• Файл

Аліна

Фахівець з публічних закупівель

Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Аліна Петрівна Куліченко

Вік: 41
Місто проживання: м. Київ
Сімейне положення: заміжня, двоє дітей
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Посада: фахівець з публічних закупівель

Мета

Отримати посаду фахівця з публічних закупівель.

Досвід роботи

• Назва компанії: Державний заклад «Український медичний центр акушерства, гінекології та репродуктології МОЗ України» м. Харків
Посада: фахівець з публічних закупівель
Період роботи: 23.09.2021 — теперішній час
Обов’язки:
- організація планування закупівель та формування річного плану закупівель, змін до нього;
- організація та проведення закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови № 1178 і інших нормативно-правових актів;
- комплексне супровід процедури закупівлі: від оголошення до моменту звітування про виконання договору;
- розробка тендерної документації та внесення до неї змін при необхідності, формування обґрунтованих недискримінаційних вимог до учасників та предметів закупівель, проведення закупівельних процедур відповідно до законодавства;
- комплексний (Повний) супровід процедур закупівель. Підготовка та укладання договорів;
- виконання інших обов’язків відповідно до посадової інструкції, норм чинного законодавства.

• Назва компанії: ПРАТ «Страхова компанія Уніка», м. Харків
Посада: Провідний експерт зв страхування
Період роботи: 01.04.2014 — 13.09.2021
Обов’язки:
- будувати та підтримувати довготривалі відносини з клієнтами та партнерами;
- ведення документообліку: підготовка та випуск договорів, додаткових угод, виставлення рахунків та контроль оплат;
- взаємодія з НПУ та іншими установами, а також ведення документації по страхових випадках.

• Назва компанії: ЗАТ Страхова компанія «Провідна», м. Харків
Посада: Директор Центру (управління) продажів та обслуговування клієнтів
Період роботи: 02.07.2012— 28.02.2014
Обов’язки:
- контроль обліку договорів автострахування (перевірка коректності та повноти інформації, своєчасного введення договорів до облікової системи);
- навчання та контроль роботи персоналу (надання консультацій працівникам регіональних управлінь, практична допомога в організації роботи за договорами страхування, усунення виявлених недоліків та порушень);
- організація та контроль документообігу відділу;
- підготовка звітів;
- контроль ведення коректної бази даних.
• Назва компанії: ЗАТ Страхова компанія «Провідна», м. Харків
Посада: фахівець Центру (відділу) продажу та обслуговування клієнтів
Період роботи: 05.09.2008— 02.07.2012
Обов’язки:
- будувати та підтримувати довготривалі відносини з клієнтами та партнерами;
- ведення документообліку: підготовка та випуск договорів, додаткових угод, виставлення рахунків та контроль оплат;
- взаємодія з НПУ та іншими установами, а також ведення документації по страхових випадках.

• Назва компанії: ХФ ЗАТ «Український страховий дім», м. Харків
Посада: спеціаліст відділу майнового страхування
Період роботи: 24.03.2008— 26.08.2008
Обов’язки:
- будувати та підтримувати довготривалі відносини з клієнтами та партнерами;
- ведення документообліку: підготовка та випуск договорів, додаткових угод, виставлення рахунків та контроль оплат;
- взаємодія з НПУ та іншими установами, а також ведення документації по страхових випадках

• Назва компанії: ТОВ «ФК «Експрес», м. Харків
Посада: фахівець Центру (відділу) продажу та обслуговування клієнтів
Період роботи: 02.04.2007— 31.12.2007
Обов’язки:
- пошук та залучення на кредитування клієнтів малого бізнесу;
- виконання планових показників по залученню та кредитуванню нових клієнтів малого бізнесу; приросту портфеля пасивів, приріст активних і дохідних рахунків;
- збір пакету документів та проведення фінансово-економічного аналізу;
- крос-продажі банківських продуктів.

• Назва компанії: Управління пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської обл.
Посада: головний спеціаліст відділу надходження доходів
Період роботи: 10.07.2006— 19.03.2007

Освіта

• Навчальний заклад: Харківський бізнес коледж, Харків
Ступінь: бакалавр
Назва спеціальності: менеджмент організацій
Період навчання: 2000-2004
• Навчальний заклад: Харківський інститут бізнесу та менеджменту
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: менеджер економіст
Період навчання: 2004-2005
• Навчальний заклад: Харківський педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: право
Період навчання: 2016-2019

Вміння та навики

• Проходження тренінгів, навчання. Професійні сертифікати.
• Англійська базова.
• Користування комп’ютером вільне.

Додаткова інформація

• Особисті якості – відповідальність, робота в команді, уважність, пунктуальність.
• Водійські права категорії В .
• Закордонний паспорт в наявності.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: