Єлизавета
Офіс-менеджер, помічник керівника, 30 000 грн
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11604276/
Досвід роботи
Провідний фахівець
з 01.2022 по 08.2025
(3 роки 8 місяців)
ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)
Обов’язки: Складання та координування виконання графіків роботи.
Складання висновків за результатами виконаних досліджень:
- Виконання аналізу ефективності робочих процесів, координування процесу у разі виявлення відхилень.
- Своєчасне змінення/створення/аналіз інформації в системі SAP.
- Ведення службового листування щодо реалізації задач в межах своєї компетенції.
- Підготовка звітності, презентацій, матеріалів.
Досягнення: Вдосконалення навичок користування Microsoft Office, аналізу та оброблення великих масивів інформації, складання звітів.
Комунікаційні навички.
Інженер-еколог
з 08.2018 по 01.2022
(3 роки 6 місяців)
ТОВ «НТЦ ЕКОТРЕЙД», Кривий Ріг (Послуги для населення та бізнесу)
Обов’язки: Розробка екологічної документації для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовини в атмосферу, інвентаризації відходів, скорочення санітарно-захисної зони.
Нвички:
• впевнений користувач MS OFFICE;
• робота в програмах норма 6xml та ЕОЛ+;
• швидко користуюсь інтернетом, знаходжу потрібну інформацію;
• досвід роботи в великому колективі;
• багатий досвід спілкування з клієнтами, уміння знаходити спільну мову з людьми;
• навички організації та планування робочого дня, тижня, місяця.
Освіта
Криворізький національний університет
Факультет геолого-екологічний, Кривий Ріг
Вища, з 2012 по 2018 (6 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Поглиблений курс MC Excel
2024 рік 1 місяць
Знання і навички
- Організованість
- Висока працездатність
- Комунікабельність
- Відповідальність
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- Грамотна усна та письмова мова
- Оперативність
- MS Office
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Привітність
- Неконфліктність
- MS Excel
- MS Word
Знання мов
Англійська — початковий
Додаткова інформація
Найкращими моїми якостями є:
- легка адаптивність до нового середовища
- комунікабельність
- відкритість і цікавість до нової інформації і навичок
- захопленість процесом виконання робочих задач
- швидко вчусь працювати в програмах автоматизації робочого місця і програмному забезпеченні типу SAP
- впевнений користувач Excel (формули, таблиці, фільтри, аналіз даних);
Все зрозумію, всього навчусь, все що треба зроблю 👩💻
І взагалі я доволі приємна людина 😊
Схожі кандидати
-
Асистент керівника
Дистанційно -
Асистент керівника
Дистанційно, Київ , ще 5 міст -
Ассистент руководителя
Дистанційно, Одеса, Інші країни -
Помічник керівника
Дистанційно, Кропивницький -
Асистент керівника
Дистанційно -
Помічник керівника
35000 грн, Дистанційно, Київ, Інші країни