Резюме від 11 квітня 2023 PRO

Ірина

Фахівець ЗЕД, фінансист, 23 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст з планування інженерного відділу (Capital financial controller))

з 06.2021 по 02.2023 (1 рік 8 місяців)
APTIV, Черкаси (Машинобудування)

Вся робота здійснюється виключно англійською мовою.
Пройшла тривале навчання і практику в ЄС.

Обов'язки:
-Відповідальна за інвестиції для заводу в м. Черкаси;
- відповідальність за точне річне та місячне планування інвестиційного бюджету та прогноз для заводу за клієнтом та проектом;
- визначення інвестиційного бюджету для нових проектів та інженерних змін відповідно до потреб кожного проекту в обладнанні та термінів, включаючи пріоритетність інвестицій;
- інвестиційні запити та підготовка асигнувань, не пов'язаних із продуктами, включаючи бізнес-кейси, якщо це необхідно;
- моніторинг проекту: відстеження закупівель, періодична звітність щодо витрат, пов'язаних з інвестиціями, CAPEX і OPEX, закриття проекту, дотримання вимог законодавства та внутрішніх процедур;
- управління інвестиційним бюджетом по проекту, замовнику, в т.ч. координаційна діяльність між внутрішніми відділами (менеджери проектів, закупівлі, обслуговування, фінанси, внутрішній контроль, аутсорсингові компанії);
- надання необхідних показників проекту та щомісячний, квартальний і річний аналіз фактичних інвестиційних показників, передбачених у бюджеті, щодо вартості, якості, термінів і відповідності прогнозу;
- діяльність з передачі бізнесу;
- підтримка внутрішніх фінансових звітів – результати та пропозиції щодо покращення, які будуть представлені місцевому та європейському керівництву;
- управління активами – оптимізація купівлі та використання активів;
- визначення зон ризику та надання рішень, в т.ч. резервні плани та прорахунок потенційних проблем;
- виявлення можливостей зниження витрат, презентація, відбір і реалізація найбільш цінних ідей.

Менеджер адміністративної діяльності відділу збуту РСП

з 04.2020 по 06.2021 (1 рік 2 місяці)
Тедіс Україна, ТОВ, Черкассы (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з договорами та ліцезіями. Документообіг.
Укладала договори постачання з метою підвищення прибутковості підприємства.
Систематизувала дані по договорах та додаткових угодах.
Підвищила ефективність документообігу на регіональному структурному підрозділі.
Досягла підвищення КРІ договірної роботи на 100%
Адаптувала розширення напрямів продажів для підвищення доходів компанії .
Відстежувала терміни дії договорів та забезпечувала передачу їх до архіву.
Работа з архівом.
Реалізувала систематизацію обліку архіву.
Забезпечувала офіс компанії необхідними витратними матеріалами.

Касир-оператор відділення

з 08.2017 по 04.2020 (2 роки 8 місяців)
Нова Пошта, Черкаси (Транспорт, логістика)

Забезпечувала належне обслуговування клієнтів на касі, відповідно до стандартів компанії.
Ведення головної каси. Здійснення інкасацій, ведення звітності. Облік грошових коштів .
Консультування клієнтів, вирішення проблем з вантажем на первинному етапі.
Виконання касової дисципліни .
Робота КОРО, РРО, 1С.

Начальник відділу логістики

з 01.2017 по 08.2017 (7 місяців)
Агрохімтрейд Україна, Черкаси (Транспорт, логістика)

Підбір персоналу, укріплення партнерських відносин з клієнтами, ведення звітності, забезпечення безперебійної роботи відділу.
За цей час я запустила і стабілізувала роботу відділу логістики "з нуля". Компанія успішно продовжує діяльність .

Начальник відділу логістики

з 09.2016 по 01.2017 (4 місяці)
Докер Плюс, Черкаси (Транспорт, логістика)

Підбір персоналу та адаптація.
Оцінка ефективності та аналіз поточної логістичної діяльності.
Розрахунок логістичних витрат. Оптимізація процесів.
Розробка та впровадження мотиваційних схем для співробітників компанії.
Досягнення:
Запустила відділ логістики експедиційну діяльність компанії "з нуля".
Забеспечила продуктивну взаємодію всіх підрозділів компанії, що дало можливість підвищити ефективність роботи підприємства, знизити видатки та збільшити дохід.

Логіст

з 09.2012 по 09.2016 (4 роки)
Фрі-ланс, Дистанційно (Транспорт, логістика)

Віддалена робота логістом дистанційно.
Міжнародні перевезення, внутрішні перевезення, морські перевезення.
Вела тісну співпрацю з кількома транспортними організаціями.
Забезпечила їх транспорт безперебійною роботою в сфері перевезень зернових та олійних культур, продуктів металургії та товарів народного вжитку.
За цей час, істотно розширила власну базу вантажовідправників та перевізників.
Розробила власну методику навчання логістиці для початківців.

Перкладач

з 02.2011 по 08.2012 (1 рік 6 місяців)
Фрі-ланс, Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)

Переклад текстів різної тематики з української на англійську, з російської на англійську та навпаки.
Написання курсових робіт та рефератів англійською мовою.
Редагування текстів.

Вчитель англійської мови на період відсутності основного працівника

з 08.2009 по 02.2011 (1 рік 6 місяців)
Тишківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Тишківка (Освіта, наука)

Викладання англійської мови в 2-11 класах
Впровадження нових методик викладання для підвищення рівня знань учнів.
Ведення гуртка позакласного вивчення англійської мови"Easy English"
Складання планів і звітів, впровадження інтерактивних засобів для покращення вивчення мови.

Освіта

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Філологічний факультет, Умань
Незакінчена вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Освітня спеціальність: українська мова і література та англійська мова і зарубіжна література.
Також пройшла курси із психології та особливостей вікового розвитку, політології, риторики.

Знання і навички

MS Excel MS Word 1C MS PowerPoint MS Office Користувач Internet MS Outlook 1С:Підприємство CAD САПР 1С:Бухгалтерія BAS AWIS Ubuntu

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Відповідальна, вимоглива, організована. Легко адаптуюсь до нових умов, готова нести відповідальність за прийняті мною рішення. Вмію бути переконливою. В своїй діяльності завжди керуюсь чинним законодавством та нормами етики і субординації.
Вмію працювати з великим об'ємом інформації в умовах багатозадачності. Маю навички планування часу.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: