• Файл

Вікторія

Адміністратор (лівий берег)

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме


Огеренко Вікторія Вадимівна ​
День народження: 11.05.1998р. ​
Місто проживання: Київ​
Сімейне положення: незаміжня​
Контактна інформація: ​
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Мета:

Отримання необхідного та професійного досвіду, розвиватися і отримувати нові знання.
Використовувати і реалізувати їх в роботі.

Освіта:

Київський національний університет імені Тараса Шевченка (2019-2021р.)​
Географія рекреації та туризму, магістр​
Географічний факультет​

Київський національний університет імені Тараса Шевченка (2015-2019р.)​
Економічна та соціальна географія, бакалавр​
Географічний факультет

Середня загальноосвітня школа №66


Досвід роботи:

13.04.2018р.-19.07.2018 р. (в період навчання) – трансферний гід туристичної компанії
«Тез Тур» країна Туреччина, регіон Аланія. ​
Функціональні обов’язки:​
- Зустріч туристів в аеропорту м. Анталія;​
- Проведення трансферу;​
- Надавала допомогу туристам під час заселення /виселення із готелю;​
- Супровід на екскурсії;​
- Інформаційна підтримка туристів, допомога готельному гіду;​
- Реклама екскурсій, що організовуються туроператором;​
- Надання консультативної допомоги у разі потреби, залагодження конфліктних ситуацій.​


24.01.2020 – 11.09.2020 р. ( в період навчання) – адміністратор відділу по роботі з VIP
клієнтами ТАСКОМБАНК. ​

Функціональні обов’язки:​
- Зустріч, прийом, реєстрація і необхідне обслуговування візитерів, гостей, делегацій,
клієнтів, партнерів;​
- Координація роботи всіх офісних служб (кур’єрів, водіїв, технічних працівників і т. д.);​
- Життєзабезпечення офісу;​
- Забезпечення чистоти і порядку в офісі;​
- Робота з кур’єрами;​
- Організація забезпечення офісу канцтоварами, видатковими матеріалами й іншими
товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу.​

28.10.2021-10.04.2023 р. – інженер 2 категорії відділу управління персоналом та
соціальних питань, АТ «Укрзалізниця» філія «ЦТС «Ліски».​
Функціональні обов’язки:​
- Оформлення прийняття на роботу, переведення, переміщення та звільнення працівників;​
- Формування і ведення особових справ працівників з дотриманням вимог законодавства;​
- Облік, ведення, зберігання трудових книжок;​
- Облік надання відпусток за графіком відпусток, контроль та дотримання;​
- Визначення страхового стажу для призначення допомоги з тимчасової непрацездатності.​

24.01.2024-05.03.2024 р. – офіс менеджер, Оптімал Солюшинс Україна.​
Функціональні обов’язки:​
- Забезпечення життєдіяльності офісу (відправка та отримання пошти, замовлення
канцтоварів, води та ін.)​
- Виконання доручень директора та керівників відділів;​
- Співпраця з відділом персоналу (оновлення бази документів, вітання в чатах, допомога в
адаптації нових співробітників);​
- Виконання адміністративних завдань за дорученням керівника;​
- Прийом вхідних дзвінків і відповідь на електронні запити;​
- Прийом, реєстрація та перерозподіл вхідної кореспонденції;​
- Замовлення товарів / послуг з різних інтернет ресурсів.​

Додаткова інформація: ​

- Працездатна;​
- Комунікабельна;​
- Легко знаходжу спільну мову з людьми;​
- Чесна;​
- Вміння слухати та вести переговори;​
- Терплячість і гнучкість.​

Знання ПК, на рівні користувача.

Знання іноземних мов: українська – рідна, російська - вільно, англійська – рівень Upper
intermediate (B2).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: