Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Тетяна

Account manager, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст відділу закупок

з 07.2021 по 11.2021 (4 місяці)
Айстор, Киев (Роздрібна торгівля)

Робота з програмою HansaWorld.
Організація ефективної взаємодії між відділом продажів, відділом закупівель та постачальником.
Оформлення документації (надходження/акт, переміщення товару між складами під час моменту продажу)
Контроль складського асортименту.
Складання замовлень відділом продажу та відстеження їх виконання.
Контроль руху та термінів відвантаження товару між магазинами.
Організація роботи кур'єрів.
Контроль відправок замовлень товарів Новою Поштою.

Фрiлансер

з 03.2019 по 05.2021 (2 роки 2 місяці)
Сфера фрілансу, Киев (IT)

Проведення перемовин з потенційними клієнтами
Підготовка пропозиції розробки сайту, просування соц.мереж.
Підготовка завдання та контроль виконання проекту.
Фіксування та звітність виконаних робіт розробниками.
Контроль оплати проведених робіт.

Фінансовий координатор проектів (аутсорсинг персоналу)

з 07.2018 по 02.2019 (7 місяців)
ТОВ "Fillin", Київ (Пошук персоналу, HR)

Проведення звірки та виставлення рахунків за виконання робіт замовникам.
Дотримання заздалегідь затвердженого бюджету, контроль виникнення переліміту за видатками, ініціація необхідних погоджень для оперативного прийняття рішень.
Отримання табеля робочого часу від замовника безпосередньо з використанням 1С(8.0).
Взаємодія з замовником з приводу фінансових питань, забезпечення документообігу відповідно до внутрішньокорпоратвних правил і процедур (акти/рахунки).
Розрахунок заробітної плати за допомогою 1С: крос-звірка табеля, виплата ЗП персоналу, який задіяний на проектах, вирішення проблемних питань, що виникають в процесі зарахувань.
Робота з дебіторською заборгованістю і контроль погашення, комунікація з замовником для своєчасного виконання зобов'язань.
Ведення фінансового календаря по замовникам з відстрочкою платежів, чіткий контроль погашення.
Моніторинг рентабельності проектів в розрізі Замовників, зіставлення витрат по проектам, ведення аналітичних таблиць в динаміці протягом року.

Керівник event-відділу

з 11.2014 по 06.2018 (3 роки 7 місяців)
«Рекламного агентства EPIGRAPH», Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота з базою клієнтів;
Планування маркетингового бюджету, контроль за виконанням, оптимізація;
Запуск і ведення проектів;
Організація і проведення рекламних компаній клієнтів;
Розподіл зон відповідальності між працівниками.
Створення та ведення інформаційної бази;
Організація участі у тематичних заходах;
Інформаційна підтримка клієнта;
Проведення ділових зустрічей та переговорів;
Контроль виконання поставлених завдань відділу, досягнення закріплених показників, ведення звітності, презентації;
Підготовка щомісячних розгорнутих звітів для клієнтів;
Моніторинг мережі і преси;
Організація та проведення тематичних заходів;
Контроль виконання проектів під ключ;
Розгорнута звітність перед керівництвом.

Account manager

з 04.2007 по 09.2014 (7 років 5 місяців)
ТОВ"Декосан", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Особові обов'язки:
Робота з дилерською мережею клієнтів компанії
Робота з бухгалтерською програмою 1С;
Оформлення бухгалтерської документації (рахунки-фактури, накладні, які необхідні для відвантаження товару, договори);
Організація та контроль роботи з фірмами-партнерами ТОВ "Декосан";
Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву;
Контроль дебіторської заборгованості фірм-партнерів ТОВ "Декосан";
Аналітика фінансових звітів;
Проведення ділових семінарів;
Організація персоналу на виробництві;
Планування власного робочого часу;
Формування процесу роботи відділу продажу готових виробів;
Проведення контролю якості товару під час його виробництва;
Проведення ділових переговорів, індивідуальний підхід роботи для кожного з партнерів (клієнтів);

Менеджер з продажу

з 05.2006 по 04.2007 (11 місяців)
ТОВ «Затишна оселя», Киев (Роздрібна торгівля)

Особові обов'язки:
Робота з бухгалтерською програмою 1С;
Оформлення документації купівлі/продажу;
Організація та контроль взаєморозрахунків з клієнтами;
Ведення ділових переговорів з фірмами-партнерами;
Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву;
Аналітика маркетингового ринку;
Планування щомісячних замовлень товару, для постачальників;
Формування дилерської системи;
Ведення контролю, щодо замовлень товару в будівельні гіпермаркети (мережі «Епіцентр» і «Нова лінія»).

Освіта

Університет економіки та права «КРОК», м. Київ, Україна. (Київ)

Менеджмент. Менеджер зовнішньоекономічної діяльності., м. Київ
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Закiнчила магicтратуру. Отримала червоний диплом бакалавра та магicтра.

Знання і навички

MS Word Користувач Internet MS Office Користувач ПК MS Outlook WordPress Joomla!

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Експерт з великим практичним досвідом успішних взаємовідносин з клієнтами та партнерами.
Відмінні комунікативні навички.
Наявність управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком кар'єри Account manager.
Успішний досвід ведення зустрічей, ділових переговорів та івентів.
Великий та успішний досвід роботи в режимі мультизадачності.
Вміння дотримуватись дедлайнів.


Особисті якості
Комунікативність;
Організаційні здібності;
Націленість в роботі на результат;
Обов'язковість;
Організованість;
Працьовитість;
Пунктуальність;
Порядність;
Відповідальність;
Здібності до керівничих посад.
Наполегливість;
Здібності до швидкого навчання;
Присутня зацікавленість до пізнання нового та удосконалення своїх професійних якостей;
Без шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: