• Файл

Ольга

Менеджер з закупівель

Вік:
26 років
Місто проживання:
Калинівка (Вінницька обл.)
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно, Калинівка (Вінницька обл.)

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Гнусинська Ольга Анатоліївна
Дата народження:
08.02.1999
Місто:
Калинівка, Вінницька обл.
Телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта

Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ (Вінниця)
Економіка (Міжнародна економіка) – освітній ступінь бакалавр, 2020 рік випуску.
Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно), перша-англійська) – освітній ступінь бакалавр, 2020 рік випуску.
Економіка (Міжнародна економіка) – освітній ступінь магістр, 2021 рік випуску.
Менеджмент (Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності) – освітній ступінь магістр, 2021 рік випуску.

Сертифікати та нагороди

• Сертифікат учасника Студентського саміту зі сталого місцевого розвитку, проведеного освітньою мережею сприяння сталому місцевому розвитку за підтримки спільного Проєкту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду», 2017 р.
• Диплом про участь в польсько-українському проєкті Youth Exchange “The Neighbours” in Skarzysko-Kamienna, Польща, 2017 р.
• Сертифікат про участь в польсько-українському проєкті “THE NEIGHBOURS-COME IN” у м. Вінниця 2018 р.
• Диплом І ступеня, конкурс бізнес-планів «Студентський Start-up», 2020 р.,
• м. Вінниця.
• Сертифікат про проходження одноденного інтенсиву “LEAN- це просто», 2024 р.

Досвід роботи
__________
1. Менеджер з постачання, Менеджер швейного виробництва
ТОВ «Сопроджект» (лютий 2023- жовтень 2024):
• управління виробничим процесом: постановка планів, моніторинг виконання планів, моніторинг відправок замовлень;
• повне забезпечення закупівлі сировини для виробничої діяльності та господарських питань. Пошук постачальників, налагодження співпраці;
• пошук прямих постачальників сировини по внутрішньому та зовнішньому ринках;
• формування звітності по складу готової продукції, сировині, прорахунок бонусацій, складання звіту виробництва за місяць, прорахунок собівартості;
• формування та прогнозування планів роботи виробництва та закупівель на місяць;
• прорахунок собівартості продукції, виконання необхідних задач по вдосконаленню виробництва: підготовка документації по гранту;
• формування технологічних карт, прорахунок використання сировини;
• робота в системі BAS: створення та внесення номенклатури, робота в відділах виробництва, закупівлі;
• робота з контрагентом в системі 1С: заведення номенклатури, формування та погодження поставок, звірка актів прийому;
• робота з вхідною документацією: облік та відправка зворотньої документації контрагентам;
• формування прорахунку заробітної плати з різним типом оплати;
• пошук кандидатів та проведення співбесід.
2. Менеджер з постачання
Cargofy, ТОВ «Сопроджект» (жовтень 2022 – лютий 2023):
• пошук та закупівля сировини та матеріалів будівничого напрямку;
• закупівля швейних матеріалів для функціонування цеху;
• забезпечення закупівель для функціонування офісу;
• робота з документами по охороні праці;
• робота з вхідною документацією.
3. Менеджер із зовнішньоекономічної діяльності
ТОВ «Укрхімресурс» (червень 2022-вересень 2022):
• пошук продукції на міжнародному ринку;
• співпраця з іноземними контрагентами;
• укладання міжнародних договорів та закупка продукції;
• організація логістики;
• створення бази даних постачальників;
• ведення міжнародних переговорів;
• складання супровідної документації до договору;
• аналіз міжнародного ринку постачальників.
4. Менеджер з постачання
ТОВ «Укрхімресурс» (лютий 2022- травень 2022):
• розрахунок бюджету;
• створення бази даних постачальників продукції на внутрішньому та міжнародному ринках;
• пошук, складання калькуляцій, проведення тендерів та закупівля продукції;
• обробка замовлень, контроль процесу постачання продукції;
• складання договорів.

Професійні навички

• Володіння комп'ютером - прикладні програми MS Office, електронна пошта, Інтернет.
• Навички роботи в системах 1С, BAS, Shopify, Notion.
• Досвід організації логістики.
• Робота з договорами та супровідними документами.
• Ведення міжнародних переговорів.
• Організація процесу закупки на міжнародному та внутрішньому ринках.
• Здатність швидко навчатися процесам роботи.
• Уміння адаптуватися до змін.
• Зосередженість при виконанні роботи.
• Досвід написання наукових робіт.
• Вміння працювати в команді.
• Креативний підхід до виконання завдань.

Володіння мовами

Англійська – B2
Українська – вільно
Російська – вільно.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: