідно до «Положення про Бухгалтерію»;
• забезпечення контролю ведення бухгалтерського та податкового обліку, дотримання єдиних методологічних принципів бухгалтерського та податкового обліку відповідно до законодавства України та врахування специфіки діяльності підприємства а саме проектна діяльність та надання послуг у сфері інжинірингу нафтогазової промисловості;
• складання щомісячних фінансових планів підприємства, контроль за виконанням фінансових планів та руху грошових кошів;
• контроль за дотриманням платіжно-фінансової дисципліни;
• ведення контрактів ЗЕД;
• робота з банками, відкриття та закриття рахунків, робота з клент-банками різних банків;
• підготовка документів для отримання банківських гарантій за вимогами тендерної документації;
• складання фінансової звітності за національними стандартами та Примітки до фінансової звітності за міжнародними стандартами бухгалтерського обліку
• робота з контролюючими органами ДПІ Шевченківського району, органами Пенсійного Фонду України, Державними аудиторськими службами України, Держпраці з перевірки дотримання норм трудового законодавства та правильності обчислення заробітної плати.
з 25.04.2012 до 29.08.2012 Заступник головного бухгалтера відділу бухгалтерії

ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧОРНОБИЛЬСКИЙ СПЕЦКОМБІНАТ» М. ЧОРНОБИЛЬ
з 01.07.2011 по 24.04.2012 - Заступник головного бухгалтера з фінансів та заробітної плати:
• організація ведення бухгалтерського та податкового обліку господарських операцій руху грошових коштів, касових та банківських операцій, операцій із довгостроковими фінансовими інвестиціями, іншими грошовими коштами та їх еквівалентами, перерахуванням коштів з оплати праці персоналу, податків, оплата рахунків та актів виконаних робіт постачальників та підрядників відповідно до укладених договорів;
• організація ведення бухгалтерського та податкового обліку господарських операцій з оплати праці, розрахунків із Пенсійним фондом;
• організація роботи з органами Державного казначейства України щодо реєстрації бюджетних зобов'язань при здійсненні розрахунків за рахунок бюджетних коштів підприємства;
• організація ведення оперативного обліку касового виконання «Планів використання бюджетних коштів» підприємства;
• керівництво відділами обліку коштів та нарахування заробітної плати.
з 06.04.2011 по 30.06.2011 - начальник відділу методології, зведеної звітності та контролю:
• розробка єдиної облікової політики підприємства;
• визначення єдиної методології бухгалтерського обліку після злиття 6 підприємств шляхом їх реорганізації та приєднання;
• формування зведеної фінансової звітності та зведеної податкової звітності;
• створення робочого плану рахунків бухгалтерського обліку відповідно до напрямів діяльності підприємства;
• розробка концепції роздільного ведення обліку за джерелами фінансування (бюджет, прибуткова діяльність підприємства, фінансування міжнародних грантів);
• розробка концепції обліку витрат на формування собівартості реалізованих послуг (робіт) товарів;
• підготовка окремих положень, наказів, розпоряджень по підприємству, які визначають порядок обліку, взаємопідпорядкованість та розмежування відповідальності між структурними підрозділами при здійсненні господарських операцій.

ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКОЦЕНТР» М. ЧОРНОБИЛЬ
з 15.06.2010 по 06.04.2011 – начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності та контролю з обов'язками Головного бухгалтера:
• організація та ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку;
• розробка облікової політики;
• контроль і планування роботи виробничого підприємства;
• складання балансу, звіту про прибутки та збитки, звіту про рух грошових коштів, податкове планування, контроль фінансових потоків;
• складання податкової звітності;
• підготовка звітності в електронному вигляді засобами системи «Бест-звіт»;
• «розрахунки з дебіторами та кредиторами;
• контроль договорів;
• на проходження комплексних перевірок податкових інспекцій, інших контролюючих органів;
• досвід роботи з договорами в будівництві (Замовник);
• робота із системою «Клієнт-банк», проведення банківських операцій;
• ведення кадрової документації;
• контроль документації контрагентів;
• аналіз поточного бухгалтерського та податкового законодавства;
• підготовка листів, запитів до податкової інспекції щодо надання роз'яснень окремих норм податкового законодавства;
• юридична грамотність у питаннях господарського, цивільного та трудового права.
• упевнена взаємодія з державними структурами, що перевіряють.
• організація автоматизації обліку, використання програми 1С;
• відновлення обліку, постановка завдань під час впровадження 1С;
• керівництво відділом бухгалтерії 8 осіб.

ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧОРНОБИЛЬСКЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРОСТАНЦІЯ»
з 23.02.2005 по 02.06.2008 - Заступник головного бухгалтера з обліку розрахунків та капітального будівництва:
• організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку за напрямами:
◦ облік незавершеного капітального будівництва по об'єктах будівництва та у розрізі джерел фінансування (бюджетні кошти, кошти грантів міжнародної технічної допомоги, власні кошти підприємства), інвентаризація;
◦ облік дебіторської та кредиторської заборгованості, розрахунки з постачальниками та підрядниками, розрахунки за претензіями, інвентаризація розрахунків;
• цільового фінансування (бюджет, міжнародна технічна допомога);
◦ облік розрахунків із заробітної плати (виплати, нарахування, утримання);
◦ облік витрат операційної діяльності.
• безпосереднє керівництво відділами бухгалтерії: «Розрахунків та капітального будівництва», «Розрахунків заробітної плати» (22 особи);
• постійна взаємодія зі службами матеріально-технічного постачання, кошторисно-договірним відділом, управлінням капітального будівництва, економічними та юридичними службами, відділом кадрів;
• візування договорів підприємства на стадії їх укладання;
• член тендерного комітету.
з 01.03.2002 по 22.02.2005 - заступник головного бухгалтера із заборгованості та забезпечення зобов'язань:
• організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку за напрямами:
◦ облік запасів товарно-матеріальних цінностей на центральних складах та в цехових коморах (надходження, видача зі складу, списання), інвентаризація;
◦ облік основних засобів та інших необоротних активів на складах та при передачі в експлуатацію, інвентаризація;
◦ облік нематеріальних активів, інвентаризація;
◦ облік розрахунків щодо реалізації послуг, товарів, оренди майна;
◦ облік розрахунків із підзвітними особами;
◦ облік незавершеного капітального будівництва по об'єктах будівництва та у розрізі джерел фінансування (бюджетні кошти, грантові кошти міжнародної технічної допомоги, власні кошти підприємства), інвентаризація;
◦ облік дебіторської та кредиторської заборгованості, розрахунки з постачальниками та підрядниками, покупцями, розрахунки за претензіями, інвентаризація розрахунків;
• облік використання коштів цільового фінансування (бюджет, міжнародна технічна допомога);
• облік витрат операційної діяльності.
• безпосереднє керівництво відділами бухгалтерії: «Обліку матеріальних ресурсів», «Дебіторської та кредиторської заборгованості» (20 осіб);
• постійна взаємодія зі службами матеріально-технічного постачання, кошторисно-договірним відділом, управлінням капітального будівництва, економічними та юридичними
службами; у візування договорів підприємства на стадії їх укладання; член тендерного комітету.
з 01.07.2001 по 28.02.2002 - Заступник головного бухгалтера по собівартості та капітальному будівництву:
• організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку за напрямами:
◦ облік розрахунків з реалізації послуг;
◦ облік розрахунків із підзвітними особами;
◦ облік незавершеного капітального будівництва по об'єктах будівництва та у розрізі джерел фінансування (бюджетні кошти, грантові кошти міжнародної технічної допомоги, власні кошти підприємства), інвентаризація;
◦ облік дебіторської та кредиторської заборгованості, розрахунки з постачальниками та підрядниками, покупцями, розрахунки за претензіями, інвентаризація розрахунків;
◦ облік використання коштів цільового фінансування (бюджет, міжнародна технічна допомога);
◦ облік витрат операційної діяльності.
• безпосереднє керівництво виробничим відділом;
• постійна взаємодія зі службами матеріально-технічного постачання, кошторисно-договірним відділом, управлінням капітального будівництва, економічними та юридичними службами;
• візування договорів підприємства на стадії їх укладання.
з 24.02.1993 по 30.06.2001 - бухгалтер матеріального відділу:
• ведення бухгалтерського та податкового обліку за напрямами:
◦ облік запасів товарно-матеріальних цінностей на центральних складах та в цехових коморах (надходження, видача зі складу, списання), інвентаризація;
◦ облік основних засобів та інших необоротних активів на складах та при передачі в експлуатацію, інвентаризація;
◦ облік нематеріальних активів, інвентаризація.
• постійна взаємодія із службами матеріально-технічного постачання.
Освіта: виша юридична, вища економічна
2002 – 2006 Київський університет права Національної академії наук України
Диплом спеціаліста з відзнакою за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація юрист.
1999 – 2000 Академія праці та соціальних відносин (м. Київ)
Диплом фахівця з відзнакою за спеціальністю «Фінанси»,кваліфікація економіст.
1995 -1999 Академія праці та соціальних відносин (м. Київ)
Диплом бакалавра з відзнакою за спеціальністю «Фінанси та кредит».

Додаткова освіта:
2013 Institute of Financial Accountants м. Київ
Міжнародні стандарти фінансової звітності
2007 Український університет фінансів та права при Тендерній палаті України
Державні закупівлі в Україні.
2006 Британський будівельний центр (Росія, Санкт-Петербург)
Міжнародні типові будівельні контракти ФІДІК - принципи, зміст, аналіз основних статей.
Адміністрування контрактних відносин при виконанні будівельного проекту звикористанням міжнародних типових будівельних контрактів ФІДІК.
Аналіз та контроль контрактних ризиків. Стандарти керування проектами.
2004 Британський будівельний центр (Росія, Санкт-Петербург)
Управління фінансовою частиною та іншими аспектами інвестиційно-будівельного проекту,
виконується за контрактом ФІДІК.
2002 Українська економічна студія
Формування собівартості будівельно-монтажних работ. Бухгалтерський облік, Складні та неврегульовані питання оподаткування.

Інші навички
• Досвід роботи у системі «1-С Бухгалтерія 8 Торгове підприємство»
• Досвід роботи в системі бухгалтерської, фінансової, податкової та статистичної звітності «MEDOK»
• Досвід роботи кінцевого користувача системи SAP R/3,
• Член проектних груп з впровадження функціональності FI, AM, MM, HR при модернізації та розширення системи SAP R/3 на ЧАЕС, здатність чітко формулювати технічні завдання на проектування та розробку систем формування звітності у SAP R/3.
• Доскональне знання трудового законодавства, великий досвід роботи із законодавчими та нормативно-правовими актами, досвід організації та ведення претензійно-позовної роботи.
• Досвід керівництва великим колективом на державному підприємстві.
• Упевнений користувач ПК, офісних додатків.
• Доскональне знання ділової української мови, великий досвід ведення листування з юридичними та фізичними особами.
• Досвід роботи з Національним банком України щодо отримання валютних ліцензій підприємства на розміщення валютних рахунків за кордоном та валютного контролю.
• Великий досвід роботи з перевірками на підприємстві:
- Рахункова палата при Верховній Раді України (неодноразово комплексні перевірки);
- Генеральна прокуратура (неодноразово);
- головне контрольно-ревізійне управління (неодноразово, комплексні перевірки);
- головне КРУ у Київській області (неодноразово, комплексні перевірки);
- Податкова інспекція м. Київ (неодноразово комплексні планові та позапланові перевірки).
• Англійська мова – базовий рівень – «Runov School».

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: