- Файл
Віталій
CMO
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11481852/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
СТИСЛО ПРО МЕНЕ
Самомотивований, швидко вчусь та адаптуюсь, data driven у прийнятті
рішень, заряджаю та мотивую команду, працюю на результат. Ціную
прямоту та чесність.
34 роки, виховую 3-х дітей та собаку.
Живу в Україні.
ДОСВІД РОБОТИ
ОСВІТА
ТНЕУ
Senior Marketing Brand Manager
Закінчив магістратуру за спеціальністю LOKO delivery
Fozzy Group департамент маркетингу e-com 10.2022 - 11.2024
“Фінанси та Кредит”
З нуля будував всі маркетинг процеси сервісу доставки LOKO
Створення стилістики та ключового повідомлення бренду, менеджмент процесів
по інмплементації дизайну в інтерфейс застосунку, розробка TOV та його
МОВИ імплементація в канали дірект комунікації та службу підтримки.
Створення та імплементація трейд-маркетинг стратегії бренду та запуск всіх
Англійська - В2 суміжних процесів з ком.деп., та аналітиками. Реалізація стратегії та побудова
Словацька - В1 каомунікації в діджитал ( PPC + Media), outdoor, influence marketing, partnership,
BTL каналах комунікації.
Запуск рекламних кампаній, що призвели до росту ТОМ з 0% до 8% за 1,5 роки на
РЕКОМЕНДАЦІЇ території покриття сервісу. А також ріст продажів х16 та залучення понад 100К
користувачів з моменту вступу на посаду.
Запуск рекламних кампаній для лончу окремого застосунку, побудова воронки
та оптимізація САС. 08.2024 застосунок в ТОП 5 в APP store.
Редизайн та переформатування Landing page loko.delivery та побудова процесів
адміністрування та СЕО оптимізації.
Створення копромо рекламних кампаній з ТМ “Моршинська”, ”Hell”, “Jacobs”,
“Хрещатик”, “Ферма” та ін.
Оргранізація інхаус створення діджитал рекламних кампаній, запуск в PPC, CVM
та Media каналах комунікації.
Бюджетування: планування, контроль та звітність по ефектиивності
використання маркетинг костів.
Робота з великобюджетними проєктами, агенціями Superfuture, And-Action,
Promodo, Senate, Hooligan bureau, Люди digital, а також з агенцією UM та
ХОББІ Megapolis з розміщення зовн. реклами та реклами в метрополітені.
Спецпроєкти та експериментальні маркетинг комунікації під ключ: від ідеї до
реалізації: “Файне Місто 2024”, “Кобрендинг LOKO з ВТМ “Сільпо”.
Граю на гітарі, ударних, бас гітарі. Управління командою 4 суперлюдей
Ходжу в гори, катаюсь на лижах. безліч цікавих проектів, що призвели до ефективного та стрімкого зростання
Влучно стріляю. бренду.
Можу написати книжку про те, як LOKO НЕСЕТЬСЯ. Знаю все в цифрах, глибоко
КОНТАКТИ розуміюсь в побудові операційних маркетинг процесів, аналітиці ефективності
костів та побудові взаємодії в великій організації.
Адреса: Київ, Україна
Телефон: [
якості маркетинг консультанта.
Ел. пошта: [
Marketing Product OWNER в
"FOZZY GROUP" 07.2021 - ...
(контракт призупинений у зв'язку із Військовим вторгненням РФ в
Україну)
Marketing Product OWNER в "FOZZY GROUP" 07.2021 - ... (контракт призупинений у зв'язку із Військовим вторгненням РФ в Україну)
Проєкти:
TM "Marco Cervetti" стратегічне планування розвитку бренду та його взаємодії з бізнесами компанії : аналіз ринку, генерація ідей по
асортименту, комерційна стратегія, розробка маркетинг позиціонування нових продуктів, стратегія запуску продуктів, організація
та контроль роботи продуктової команди.
Реалізовані кейси: Ребрендинг, запуск лінійки соусів (4 SKU), Grappa by Marco Cervetti, прописання асортиментної стратегії бренду
на 2022р., перезапуск діджитал каналів коммунікації.
TM "Beermaster" ВТМ крафтового пива (Beermaster brewery, Beermaster brewery Pub, Beermaster brewery HUB).
Маркетинг позиціонування бренду та креативна концепція бренду. -Розробка дизайну та айдентики, запуск продуктів в продаж.
Написання скриптів роботи пабу
Організація та проведення вечірки - запуску пабу.
Бюджетування.
Розробка стратегії позиціонування "BMB HUB" - мережі магазинів розливного крафтового пива формату shop in shop.
Реалізовані кейси 2021-2022рр.: Маркетинг супровід при запуску перших 6 SKU крафтового пива в продаж, запуску пивоварні
120т.л. в рік, відкритті пабу в ТРЦ "Республіка", колаборації бренду Beermaster з полярною станцією "Академік Вернадський" ,
запуск діджитал каналів коммунікації - IG, FB.
ТМ"Plume Rouge" - ВТМ преміум курятини вільного випасу.
Маркетинг позиціонування, айдентика, стратегія коммунікації бренду, асортиментна стратегія бренду.
Тестовий запуск, аналіз та контроль роботи продуктової команди.
Прорахунок та запуск трейд-маркетинг активностей .
Розробка цінового позиціонування.
Мережа магазинів мобільного зв`язку Ringoo
Проведення аналізу конкурентного середовища в напрямку ремонт та продаж електротранспорту.
Розробка креативних ідей та пропозицій для інвест.комітету
Fozzy Recycling
Аналіз проблеми відходів
Розробка бізнес ініціатив, спрямованих на вирішення проблем.
Прорахунок бізнес кейсу
СМО В EU POULTRY S.R.O. (СЛОВАЧЧИНА)
HTTPS://POULTRYEU.EU
2018 - 2020
Формування маркетингу з 0
Запуск програми трансформації компанії з B2B в B2C орієнтовану.
Глобальний аналіз світового ринку мяса. (Nielsen, Rabobank, Poultex, Euromonitor research).
Запуск сайту, сторінок в соцмережах.
Написання інвест-проектів по запуску нових продуктів та модернізації заводу.
Створення та запуск бренду "Heny" на ринок ЄС, FRANGO TM - Fast Food бренд (Bratislava) Проведення лонч
кампаній в мережах Tesco, Metro, Lidl.
Запуск інноваційних продуктів із курятини на ринки Словаччини, Чехії, Австрії, Словенії, Англії, Бельгії,
Нідерландів.
Ведення переговорів та співпраця із світовими лідерами по виробництву інгредієнтів, упаковки та обладнання -
Kerry, Handtmann, Marelec, Vilpak, Sealpak, AVO.
Підготовка та презентація компанії та брендів на міжнародних виставках Anuga Kologne та Sial Paris.
2016 - 2018 року
Працював в холдингу TerraFood експорт трейд-маркетологом з ринками Грузія, Вірменія, Азербайджан,
Таджикістан, Узбекистан, Казахстан та кількома країнами MENA, де займався побудовою дистрибуції торгових
марок “Ферма”, “Premialle” та адаптації українських брендів для запуску продажів на зовнішніх ринках. Брав участь
у підготовці та участі на продуктових виставках Seal Paris, Anuga Kologne та GulFood UAI та презентацій брендів
для зовнішніх партнерів.
До 2016 року працював на посаді Териториального менеджера з продажів ТМ “Біла Лінія”, “Premialle”, “Вапнярка”
та “Тульчинка” у Тернопільській та Ів-Франківській області в холдингу TerraFood.
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
-
Директор з маркетингу медичного закладу
Київ -
Керівник з маркетингу
Київ -
Chief Marketing Officer
120000 грн, Київ -
Директор з маркетингу, CMO
Київ -
Руководитель отдела маркетинга и продаж
Київ -
Chief Marketing Officer
Київ, Вінниця , ще 5 міст