- Файл
Кирило
Керівник контакт-центру, менеджер
- Розглядає посади:
- Керівник контакт-центру, менеджер, Керівник відділу продажу
- Вік:
- 33 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11370851/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 31.01.1992
Місто: Київ
тел. [
[
Вік: 32
Освіта:
З 01 вересня 1998 року до 30 червня 2009 року навчався у Пирятинському ліцеї, де здобув загальну середню освіту.
З 01 вересня 2009 року до червня 2014 навчався в Національному авіаційному університеті, м. Київ, Юридичний інститут, де отримав повну вищу освіту, напрямок підготовки «Правознавство», диплом магістра.
З вересня 2011 року по серпень 2013 року проходив військову підготовку на базі Національного авіаційного університету та здобув звання «Молодшого лейтенанта» інженерно-технічного профілю.
Досвід роботи:
З березня 2012 по березень 2013 року працював за договором підряду в «Globalbilgi» на посаді оператора call-centr.
Функціональні обов’язки:
• опрацювання вхідних дзвінків від клієнтів;
• проведення опитування і просування бренду;
• опрацювання гарячої та холодної баз клієнтів;
• робота с CRM системою.
З 01 листопада 2013 року по 31 травня 2017 року працював на посаді юриста в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Гетьман Плюс».
Функціональні обов’язки:
• представлення та захист інтересів клієнтів в судах загальної юрисдикції;
• усні та письмові консультації клієнтів;
• написання процесуальних документів;
• розробка типових форм договорів;
• листування з органами державної влади;
• написання адвокатських запитів;
• відстоювання позиції в судових засіданнях.
З 01 червня 2017 по 06.03.20202 року працював в Громадській Організації «Всеукраїнський Рух «Сила Права» на посаді юрисконсульт юридичного департаменту.
Функціональні обов’язки:
• написання процесуальних документів;
• розробка типових форм заяв;
• листування з органами державної влади;
• написання адвокатських запитів.
З 06.03.2020 по 08.04.2021 року працював фахівцем відділу віддаленого стягнення Департаменту стягнення кредитів банку ПУМБ.
Функціональні обов’язки:
• опрацювання вхідних та вихідних дзвінків від клієнтів;
• мотивування на оплату простроченої заборгованості;
• робота з системою Qualco, Cisco Jabber;
З 08.04.2021 по 01.09.2022 року працював керівником групи відділу
віддаленого стягнення Департаменту стягнення кредитів банку ПУМБ.
Функціональні обов’язки:
• планував та координував роботу спеціалістів:
• приймав участь в пошуку та підборі спеціалістів групи;
• організовував робочі місця та доступи в операційні системи для фахівців;
• складав графік роботи спеціалістів та контролював його дотримання у відповідності з трудовим законодавством та планів навантаження;
• контролював якість та ефективність роботи Групи;
• здійснював контроль дисципліни спеціалістів Групи;
• здійснював контрольні перевірки та оцінку коректності роботи спеціалістів Групи;
• аналізував вироблену статистику кількісних та якісних показників роботи спеціалістів Групи;
• складав звіти про пророблену роботу Групи;
З 01.09.2022 по 20.04.2023 року працював старшим фахівцем відділу віддаленого стягнення Департаменту стягнення кредитів банку ПУМБ.
Функціональні обов’язки:
• опрацювання вхідних та вихідних дзвінків від клієнтів;
• мотивування на оплату простроченої заборгованості;
• робота з системою Qualco, Cisco Jabber;
Професійні навички:
• впевнений користувач (MS Office (Excel, Word);
• знання законодавства України;
• навички ведення договірної роботи;
• уміння організовувати та проводити переговори з клієнтами;
• навички складання різної звітності;
• вміння організувати роботу колективу;
• чіткість формулювання задачі по «SMART»;
• навички мотивації співробітників;
• досвід колективної роботи;
Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, вміння працювати під тиском та у складних умовах пунктуальність.
Додаткова інформація:
• одружений;
• маю доньку;
• забезпечений безперебійним Інтернетом та світлом;
Схожі кандидати
-
Керівник кол-центру
Київ -
Керівник контакт-центру (клієнтський досвід)
Київ, Вишневе (Київська обл.), Дистанційно -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Київ -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
Київ, Одеса -
Керівник контакт-центру
70000 грн, Київ -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Київ, Дніпро , ще 4 міста