• Файл

Людмила

Інспектор відділу кадрів

Вік:
45 років
Місто проживання:
Ківерці
Готовий працювати:
Ківерці, Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Міщук Людмила Миколаївна
Мета: Працевлаштування на посаду головного спеціаліста відділу соціальної роботи
ОСОБИСТІ ДАНІ:
Дата народження: 05.07.1979 рік
Сімейний стан: одружена, виховую двох доньок, 2001 р.н. та 2006 р.н.
Адреса: м.Ківерці, вул.В.Бєльського , 43/1

Контактні телефони: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА:
1999-2004 рр.
Волинський державний університет імені Лесі Українки
Спеціальність: культурологія
Кваліфікація: викладач культурологічних дисциплін
1995-1999 рр
Луцьке училище культури і мистецтв
Спеціальність: народна художня творчість
Кваліфікація: викладач музичного мистецтва
Додаткова освіта:
1999 р. - курси «Секретар керівника»
2011 р.- Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості («Профорієнтаційна робота з молоддю в сучасних умовах»)
2011 р.- ТзОВ «Андар Сервіс» тренінг на тему »Сучасний підхід до пошуку роботи»
Жовтень 2024 – сертифікат на перший рівень володіння державною мовою
ДОСВІД РОБОТИ:
1999-2004 рр. ВАТ «Ківерціспецлісмаш» - секретар керівника;
2004 р. -2017рр. – Ківерцівський районний центр зайнятості, провідний фахівець з питань зайнятості (виконувала функції профінформатора, профконсультанта, спеціаліста з профнавчання).
2018 р.- дотепер – Крупівський навчально-реабілітаційний центр – секретар

Завдання та обов’язки:
• Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
• збір та аналіз необхідної інформації;
• введення документообігу;
• оформлення внутрішніх документів (наказів, протоколів, розпоряджень)
• організація телефонних переговорів;
• ділове листування та переговори з партнерами, клієнтами;
• ведення особових справ працівників;
• ведення кадрового діловодства (прийом, переведення звільнення, сумісництво)
• розроблення посадових інструкцій;
- підготовка та організація зустрічей гостей, нарад та ін.;
• проведення співбесід з клієнтами, надання профорієнтаційних послуг: профінформаціійних, профконсультаційних в тому числі з використанням профдіагностики;
• участь та організація масових заходів, проведення семінарів, в тому числі з учнівською та студентською молоддю;
• підготовка та висвітлювання статей в ЗМІ;
• підготовка за встановленими формами і в установлені строки звітів, інформацій, аналітичних матеріалів;
• співпраця з соціальними партнерами, представниками влади, закладами освіти, підприємствами та організаціями.
ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
Досвід ділового спілкування, знання документообігу, активна, тактовна, співчутлива, лояльна та прихильна до клієнтів, емоційно врівноважена, вмію приймати самостійно рішення, швидко адаптуюсь до умов та вимог керівництва, легка в спілкуванні, постійно прагну до самовдосконалення, вмію працювати в команді, переконлива, спрямована на результат, маю організаторські здібності.
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:
• впевнений користувач ПК (Word, Exсel, , Power Point), робота з Internet, зокрема соціальними мережами: Facebook, Instagram, Telegram.
- знання оргтехніки (факс, ксерокс, принтер, сканер).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: