• PRO

Юлія

Адміністратор

Вік:
36 років
Місто:
Бровари

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Підприємець

з 02.2016 по 07.2019 (3 роки 5 місяців)
ФОП Подолянець Ю.С., Бровари (Роздрібна торгівля)

Самостійно здійснювала підприємницьку діяльність, вела бухгалтерський облік ФОП 2 групи (з подальшим переходом на 3 групу).

Займалась оптовою закупкою взуття та здійснювала роздрібну торгівлю у точці збуту ТРЦ Даринок, а також на фестивалях Made in Ukraine.

Після народження дитини закрила ФОП

Бухгалтер

з 05.2015 по 10.2016 (1 рік 5 місяців)
ФОП Бровченко В.В., Бровари (Легка промисловість)

Влаштувалась на посаду помічника бухгалтера, оператора ПК. Через тиждень лишилась єдиним бухгалтером

У мої обов'язки входило здійснювати облік розрахунків з постачальниками (українські компанії та іноземні) та оптовими покупцями; а також інвентаризації складу матеріалів, складу готової продукції; розрахунки по заробітній платі, собівартості продукції, доходи-витрати за касовою книгою та інші доручення.

Менеджер відділення

з 05.2012 по 06.2014 (2 роки 1 місяць)
Надра банк, Бровари (Фінанси, банки, страхування)

Консультування клієнтів банку, залучення депозитів, обслуговування рахунків, залучення нових клієнтів на зарплатні проекти та нових клієнтів фізичних осіб.

Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет

Обліково-економічний факультет, державний фінансовий контроль, Київ
Вища, з 2006 по 2012 (6 років)

Диплом бакалавра отримала за денною формою навчання

Диплом магістра - заочна форма навчання, так як паралельно працювала бухгалтером мережі ресторанів у Києві

Знання і навички

  • Клієнт-Банк
  • Бухгалтерський облік
  • Знання офісних програм
  • FreeZvit
  • 1С:Підприємство
  • Чесність
  • Посидючість
  • Ведення документації
  • Ведення бухгалтерського обліку
  • MS Excel
  • MS Word
  • Оперативність
  • Користувач 1С
  • Ведення складського обліку
  • Ведення первинної бухгалтерської документації
  • Ведення CRM
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Ведення архіву документів
  • Ведення кадрового обліку
  • Бухгалтерський облік (роздріб)
  • Здатність до навчання
  • Інвентаризація
  • Управління інтернет-магазином
  • R-Keeper
  • Комунікабельність

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: