• Файл

Станіслав

Керівник відділу продажу

Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Станіслав Нікольський
Одеса.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:

2021–2024 – Керівник абонентського відділу інтернет провайдера «Бітек
Телеком»

Функціональні обов'язки:
• Підбір персоналу

• Ведення звітності.

• Постановка завдань та контроль виконання планових показників та KPI
відділу.
• Робота з дебіторською заборгованістю.

• Навчання та контроль персоналу.

• Розробка нових програм для залучення та утримання клієнтів.

• Складання інструкцій та чек-листів.

• Контроль та розробка бізнес-процесів відділу.

• Робота із клієнтами компанії.

Результат діяльності:
• Розроблено та впроваджено нові бізнес-процеси відділу та частково для
всієї компанії.
• Написані посадові інструкції та інструкції з бізнес-процесів.

• Запроваджено нову форму звітності та аналітики в компанії.
• Написано та впроваджено в роботу шаблони та скрипти для роботи з
абонентами.
• Проведено чищення робочого інструменту компанії (білінг) та впроваджено
шаблони для роботи в програмі.
• Структуровано роботу з дебіторською заборгованістю, внаслідок чого
щомісячна дебіторська заборгованість скоротилася на 60%.
• Проводилася планова робота з підбору кадрів та навчання працюючих
співробітників компанії.
• Впроваджено систему щоденних ранкових та щомісячних підсумкових
планерок відділу.
• Налагоджено роботу з юридичними особами з підготовки та обміну
договорами та додатковими угодами, у тому числі і з бюджетними
організаціями.
• Розроблено систему KPI для менеджерів відділу.

• Розроблено та впроваджено системи мотивації та стимулювання
співробітників компанії.

2020–2021 – Керівник відділу продажів мережі магазинів «Прораб»

Функціональні обов'язки:
• Підбір персоналу

• Ведення звітності.

• Постановка завдань та контроль виконання планових показників та KPI
відділу.
• Навчання та контроль персоналу.

• Розробка нових програм для залучення та утримання клієнтів.

• Контроль та розробка бізнес-процесів відділу.

• Робота із клієнтами компанії.

Результат діяльності:
• За 1 місяць зібрано новий відділ продажу з 4 менеджерів.
• Написано програму для інтеграції нових менеджерів відділу продажу.

• Розроблено систему оплати та мотивації менеджерів відділу.

• Розроблено систему кваліфікації та кар'єрного зростання менеджерів
відділу продажів.
• Введено у відділ нову штатну одиницю – офіс-менеджер відділу продажів.

• Написано програму та розроблено посадові інструкції для нової штатної
одиниці – офіс-менеджера відділу продажів.
• Написані чек-листи та програми для атестацій менеджерів відділу продажу.

• Написано скрипти для роботи з телефонними дзвінками.

• Після переведення відділу лише на безготівкові продажі (готівка складала
50% плану відділу), вивів відділ на колишні планові показники.
• За 6 місяців залучено 69 унікальних корпоративних клієнтів, оборот від
продажу яким склав 41% обороту безготівкових продажів компанії.
• Розроблено та введено в дію новий продукт для роботи з великими
клієнтами – програма з комплексного постачання об'єктів.
• Запропоновано та виконано ряд доповнень з бізнес-процесів у програми 1-
С та Бітрікс 24.

2017-2020 – Директор компанії Bekor Group (Оренда доходної
нерухомості, управління нерухомістю)

Функціональні обов'язки:
• Аналіз ринку.

• Розрахунок доходності нерухомості.

• Пошук об'єктів нерухомості.

• Переговори із власниками об'єктів.

• Підготовка об'єктів.

• маркетинг.

• Підбір персоналу
• Навчання та контроль персоналу.

• Робота із орендарями.

• Контроль за станом квартир.

• Рекомендації по ремонту та обстановці квартири для оренди.

• Контроль наповнюваності квартир.

• Розрахунки із власниками квартир.

• Підготовка технічної документації

• Ведення податкової звітності.

• Веде фінансові операції.

Результат діяльності:
• Позитивна репутація над ринком.

• Глибоке практичне знання ринку.

• База незмінних клієнтів.

• Наповнюваність квартир 70% - 90%

• Навчений персонал - покоївки, сервіс менеджер, керуючий.

• Опрацьований пакет документів для оренди та персоналу.

• 90% позитивних відгуків.

• Підготовка пропозицій для інвестицій з подальшим управлінням та
продажем (при необхідності)
• База партнерів із подобової оренди.

• Високий рейтинг на ТОП-майданчиках подобової оренди:Вooking – 9.0,
Airbnb – суперхост, Dobovo – 9.7

Освіта:
• 2005-2008 р. Київський національний університет технологій та дизайну,
кафедра ріелторських технологій.
• 2011-2015 р. Одеський державний аграрний університет.
Додаткова освіта:
• Курси «Менеджмент продажу та торгівельних угод».

• Курс "Академії розвитку лідерства".

• Курс з підготовки проект – менеджерів.

• Сертифікований інтелект-тренер.

• Курс IT Data Analyst.

Особисті якості:
• Аналітичне мислення.

• Вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася.

• Вміння самостійно приймати рішення.

• Вміння правильно ставити завдання та контролювати виконання.

• Вміння планувати та виконувати завдання.

• Прагнення професійного зростання.

• Вміння працювати у команді.

• Досвід підготовки та проведення навчальних та мотиваційних тренінгів.

Захоплення:
• Інтелектуальний розвиток.

• Трансформаційні ігри.

• Футбол.

• Гімнастика Цигун.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: