Наталія
Керівник відділу кадрів, заступник керівника, менеджер з управління персоналом
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1131660/
Освіта
НАУ
Автоматика та обчислювальна техніка, Київ
Вища, з 1995 по 2001 (6 років)
Знання і навички
- Ведення військового обліку
Додаткова інформація
Наталія
м. Київ
Телефон: [
Ел. пошта [
Мета: Отримання посади керівника спеціаліста з кадрів і персоналу (можливо єдиного). Цікаво також відкриття відділу кадрів «з нуля».
Бажаний рівень заробітної плати: від 38 тис. грн. на в.т.
Освіта 1995 - 2001 р.р. Міжнародний авіаційний університет, м. Київ
- Спеціалізація: системне програмування
Додаткова освіта:
Грудень 2012 – лютий 3013 – курси підвищення кваліфікації «Директор з персоналу», Університет економіки та права «Крок»
2011 р. – Семінар-тренінг «Проведення внутрішніх аудитів із системи менеджменту якості ISO 9001», сертифікат внутрішнього аудитора
2010 р. – Курси підвищення кваліфікації Інституту післядипломної освіти НАРККДМ
"Правове регулювання кадрових відносин", свідоцтво про підвищення кваліфікації
11.2007 – 03.2008 Міжнародні бізнес-курси «GOLDEN STAFF» для менеджерів з персоналу, HR-керівників, сертифікат «Майстер HR управління»
Досвід роботи:
Січень 2014 - по сьогоднішній день - Підприємство «...», штат - понад 800 чол., 22 філії по Україні
Головний фахівець відділу управління персоналом.
Обов'язки: кадрове адміністрування підприємства (знання всіх ділянок роботи відділу), безпосередня взаємодія з філіями підприємства, ведення військового обліку.
Вересень 2013 – січень 2014 – ПП "Диванмаркет", участь у новому проекті з продажу меблів, консультації з питань роботи з персоналом.
Серпень 2010 – жовтень 2012 р. – ТОВ «Спекл», штат 310 чол.,
виробник пластикових та картонних карток в Україні (для "Київстар", "МТС" тощо).
Начальник відділу кадрів, підлеглих немає.
Обов'язки: кадрове адміністрування (4 юр. особи), підбір персоналу, взаємодія з фінансовим управлінням щодо нарахування заробітної плати.
Закінчені проекти:
- Повний кадровий аудит
- Розробка шаблонів посадових інструкцій та положень про відділи з урахуванням особливостей компанії
- Повна переробка документованої процедури відділу кадрів відповідно до ISO 9001
- розробка нових форм кадрових документів (накази, заяви тощо)
- Заведення всіх даних по Компанії та співробітникам в 1с 8.0 та робота в цій програмі (до вересня 2010 р. Компанія працювала в 1 з 7.7)
- Проведення психологічного тестування співробітників Департаменту роботи з клієнтами
Жовтень 2009 – березень 2010 – гіпермаркет «Ашан», штат 630 чол.
Начальник відділу персоналу, у підпорядкуванні 3 інспектори з кадрів:
• Відкриття відділу персоналу «з нуля»
• Приведення відділу до готовності до зовнішніх аудитів
• Виконання обов'язків керівника HR-департаменту (протягом 4 міс. у зв'язку з його хворобою)
• Координування та контроль роботи відділу
• Тісна взаємодія з рекрутером та менеджером з навчання
• Взаємодія з керівниками відділів та секторів гіпермаркету
• Ведення кадрової роботи з керівного складу гіпермаркету (прийом, звільнення, переклади, відпустка, відрядження, лікарняні)
• Контроль нарахування авансу та зарплати
• Контроль обліку робочого часу
• Щомісячні та щотижневі звіти керівництву про ефективність роботи персоналу, відсутності, просування співробітників тощо.
• Звіти до статистики
• Коригування штатного розкладу
Жовтень 2007 – жовтень 2009 - ТОВ «Електрокомплект» - компанія - представництво в Україні іноземного холдингу, оптовий продаж світло-, електротехніки та КПП (штат 260 чол., 7 філій по Україні).
• Керівник відділу персоналу; у підпорядкуванні 2 чол. – спеціаліст з кадрів та інженер з охорони праці (2008 р. – жовтень 2009 р.)
• Менеджер з персоналу (2007 р.)
Основні обов'язки:
1. підбір та навчання персоналу
2. повне кадрове адміністрування підприємства
3. взаємодія з філіями підприємства
2006 - 2007 ТОВ "Джерман Моторз" (офіційний дилер компанії "Фольксваген", штат 112 чол.)
•менеджер з кадрів
• секретар-референт генерального директора
Основні обов'язки:
1. пошук та підбір персоналу
2. повне кадрове адміністрування підприємства
2001 – 2006 р.н. Міжнародний Авіаційний Університет, м. Київ
викладач кафедри системного програмування
Знання мов •українська, російська – вільно
• Англійська – А2-В1
Знання ПК: Впевнений користувач: MS office, 1С ЗУП, Ліга-Закон,
Спец.програми: HR-access, І-tempo.
Особисті якості: відповідальність, швидке навчання, доброзичливість, комунікабельність і добре почуття гумору.
Схожі кандидати
-
Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник
Київ, Бориспіль -
Фінансовий директор, керівник, заступник керівника фінансового департаменту, управління
60000 грн, Київ -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
Київ, Одеса -
Директор, заместитель директора, начальник отдела продаж, топ-менеджер
45000 грн, Київ -
Директор підрозділу, заступник директора, керівник відділу продажів
100000 грн, Київ