• Файл

Катерина

Рекрутер, HR менеджер

Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ВЕРБИЦЬКА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Рекрутер, HR-менеджер, помічник HRD, project manager

Київ, [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

7+ років досвіду управління командою
7+ років досвіду пошуку та підбору персоналу
7+ років досвіду операційного управління
7+ років досвіду побудови стратегії просування продукту
Мій девіз в роботі:
"Структурований підхід з душею та емпатією до команди та процесів, контроль і делегування, творча оптимізація простих операційних питань". Люблю працювати з людьми та для людей.
Саме досвід, стратегічне мислення, глибинне розуміння продукту та застосування базових маркетингових підходів дозволило розробити та внедрити унікальний механізм пошуку людей за компетенціями та цінностями.

Soft Skills:
• аналітичне, стратегічне, критичне мислення
• організація та тайм-менеджмент
• емоційний інтелект та гарно розвинуте почуття емпатії
• адаптивність та гнучкість
• багатозадачність
• системність
• комунікативні навички
• робота в команді
• вирішення конфліктів за системою win-win (функція медіатора)

Hard Skills:
• розробка та реалізація HR- процесів (команда до 10 людей);
• розробка посадових інструкцій для різних робочих позицій;
• фінансовий та податковий менеджмент;
• делегування та контроль;
• базове розуміння трудового та податкового законодавства;
• знання програм: Ms Office, 1С, B52, Pc-banking, Medoc, PRRO, POS-термінал;
• початковий рівень - SAP; Google Sheets, Google Analytics
• організація з нуля життя на 1,5 року з дитиною в іноземній країні (вибачте, але це реально hard)
Знання мов:
• Українська - вільне володіння
• Англійська - рівень B2, upper intermidiate - вище середнього
• Німецька - рівень В1 - середній
• російська - вільне володіння

Останні 7 років я розвиваюсь як фахівець у галузі управління проектами та людьми. Займалася розробкою та впровадженням нового продукту на ринок спортивних послуг (а саме EMS фітнесу) під ключ, маркетингових стратегій, підбором, навчанням та атестацією команди, розробкою стратегій просування та організацією рекламних кампаній із залученням підрядників.
Основна сила проекту – це люди, які працюють як єдиний механізм з повагою до кожного, не через звання та ієрархію, а грамотну та екологічну вибудову рамок спілкування.
ДОСВІД РОБОТИ
Керуюча фітнес студії "JustFit" - вересень 2017 - червень 2024 (одна із студій мережі) - можна назвати CEO маленького проекту з функціями HR Generalist
HE GH
ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
• створення сильної команди (HR/recruitment функція):
1) пошук: навички роботи з різними каналами пошуку (рекомендації; холодний пошук по job сайтам; таргет реклама вакансій; співробітництво з профільним ВУЗом та академією фітнесу; холодний пошук по хештегам в соц. мережах (саме Instagram); створення та розміщення «продаючих» вакансій на job сайтах;
2) створення анкети для першої співбесіди під конкретну вакансію,
3) 1:1 бесіди; проведення "exit" інтерв'ю;
4) матеріальна та нематеріальна мотивація; відстеження індивідуальних результатів по ключовим KPI (саме тренерів);
5) застосовувала інтуїтивні індивідуальні елементи коучингу для розкриття та зросту тренерів (саме новачків).
• стратегічне планування, маркетингова підтримка, контроль цінової політики, створення промо-акцій, розробка та управління бюджетами рекламних кампаній, створення SMM-стратегії, співпраця з блогерами;
• управління фінансами, здійснення поточного фінансового планування;
• операційна ефективність: впорядкування та оптимізація організаційних операцій для підвищення ефективності та продуктивності;
• побудова довготривалих та стійких відносин із клієнтами;
• антикризове управління та управління ризиками;
• пряма відповідальність за прибутковість студії.
МОЇ ДОСЯГНЕННЯ:
1. Ефективне управління студією вивело її з великих збитків до стабільного прибутку (знадобилося 6 місяців, щоб вийти з 0 і 12 на стабільний +).
2. У найбільш кризові моменти, завдяки моєму антикризовому менеджменту, студія зберегла своє місце на ринку без фінансових і людських втрат.
3. Я створила спеціальну систему підбору персоналу, особливо фітнес-тренерів. Прибуток студії дуже залежить від команди тренерів. Для того, щоб якомога швидше знайти потрібного тренера, я розробила спеціальну систему співбесід (створила унікальну анкету для співбесіди) та проводила тривалі співбесіди, щоб точно підібрати тренера, який зможе максимально ефективно проявити себе саме в EMS фітнесі.
Менеджер з питань комерційної діяльності та управління - 2011 року - 2017 року - ТОВ "Барлайн" - робота у невеликій торговій компанії з дуже різноманітними обов'язками (поставки в сегмент HoReCa)
ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
• управління та координація щоденних операцій;
• податкова оптимізація;
• нагляд за строками виробництва, логістикою, управлінням запасами, контролем якості та розподілом ресурсів;
• оптимізація операційних процесів та підвищення ефективності;
• керівництво командою (4 співробітники), включаюси пошук та заміну людей у команді;
• співпраця з постачальниками та підрядниками, ведення переговорів щодо укладання контрактів, управління ефективністю роботи підрядників, а також забезпечення своєчасної та економічно ефективної доставки товарів.
• Організація та участь у промислових виставках.
МОЇ ДОСЯГНЕННЯ:
1. Злагоджена робота бек-офісу та контроль всіх відділів дозволили мені досягти високого рівня управління та системного розуміння бізнесу.
Фахівець підрозділу з обслуговування клієнтів 2009 - 2010 - ТОВ "Проктер енд Гембел Трейдінг Україна"
ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
• аналітика: обробка та аналіз великих баз даних за допомогою Excel/SAP
• тісна комунікація з логістичним підрядником компанії, іншими відділами.
МОЇ ДОСЯГНЕННЯ:
1. Я навчився швидко аналізувати великі обсяги даних, використовуючи функції електронних таблиць Excel та створення макросів Excel.

Помічник генерального директора ТОВ "СтілАрм" корпорації "Тісо Продакшн"- серпень 2008 - вересень 2008 року - перший досвід роботи після закінчення університету.
Менеджер з логістики ТОВ "СтілАрм" корпорації "Тісо Продакшн" - вересень 2008 - лютий 2009 року
ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
• управління ланцюгами поставок, нагляд та управління end-to-end процесом ланцюга поставок, включаючи закупівлі, транспортування, складування та управління запасами;
• логістичне планування та стратегія;
• управління постачальниками, ведення переговорів щодо укладення контрактів, моніторинг роботи постачальників, забезпечення своєчасного постачання комплектуючих для виробництва, а також вирішення будь-яких питань чи проблем, що можуть виникнути.
• управління транспортом, координація руху товарів, як вхідних, так і вихідних,
• управління складом та запасами;
• контроль строків виробництва продукції.

МОЇ ДОСЯГНЕННЯ:

1. Розробила зручну систему транспортних листів для транспортного відділу, враховуючи зручність та строк доставки готової продукції на об'єкти;
2. Вперше розробила складну електронну таблицю Excel для лінії виробництва протипожежних дверей, з урахуванням всіх часових етапів, щоб вирішити гостру проблему несвоєчасної доставки готової продукції на об'єкт.

ОСВІТА
2003 р. - 2008 р. Запорізький національний технічний університет
• Спеціальність: Міжнародні економічні відносини.
• диплом бакалавра та спеціаліста з відзнакою
Атестат СШ (гімназії іноземних мов) з відзнакою (золотою медаллю) випуск 2003 року
Додаткове навчання:
курс NOM 2 (створення Love Mark) - листопад 2021-лютий 2022 (співласниці GBar Валерії Бородіної) – листопад 2021-лютий 2022
курс NIMA Marketing level A від IMBA (Міжнародної Академії Професійного Розвитку) – онлайн теорія (лютий-травень 2023)
Курс: "Керування проєктами: базові знання та навички" від Skillfor.me – травень 2023
Курс від PROMETHEUS (peoplefirst.club) – Фундамент HR (11 модулів) – вересень 2024 – в процесі
Вважаю також дуже корисним, пізнавальним та всебічно-розвиваючим свій досвід вимушеного життя наодинці з дитиною вперше в чужій європейській країні та організацію побутового життя (Німеччина, більше 1 року).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: