• Файл

Ірина

Координатор соціальних ініціатив, адміністратор, куратор

Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ТАРЧИНСЬКА ІРИНА

соціальний консультант,координатор,адміністратор
(оплата праці від 80 тисяч гривень/місяць)

📍 Київ, Оболонь | 📧 [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | 📞 [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
🔗 Facebook: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
13 січня 1981 року

ПРОФЕСІЙНА МЕТА
Хочу знайти цікаву роботу, яка дозволить застосовувати мій аналітичний та стратегічний досвід, працювати з сучасними інструментами управління та мати можливості для кар'єрного зростання. Ціную ефективні процеси, чіткі задачі та динамічне середовище.

ОСВІТА
🎓 Київський національний університет технологій та дизайну (1999-2003)
Менеджер-економіст (бакалавр)
🎓 Київський індустріальний технікум (1996-1999)
Бухгалтер-фінансист (молодший спеціаліст)

ДОСВІД РОБОТИ
📌 Головний спеціаліст, Департамент економіки та інвестицій ВО КМР (КМДА)
(2005 - теперішній час)
• Аналітика та контроль за виконанням Програми економічного та соціального розвитку Києва (реконструкція, будівництво, капітальний ремонт).
• Контроль ефективного розподілу бюджетних коштів, аналіз виконання планів та звітність.
• Робота з великими масивами даних, фінансовим аналізом, підготовка рекомендацій.
• Офіційне листування, взаємодія з головними розпорядниками бюджетних коштів, структурами управління, державними установами.
• Впровадження аналітичних методів оцінки ефективності проектів.

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
✅ Управління проектами
✅ Робота з документами, звітністю, електронним документообігом
✅ Впевнене володіння MS Office (Excel, Word, PowerPoint), аналітичними інструментами
✅ Комунікація зі структурними підрозділами
✅ Вміння працювати в умовах багатозадачності

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
✔ Відповідальна, організована, стресостійка
✔ Орієнтована на результат, швидко вчуся
✔ Вмію працювати в команді та налагоджувати комунікацію
✔ Порядна, дисциплінована, працелюбна

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
• Незаміжня, маю 16-річну доньку
• Народилася та живу в Києві
• Водійських прав та авто не маю

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: