• PRO

Анастасія

Customer support representative

Розглядає посади:
Customer support representative, Менеджер з листування, Менеджер з підтримки клієнтів, Туристичний менеджер, Менеджер з бронювання, Сервіс-менеджер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 12.2023 по нині (1 рік 8 місяців)
Rixos Hotels, Шарм ель Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)

•Обробка великої кількості запитів від гостей через соціальні мережі та електронну пошту
•Надання індивідуального онлайн-сервісу для створення позитивного враження до прибуття гостей
•Робота зі скаргами клієнтів з позитивним настроєм і терпінням
•Координація з іншими відділами щодо запитів гостей і надання конструктивного зворотного зв’язку
•Забезпечення повної підготовки номерів і послуг відповідно до побажань гостей до їхнього прибуття

Фахівець відділу якості

з 11.2022 по 09.2023 (10 місяців)
Albatros Hotels Sharm el Sheikh, Шарм ель Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)

•Підтримка процесів забезпечення якості, які відповідають місії компанії та стандартам бренду, націлені на потреби клієнтів, забезпечують задоволення гостей і зосереджуються на постійному вдосконаленні
• Допомога у впровадженні передового досвіду компанії
• Проводення обов’язкового аудиту для забезпечення відповідності стандартам компанії та бренду, ретельно перевіряючи всі готельні зони, пов’язані з гостями, та документуючи виявлені
• Проведення опитування гостей, щоб отримати відгуки про рівень обслуговування та загальну задоволеність
• Використовання методів збору даних через опитування гостей для заповнення, відображення, відстеження та аналізу тенденцій дефектів
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей

Адміністратор рецепції

з 04.2021 по 04.2022 (1 рік)
Royal Savoy Hotel and Villas, Шарм єль Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)

•Забезпечення VIP-реєстрації гостей з повною інформацією про готель та послуги
• Обробка прибуття та від'їзду гостей, включаючи всі необхідні платежі, підготовка рахунків, обробка та обробка виписок, прийом платежів
• Щоденні перевірки
• Робота з особливими побажаннями та пропозиціями, а також скаргами гостей • Бронювання місць у ресторані
• Перевірка номерів/віл гостей до прибуття гостей
• Орієнтаціі для турагентів
• Підпорядкування встановленим Компанією правилам
• Обслуговування відвідувачів у фронт-офісі
• Контроль за вхідними та вихідними дзвінками
• Вирішення адміністративних питань
• Забезпечення порядку в приймальній зоні
• Координація потоку клієнтів та відвідувачів
• Обробка електронної пошти та кореспонденції
• Підтримка комунікації з іншими відділами

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

з 09.2020 по 04.2021 (7 місяців)
Baron resort, Шарм єль Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)

• Ведення переговорів з клієнтами
• Підтримка існуючих клієнтів
• Аналіз потреб клієнтів
• Звітність перед керівництвом
• Спілкування з гостями
• Робота з особливими побажаннями та пропозиціями, а також скаргами гостей • Надання гостям повної інформації про готель та послуги
• Ведення бази даних VIP клієнтів та їх побажань
• Щоденні звіти/електронні листи/питання щодо бронювання • Бронювання місць у ресторані
• Перевірка номерів гостей до прибуття
• Підготовка VIP/Bday/інших зручностей
• Підпорядкування встановленим Компанією правилам

Адміністратор рецепції

з 07.2017 по 05.2019 (1 рік 10 місяців)
Reef oasis blue bay, Шарм єль Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)

• Обслуговування відвідувачів у фронт-офісі
• Контроль за вхідними та вихідними дзвінками
• Підготовка документів та звітів
• Вирішення адміністративних питань
• Забезпечення порядку в приймальній зоні
• Координація потоку клієнтів та відвідувачів
• Інформування про послуги компанії
• Обробка електронної пошти та кореспонденції • Підтримка комунікації з іншими відділами

Контент-менеджер

з 07.2016 по 06.2017 (11 місяців)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)

• Розробка та управління контентом для веб-сайтів та соціальних мереж • Написання та публікація текстового та мультимедійного контенту
• Підтримка актуальності та оновлення інформації на сайті

Журналіст

з 07.2015 по 08.2016 (1 рік 1 місяць)
Вісті Придніпровʼя, Дніпро (ЗМІ, медіа)

• Збір та публікація новин
• Підготовка журналістських матеріалів
• Робота з джерелами інформації та перевірка фактів
• Участь у прес-конференціях та інших медійних заходах • Розвиток взаємодії з аудиторією через соціальні мережі • Співпраця з фото та відеографами

Освіта

ДНУ ім. Олеся Гончара

Систем та засобів масової комунікації, Дніпро
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)

Знання і навички

  • Прийом та обробка замовлень
  • Здатність до навчання
  • Швидкий набір тексту
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Уважність

Знання мов

Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Клієнтоорієнтована спеціалістка з понад 5-річним досвідом у сфері роботи з гостями, обробки скарг та надання персоналізованого сервісу. На останньому місці роботи я майже повністю виконувала свої обов’язки онлайн — через електронну пошту та соціальні мережі, працюючи з офісу. Готова застосовувати набуті знання та навички в сфері дистанційного обслуговування клієнтів, щоб забезпечувати якісний сервіс у повністю онлайн-середовищі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: