Ольга

Керівник відділу продажу, 60 000 грн

Розглядає посади:
Керівник відділу продажу, Керівник call-центру, Коуч
Вид зайнятості:
повна
Вік:
37 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу продажу

з 01.2025 по нині (7 місяців)
IMI, Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Результативний керівник із понад 6 місяцями досвіду трансформації контакт-центру в системний, ефективний відділ продажу. Успішно вирішила кризу плинності кадрів, вибудувала бізнес-процеси з нуля, підвищила якість клієнтського сервісу та впровадила контроль ключових показників. Володію навичками стратегічного управління, навчання персоналу, аналітики KPI та побудови комунікацій між відділами.

КЛЮЧОВІ ДОСЯГНЕННЯ

* Провела 40+ співбесід, сформувала нову команду з 16 операторів
* Ініціювала та реалізувала 3 етапи внутрішнього навчання
* Впровадила систему контролю KPI: конверсія, швидкість обробки, середній чек
* Зменшила кількість пропущених дзвінків на 85%
* Налагодила крос-функціональну комунікацію з іншими відділами
* Побудувала систему звітності для керівництва (щотижневий аналіз роботи відділу)

КОМПЕТЕНЦІЇ ТА НАВИЧКИ

* Управління командою продажів та контакт-центром
* Створення та впровадження бізнес-процесів
* Рекрутинг та адаптація персоналу
* Проведення навчань, наставництво
* Аналітика продажів, контроль KPI
* CRM-системи, звітність, оптимізація операцій
* Комунікація з суміжними відділами
* Антикризове управління

МЕТА

Розвиватися як керівник, який не просто виконує, а "будує систему з нуля". Цікавлять проєкти, де потрібні ініціатива, аналітика, стратегічне мислення і вміння “запустити з хаосу”.

Керівник call-центру

з 10.2022 по 09.2024 (1 рік 11 місяців)
Вечір Телеком, ТОВ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Почала свою професійну діяльність в компанії з оператора контакт-центру та за короткий час досягла високих результатів своєї діяльності і була підвищена до посади керівника.
До основних обов’язків під час роботи в контакт-центрі компанії входило: планування графіків роботи операторів враховуючи прогнози завантаженості лінії, прослуховування дзвінків та оцінка чатів, планування задач, написання скриптів та інструкцій, також планування річного бюджету підрозділу та звітності по нарахуванню заробітної платні.
Успішно здійснювала управління командою 16 операторів та 12 менеджерів ЦОА, оптимізувала робочі процеси, проводила навчання по продукту і клієнтоорієнтованості.
Підвищила показники якості обслуговування, забезпечила виконання КРІ відділу на 95%.
Впровадила посади Супервізор КЦ та Старший менеджер ЦОА, сформувала функціонал та систему мотивації.
Приймала участь в співбесідах та відборі кандидатів на посади операторів та менеджерів ЦОА, проводила вступні навчання та адаптацію нових співробітників.
Впровадила систему щомісячних атестацій всередині підрозділу.

Менеджер з продажу

з 06.2020 по 08.2021 (1 рік 2 місяці)
СанТеплоЕнерго, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Щомісячне виконання планів продажів на рівні 110-120% завдяки ефективним холодним дзвінкам та високій конверсії переговорів
Створення власної бази клієнтів;
Підтримка показника утримання клієнтів через системну роботу з запереченнями та швидке вирішення проблемних питань;
Розробка стандартної презентації послуг компанії яка підвищила ефективність першого контакту.

Додаткова освіта та сертифікати

S.A.B.O.N.E Визначення критеріїв вибору клієнта

2024

Клієнтоорієнтований сервіс

2023

5 кроків успішного продажу

2022

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички
Офісні пакети (MS Office - Word, Excel, PowerPoint);
Обробка даних та аналітика (Excel, Google Таблиці);
Система управління проектами Worksection;
1С.

Особисті якості
готовність брати на себе відповідальність та приймати складні рішення;
вміння активно слухати та розуміти потреби клієнтів і співробітників.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: