Резюме від 3 травня 2018 PRO

Тарас

Менеджер з торгового маркетингу, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з розвитку бізнесу

з 08.2010 по нині (13 років 9 місяців)
ТОВ 3Т продакшн (Трейд-маркетинг, вир-во ПОСм)

Компанія надає послуги з розробки та реалізації трейд-маркетингових програм та сервісу ПОСм матеріалів (від ідеї до розміщення). Розробка концепцій оформлення торгового простору (спеціалізація - малі площі) та торгового обладнання. Вир-во крафт-пакетів і упаковки (цех ручних операцій).

Менеджер з мерчандайзингу

з 09.1999 по 05.2010 (10 років 8 місяців)
ЗАТ Київстар Дж.Ес.Ем. (Телекомунікації, зв'язок)

1999р. - Експерт відділу маркетингових комунікацій.
Основні функції:
- запуск проекту "Мерчандайзнг";
- розробка і впровадження національної програми з Мерчандайзинга.
- організація і контроль за проведенням заходів комплексу маркетингу;

2001 р. - Провідний спеціаліст з регіональної реклами та мерчандайзингу.
- розробка та запуск системи контролю, аналізу і оцінки ефективності маркетингової активності в регіональних представництвах;
- формування річного плану трейд-маркетинга і його реалізація.
- розроблений «Brend-book» зі стандартів мерчандайзингу.
- розробка і запуск системи моніторингу командою мерчандайзингу в торгових точках.

2003 - Заступник начальника відділу маркетингових комунікацій (на період реструктуризації - в.о. начальника).
- розробка та реалізація національних рекламних кампаній;
- співпраця з РА;
- складання маркетингового плану, бюджету.
- формування річного плану трейд-маркетингової активності і його реалізація.

2004 Спеціаліст департаменту маркетингових комунікацій та управління торговими марками.
- управління Національною програмою Мерчандайзинга;
- розробка процедури з компенсації дилерських маркетингової активності, контроль за виконанням затверджених планів та бюджету.
- річне бюджетування Трейд-маркетингової активності;
- розробка і замовлення ПОСм, контроль за логістикою ПОСм

2008 Менеджер з мерчандайзингу відділу торгового маркетингу (департамент продажу).
- управління Національною програмою Мерчандайзинга (команда 100 чоловік);
- річне бюджетування Трейд-маркетингової активності;
- розробка і замовлення ПОС-матеріалів;
- розробка мотиваційних програм для команди мерчандайзерів та дилерів.

Освіта

Національний торговельно-економічний університет

Менеджмент організацій менеджер-економіст/спеціаліст, Київ
Вища, з 1999 по 2004 (4 роки 9 місяців)

Київський державний університет культури (Київ)
Рік закінчення 1995
Культурно-освітня робота та організація народної художньої творчості.Спеціаліст

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Професійний досвід у:
•Створені команди мерчандайзерів (територія України).
•Розробці та контролі за дотриманням стандартів мерчандайзингу та стандартів обслуговування.
•Розробці систем активного представлення товару в торговому залі.
•Розробці та виготовленню рекламних матеріалів та торгового обладнання.

Особисті якості - відданість, ініціативність, в стресових ситуаціях зберігаю адекватність, вважаю, що творчий підхід доречний в роботі з будь-яким продуктом.

Водійське посвідчення
Категорія В, 16 років.

Захоплення та інтереси
Готувати ( на вихідних з дочкою експериментуємо з рецептурою сандвічів. Мріємо відкрити сандвіч-бар).

Особисті якості
Приймаю рішення та несу відповідальність за них в рамках своєї компетенції.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: