Резюме від 15 квітня 2024 PRO

Альона

Менеджер, директор з маркетингу, бренд-керівник

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор (кризовий менеджер)/ Комерційний директор/Категорійний менеджер

з 07.2017 по 07.2020 (3 роки)
ФОП/мережа кондитерських магазинів, Луцьк (Роздрібна торгівля)

Вивчення, оцінка та управління ефективністю діяльності бізнесу.
Розробка маркетингових концепцій: знаходження в кон'юнктурі ринку перспектив і можливостей, продуктів проекту, визначення цінової та товарної політики.
Розробка Стратегій реалізації проектів, фінансових планів, мережевих графіків і фінансового плану проекту.
Створення Планів маркетингу проекту: брендування, рекламних акцій, заходів PR та інших.
Координація роботи з господарської та фінансової діяльності у сферах матеріально-технічного забезпечення, придбання та збуту продукції, транспортного і адміністративно-господарського обслуговування; забезпечення ефективного використання матеріальних і фінансових ресурсів, зниження витрат, прискорення обігу товарів та коштів.
Розробка поточних та річних планів реалізації продукції, матеріально-технічного постачання, фінансових планів бізнесу, організації зберігання, транспортування і збуту продукції.
Своєчасне укладання договорів з постачальниками, забезпечення виконання завдань і зобов'язань на постачання продукції (щодо кількості, номенклатури, асортименту, якості, строків та інших умов поставок).
Формування, доведення, організація і контроль за виконанням планів реалізації продукції, планів з прибутку та інших фінансових показників, за правильним витрачанням обігових коштів і цільовим використанням кредитів.
Розробка заходів щодо ефективного використання обмежених матеріальних ресурсів, вдосконалення витрат матеріалів, обігових коштів і товарних запасів, поліпшення економічних показників роботи бізнесу, підвищення рентабельності діяльності, зміцнення фінансової дисципліни і господарського розрахунку, запобігання утворенню наднормативних запасів товарно-матеріальних цінностей, а також перевитрат матеріальних ресурсів.
Контроль своєчасного виконання завдань і зобов'язань з поставок продукції і їх відповідність договорам, вивчення перспективи попиту на товари, управління асортиментною та ціновою політикою бізнесу.
Відбір, аналіз та управління відкриттям нових торгівельних точок. Оцінка їх ефективності та розробка міроприємств щодо виведення їх до прибутковості.
Пошук, оцінка, відбір та підготовка персоналу. Управління відділами та торгівельними точками.
Координація роботи бізнесу підлеглих служб і підрозділів. Управління персоналом >25 чол.

Досягнення:
-Оптимізація та автоматизація бізнесу;
-Виведення бізнесу з фінансової кризи (2017 рік – банкрут);
-Покращення фінансових результатів роботи бізнесу, прибутковість бізнесу на рівні 15%.

Бренд-менеджер категорії сир

з 07.2016 по 05.2017 (10 місяців)
ГК «Геркулес» (Світловодський маслосирзавод), Киев (Виробництво та реалізація молочної продукції)

Участь в розробці стратегії бренду, фірмового стилю торгової марки.
Проведення маркетингових досліджень, аналіз та оцінка існуючого і прогнозованого попиту на традиційні і нові продукти.
Супровід етапів формування-обґрунтування ідеї, розробки, виробництва та виведення на ринок нового продукту.
Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг та можливостей.
Укладення комерційних, рекламних та маркетингових договорів.

Бренд-менеджер ТМ «Добряна»

з 01.2016 по 07.2016 (6 місяців)
ДП «Мілкіленд-Україна», Киев (Виробництво та реалізація молочної продукції)

Підпорядкування керівнику відділу маркетингу (кількість підлеглих – 1 чол.)
Участь в розробці стратегії бренду, фірмового стилю торгової марки.
Проведення маркетингових досліджень, аналіз та оцінка існуючого і прогнозованого попиту на традиційні і нові продукти.
Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг та можливостей.
АBC аналіз структури випуску та реалізації продукції.
Участь в розробці рекламного й маркетингового планів, планування рекламних ATL i BTL кампаній, рекламного бюджету, реалізація маркетингових заходів, оцінка їх ефективності.
Супровід етапів формування-обґрунтування ідеї, розробки, виробництва та виведення на ринок нового продукту.
Укладення комерційних, рекламних та маркетингових договорів.
Планування бюджетів витрат, аналіз витрат на маркетинг в межах бренду.

Досягнення:
-Ребрендинг ТМ;
-Випуск 3 лінійок продуктів (сири плавлені, сири тверді фасовані, сирні намазки);
-Підвищення ефективності роботи бренду, покращення лояльності та представленості

Керівник/ приватний підприємець

з 10.2013 по 09.2017 (3 роки 11 місяців)
приватний підприємець, Луцк (торгівля пром товарами через роздрібні торгові точки та інтернет)

Керівник проекту – білизна з доставкою Іntimoda.
Сайт: http://7-24.укр/clothing/
(Интернет-магазин INTIMODA - это брендовое нижнее белье, аксессуары, рубашки, халаты, пеньюары, пижамки, чулки и колготки из Европы - словом, все, что так любят выбирать и чаще всего покупают представительницы прекрасного пола.)
Розробка фірмового стилю, аналіз існуючого та прогнозування попиту на нові та існуючі продукти. Планування розвитку компанії.
Розробка рекламного й маркетингового планів, планування рекламних кампаній і рекламного бюджету, реалізація рекламних та маркетингових заходів, оцінка їх ефективності.
Супровід всіх етапів формування-обґрунтування ідеї, розробки та виведення на ринок нового продукту.
Організація роботи, управління, аналіз діяльності компанії.
Укладення комерційних, рекламних та маркетингових договорів.
Планування бюджетів витрат, аналіз витрат.

Керівник відділу маркетингу та реклами

з 08.2010 по 09.2013 (3 роки 1 місяць)
ГК «Агрополіс» м. Київ, Киев (виробництво та реалізація масла вершкового, спредів, сумішей рослинно-вершкових, сухого молока та сирів)

Участь в розробці фірмового стилю.
Проведення маркетингових досліджень, аналіз та оцінка існуючого і прогнозованого попиту на традиційні і нові продукти. Внесення пропозицій до плану розвитку торгових домів та торгових марок.
Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг та можливостей їх адаптації.
Участь в розробці рекламного й маркетингового планів, планування рекламних кампаній і рекламного бюджету, реалізація рекламних та маркетингових заходів, оцінка їх ефективності.
Супровід етапів формування-обґрунтування ідеї, розробки, виробництва та виведення на ринок нового продукту.
Організація роботи, управління, аналіз діяльності відділу реклами й маркетингу.
Укладення комерційних, рекламних та маркетингових договорів.
Планування бюджетів витрат, аналіз витрат на маркетинг.

Директор з маркетингу

з 10.2008 по 10.2010 (2 роки)
ТзОВ “Імперія жирів” ТМ «Маселко», Луцк (Виробництво та реалізація продуктів харчування)

Участь у розробці маркетингової стратегії.
Пропозиції по формуванню оптимального асортименту продукції компанії.
Упровадження нових видів продукції. Супровід етапів формування, обґрунтування ідеї, розробки, виробництва та виведення на ринок нового продукту.
Розробка квартальних та місячних планів маркетингу.
Планування бюджетів витрат, аналіз витрат на маркетинг.
Прогнозування та планування реалізації продукції, аналіз виконання планів.
Розробка рекламних заходів. Організація, проведення, контроль та оцінка ефективності. (Робота з радіостанціями, розробка та реалізація рекламних кампаній на зовнішніх площах, організація та проведення акцій, сезонних розпродажів, та інших рекламних заходів.)
Проведення маркетингових досліджень кабінетних та польових.

Менеджер (управитель) з питань розвитку торгових марок – керівник проектів

з 05.2008 по 10.2008 (5 місяців)
ТзОВ “Фудцентр” (ВолВест Груп), Луцк (Виробництво та реалізація функціональних продуктів)

Участь в розробці та складанні маркетингових річних та місячних планів.
Аналітичний супровід торгової марки та продуктів (асортиментний, статистичний, прогнозний, ціновий).
Підготовка періодичної звітності згідно з термінами і формами.
Оцінка та аналіз цінової політики і цін конкурентів, розробка пропозицій по ціні.
Прогнозування та планування реалізації продукції, планування бюджетів витрат, аналіз виконання планів.
Супровід всіх етапів розробки, виробництва та реалізації продукції кінцевому споживачу.
Розробка рекламних заходів.
Проведення маркетингових досліджень кабінетних та польових.

Бренд-менеджер ТМ «Гурманіка», Маркетолог - спеціаліст з аналізу ринку

з 01.2006 по 06.2008 (2 роки 5 місяців)
ТзОВ “ТД “Західна молочна група” (підприємство ГК “Континіум”), Луцк (Виробництво та реалізація молочної продукції)

Аналітичний супровід торгової марки, участь в розробці річних та стратегічних планів розвитку торгової марки.
Супровід всіх етапів розробки, виробництва та реалізації продукції.
Розробка програм просування продукції бренду, аналіз ефективності маркетингових заходів.
Аналіз вартості бренду.
Оцінка та аналіз цінової політики підприємства і цін конкурентів, розробка пропозицій по зміні цін, підготовка звітів по проведеному аналізу та написання рекомендацій щодо зміни ціни.
Аналіз ринку, конкурентів, товарного асортименту продукції, розробка рекомендацій по проведених аналізах.
Участь в розробці та складанні річних і перспективних планів маркетингової та збутової діяльності підприємства.
Прогнозування та планування реалізації продукції, планування бюджетів витрат, аналіз виконання планів та динаміки реалізації.

Провідний економіст виробництва

з 01.2005 по 12.2005 (11 місяців)
ТзОВ “Рекламний простір” (підприємство ГК “Континіум”), Луцк (Виробництво та розміщення реклами)

Ведення обліку основних засобів, витрат на виробництво.
Робота з нормативними документами.
Участь в розробці та складанні річних і перспективних планів виробничо-господарської діяльності підприємства.
Підготовка періодичної звітності згідно з термінами і формами.
Економічний аналіз господарської діяльності підприємства і його підрозділів.
Складання калькуляцій.
Робота з підрядчиками та замовниками.
Складання та ведення реєстрів оплат.

Освіта

Луцький державний технічний університет (Луцький національний технічний університет)

Менеджмент організацій, менеджер-економіст, Луцк
Вища, з 1999 по 2004 (4 роки 9 місяців)

Повна вища освіта за спеціальністю “менеджмент організації”
Кваліфікація менеджер-економіст
(«Луцький державний технічний університет», факультет “Економіки та менеджменту”, диплом з відзнакою, тема: управління ефективністю діяльності підприємства)

Додаткова освіта та сертифікати

Волинська філія державної академії статистики, обліку та аудиту, бухгалтерські курси підвищення кваліфікації

2006 рік (3 міс)

Дніпропетровськ - Стратегічне управління продажами.

2006 р. - 1 тиждень

Київ – 8 міжнародний форум по брендингу BrandsPoint

2007 р. - 2 дні

Луцьк (корпоративний тренінг) – Категорійний менеджмент

2007 р - 14 днів

Знання і навички

MS Office Adobe Photoshop 1С:Підприємство Adobe Illustrator Графічні редактори Adobe

Додаткова інформація

Власний автомобіль, водійські права категорії «В».

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: