• Файл

Ольга

Продакт-менеджер, керівник проєктів

Вік:
45 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ольга Едуардівна Вербицька
02.11.1979

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Україна, м. Миколаїв

Тел/Viber [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:

Основна: Київський національний економічний університет /КНЕУ/, спеціальність «Фінанси»
Перша: Миколаївський філіал Київського національного університету Культури і мистецтв,
спеціальність «Менеджмент організацій»

Досвід:

2024р (по теперішній час – контракт до грудня 2024 року) - Агенція регіонального розвитку
Миколаївської області – прожект менеджерка.
Посадові обовязки:
Створення мережи Миколаївської області, виявлення потреб громад, навчання написання грантових
заявок, консультаційно-методична допомога, проведення тренінгів, супровід на всіх етапах реалізації
проєктів, організація та проведення навчальних програм та освітніх заходів для представників громад
та місцевого самоврядування.

ФОП Вербицька Ольга Едуардівна (єдиний податок 3 гр)
Досвід отримання як державного гранту так і грантів від іноземних донорів, написання грантових
заявок для ГО та бізнесу, втілення проєктів, проведення тренінгів, ведення бухгалтерських
консультацій ФОП.

Червень 2024- липень 2024 – ментор в програмі «Мрії без меж» - консультування ментів від ідеї до
втілення проєкту.

2022-2023 – перебувала за кордоном (тимчасовий захист), працювала кондитеркою у французькій
кондитерскій LAGARD (м. Варна, Болгарія), виробництво бутікових десертів.
По особистій ініціативі організувала і провела благодійні майстер класи для дітей під потранатом
Червоного хреста (Болгарія, м. Варана)

Червень2020-вересень 2020 - компанія Ай Ті Лінк – керівник проєкту.

Посадові обов’язки:
Переведення компанії на нову облікову систему (постановка задач айті спеціалістам, розробка
фінансової звітності та звірка з бухгалтерським обліком, навчання персоналу, впровадження
облікової системи), формування фінансового відділу (оптимізація робочих процесів, підбор
персоналу, налагодження структури фінансової служби.

Лютий 2019 - травень 2020 SRO «Bittenek & Partners», м. Братислава, (Словаччина). Посада –
бухгалтер-декларант

Посадові обов’язки:
Відображення документів в обліковій системі, підготовка і подача щомісячних та річних звітів.
Ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємств з різною системою оподаткування.

2013 – 2015 – декретна відпустка по уходу за дитиною, робота за сумісництвом
Посадові обов’язки: постановка та контроль управлінського та бухгалтерського обліку малих
підприємств та ФОП

жовтень 2010 – листопад 2012 - компанія Ай Ті Лінк, оптова торгівля компьютерними
комплектуючими; м. Київ, посада – керівник відділу обліку.
Посадові обов’язки:
Постановка та ведення фінансового та управлінського обліку, розробка посадових інструкцій,
контроль аутсорсінга, штат підприємства 50 людей.

березень 2009 – серпень 2013 – ПП «АЛЯ», м. Миколаїв, посада – фінансовий директор
червень 2005 – березень 2009 – ПП «АЛЯ», м. Миколаїв, посада – головний бухгалтер
2005г - заготовка, переробка металобрухта чорних металів.
2006-2013 оренда приміщень, обладнання.
Посадові обов’язки:
Ведення бухгалтерського, податкового, фінансового та управлінського обліку, штат підприємства 12
людей. Бухгалтерський супровід ФОП з різной системой оподаткування. Успішне проходження
податкових перевірок.

грудень 2006 – жовтень 2008 – «Сота Альянс» (Ексклюзивний маназин мобильного звязку ЗАО
«Київстар»)
Посадові обов’язки:
Організація повного цикла роботи магазина. Підбір, навчання і управління персоналом. Ведення і
постановка бухгалтерського та управлінського обліку, отримання дозвілів і сертифіктів необхідних
для діяльності магазину.

В червні 2005 року переїхала до Миколаєва за сімейними обставинами.

Вересень 2004- червень 2005 – ТОВ «Еллада» - автотранспортне підприємство, маршрутне таксі, свій
автопарк, м. Київ, посада – головний бухгалтер
Посадові обов’язки:
Відновлення бухгалтерського і податкового обліку, ведення фінансового і управлінського обліку,
штат 400 людей, штат бухгалтерії 10 людей. Успішне проходження податкової перевірки.

Серпень 2003-листопал 2004 – ТОВ «Консалтингова група «КТВ», м. Київ, посада – бухгалтер-
декларант.
Підприємство займалося бухгалтерським і юридичним обслуговуванням юридичних і фізичних осіб.
Посадові обов’язки:
Ведення звітності більше ніж 50 підприємств, вексельний обіг, реєстрація підприємств, постановка
обліку з «0», штат бухгалтерії 10 людей, підприємство 50людей.

Знання мов:

Українська, словацька (сертифікат А1), болгарська (сертифікатА1), англійська /сертифікат
Intermediate – CEF B1 (London) 2009рік/, зараз рівень А2

Вміння та навички:
Користувач Word, Excel, «1С», банківські та податкові програми.
Водійське посвідчення категорії «В», стаж водіння 20 років.

Особості якості: відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати як
самостійно так і в команді.

Сімейний стан: заміжня, 2 дітей

За необхідністю будуть надані рекомендації.

Заздалегідь вдячна за розглянуту можливість працювати у вашій компанії.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: