- PRO
Олександр
Менеджер служби технічної підтримки (IT)
- Розглядає посади:
- Менеджер служби технічної підтримки (IT), Менеджер з підтримки клієнтів, Перекладач румунської, AI-розробник, Тестувальник, Адміністратор
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 40 років
- Місто проживання:
- Інші країни
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11111385/
Досвід роботи
Customer support representative
з 10.2024 по нині
(10 місяців)
iSellMore SFA Solutions, Інші країни (IT)
- Надання технічної підтримки клієнтам.
- Діагностика та вирішення проблем користувачів.
- Налаштування та обслуговування програмного забезпечення та апаратного забезпечення.
- Навчання клієнтів використанню IT-продуктів.
- Документування та звітування за запитами клієнтів.
Страховий брокер / Контент менеджер
з 02.2024 по нині
(1 рік 6 місяців)
DESTINE BROKER DE ASIGURARE – REASIGURARE, Констанца (Фінанси, банки, страхування)
Просування, продаж і консультації для окремих осіб і організацій щодо різноманітних страхових полісів, як-от
страхування життя, здоров'я, страхування від нещасних випадків, страхування від пожежі.
• Посередництво між особами чи організаціями та страховими компаніями.
• Обговорення найкращих страхових полісів для клієнтів, забезпечення покриття за потреби.
• Співпраця з потенційними новими клієнтами, надання котирувань для потреб їхніх полісів, допомога з підписанням нових
договори страхування та індивідуальні рішення для їхніх конкретних проблем.
*SMM-менеджер*
- Створення цікавого та релевантного контенту (тексти, зображення, відео) для соціальних мереж TikTok, Instagram і Facebook за допомогою таких інструментів як Canva Pro, CapCut, Movavi video editor, ChatGPT та ін.
- Автоматізація процесів SMM за допомогою платформи Make.com у різноманітних зв'язках за використанням та інтеграції API.
- Створення та впровадження стратегії для соціальних мереж .
- Ведення SMM-аналітики, відстеження результатів та адаптація стратегії для підвищення ефективності
Менеджер транспортно-експедиторської діяльності
з 02.2022 по 07.2023
(1 рік 5 місяців)
TULCEA HUMANITARIAN LOGISTICS HUB, Інші країни (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
- управління Міжнародним логистичним ХАБом у Румунії, який був одним з найбільших у Європі - https://help.gov.ua/
- кооперація з головними донорами - Romulus T. Weatherman Foundation; IsraAID
- реєстрація вхідних/вихідних вантажів у онлайн системі Monday.com (Monday Work Management)
- коворкінг з кінцевими бенефіціарами - благодійними та громадськими організаціями
- обробка запитів на гум. допомогу, участь у плануванні та реалізації відправлень
- оформлення митних документів
- оформлення прибуття гуманітарних вантажів
- співпраця з митним брокером
- завантаження/розвантаження вантажівок
- сортування та пакування товарів
https://www.tulceahub.com/
[
Агент з митного оформлення морських суден (Морський агент)
з 09.2018 по 01.2023
(4 роки 4 місяці)
BIO-CONSULTING UKRAINE LTD, Ізмаїл (Туризм)
- реєстрація вхідних та вихідних суднових декларацій
- інформування та супровід митних комісій
- представлення інтересів судна в порту Ізмаїл
- супровід туристів по туристичному маршруту
- звітність та облік документів
Project manager
з 09.2016 по 08.2018
(1 рік 11 місяців)
Український проект бізнес розвитку плодоовочівництва (UHBDP), Ізмаїл (Маркетинг, реклама, PR)
Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва – чудовий досвід проведення освітніх заходів діяльності в галузі плодоовочівництва півдня України.
Цей проект фінансувався урядом Канади та MEDA.
[
Досягнення:
- Canva: створення контенту для соц. мереж та рекламнеих флаєрів та банерів;
- SMM&Content Creator: досвід ведення саме внутрішніх сторінок компаній$;
- Планування заходів у різних населенних пунктах півдня України;
- Розробка, підготовка, та проведення семінврів, тренингів, конференцій;
- Модерація заходів, залучення спікерів та спеціалістів;
- Реєстрація та ведення в CRM Dynamics 365 Microsoft;
- Створення звітності для донора, активне спілкування з керівництвом (щоденні Online зустрічі);
- Звітність бухгалтерських документів;
- Постановка цілей та донесення їх до команди;
- Контроль, вдосконалення та якість щодо виконання поставлених задач у кооперації з головними донорами - Міністерством міжнародних справ Канади, Менонітською Асоціацією Економічного Розвитку (MEDA), Ізраїльським агентством міжнародного співробітництва (MASHAV).
Інженер (технічна підтримка)
з 09.2016 по нині
(8 років 11 місяців)
(Фріланс), Ізмаїл (IT)
- технічна підтримка користувачам ПК, вирішуючи проблеми з програмним забезпеченням та апаратною частиною.
- інсталяція, адміністрування та оновлення ОС і програм.
- діагностування та усування несправностей в локальних мережах (LAN), забезпечуючи термінову підтримку.
- збирання комп'ютерів на замовлення, підбираючи та інтегруючи нові запчастини відповідно до специфікацій клієнтів.
- профілактика та оптимізація комп'ютерних систем для стабільної роботи.
- розробка покрокових інструкцій, які допомагають користувачам самостійно вирішувати базові проблеми.
Директор Комунальної Установи
з 08.2016 по 11.2019
(3 роки 3 місяці)
ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА «ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА ІЗМАЇЛА», Ізмаїл (Державні організації)
На цій посаді в мої обов’язки входило:
- надання фінансових,
- інформаційна та консультативна підтримка місцевих підприємців.
- організація та управлінні бізнесом
- програми розвитку підприємництва в м. Ізмаїл
- проведення тренінгів
- надання консультацій з різних аспектів підприємництва.
Крім того, я відповідав за нагляд за програмами фінансової допомоги, такими як гранти та кредитів, спрямованих на підтримку місцевого бізнесу. Також працював над залученням інвестицій для стимулювання економічного зростання в регіоні у співпраці з місцевою владою та партнерськими організаціями, щоб створити сприятливе середовище для розвиток бізнесу.
Керівник відділення з розвитку страхування
з 07.2015 по 02.2024
(8 років 7 місяців)
ПрАТ "СК "ЕТАЛОН", Ізмаїл (Фінанси, банки, страхування)
- аналіз страхового ринку
- укладання договорів страхування
- врегулювання страхових випадків
Директор філії / Начальник відділу врегулювання /Спеціаліст ІІІ-І кат.
з 03.2008 по 07.2015
(7 років 4 місяці)
Страхова компанія КРОНА, Ізмаїл (Фінанси, банки, страхування)
- аналіз страхового ринку
- укладання договорів страхування
- врегулювання страхових випадків
- представництво інтересів страхової компанії в суді
- оперативне управління філією страхової компанії
Освіта
Одеський державний аграрний університет
Бухгалтерський облік та аудит, Одеса
Вища, з 2006 по 2008 (2 роки)
Одеський державний аграрний університет
Агрономія, Одеса
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Erasmus for Young Entrepreneurs
2024, 4 місяці
Знання і навички
- Письмовий переклад
- Румунська мова
- Telegram API
- Setting up Telegram bots
- SendPulse
- Make.com
- Monday.com
- Сумлінність
- Креативність
- Canva
- Редагування текстів
- Розробка контент-плану
- Створення Reels
- Створення відеоконтенту
- Jira
- Technical support for users
- Work with clients
- Work with customers
- Cisco
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Румунська — вільно
- Французька — вище середнього
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Про мене:
Я спеціаліст у галузі IT з досвідом у технічній підтримці клієнтів та цифрових рішеннях. Наразі працюю як Спеціаліст з технічної підтримки в компанії ISellMore SFA Solutions, надаючи технічну підтримку, діагностику проблем, налаштування та обслуговування програмного та апаратного забезпечення, а також навчання з використання IT-продуктів.
Досвід та компетенції:
Технічна підтримка: діагностика та вирішення IT-проблем, забезпечення відмінного обслуговування клієнтів.
Інструменти: Office 365, Remote Desktop, VPN, Microsoft Exchange, Atlassian Jira, Binotel, Monday CRM, Microsoft Teams, OLAP.
Тестування програмного забезпечення: досвід тестування додатків на платформах Android та iOS.
Мережі та налаштування VPN: глибокі знання у сфері мереж та налаштування VPN.
Розробка веб-сайтів: базові знання в розробці та управлінні веб-сайтами.
Цифровий маркетинг: навички управління платформами соціальних мереж (Facebook, Instagram, TikTok) та використання інструментів автоматизації, таких як ChatBot та ChatGPT.
Волонтерство: активна участь у підтримці України.
Схожі кандидати
-
Support manager
Дистанційно -
Спеціаліст технічної підтримки
Дистанційно -
Фахівець підтримки користувачів
30000 грн, Дистанційно -
Інженер (технічна підтримка)
25000 грн, Дистанційно, Дніпро -
Менеджер служби підтримки
Дистанційно -
Support manager
30000 грн, Дистанційно