• Файл

Назар

Оператор чата

Вік:
20 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Омельченко Назар
Оператор чата (листування)

Контактна інформація

• Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• Місто проживання: Дніпро
• Готовий працювати: Дистанційно

Об’єктив

Отримати посаду оператора чата, де я зможу використати свої комунікаційні навички та
досвід роботи з клієнтами для надання якісного сервісу в онлайн-форматі.

Освіта

• Ємільчинський ліцей №1 (закінчення: 2022 р.)
• Житомирська політехніка (3 курс, дистанційна форма навчання).

Навички

• Відмінні навички письмового спілкування та швидкий набір тексту.
• Здатність аналізувати запити клієнтів і знаходити оптимальні рішення.
• Впевнене володіння чат-платформами, CRM-системами, месенджерами.
• Уміння працювати з великими обсягами інформації та дотримуватися дедлайнів.
• Високий рівень клієнтоорієнтованості.

Особисті якості

• Відповідальність і пунктуальність.
• Стресостійкість і витривалість у роботі.
• Здатність до самостійного прийняття рішень.
• Прагнення до розвитку професійних компетенцій.

Досвід роботи

Оператор call-центру, Letts`s Call

(6 місяців, вхідна та вихідна лінія, ГЛ Comfy)
• Консультування клієнтів через телефонні дзвінки.
• Робота з клієнтськими запитами та CRM-системами.
• Забезпечення швидкого вирішення проблем клієнтів.

Спеціаліст з продажу, Global Bilgi (Lifecell)

(3 місяці)

• Консультація клієнтів і продаж послуг у режимі онлайн і по телефону.
• Робота з базами даних і ведення записів у CRM.
• Використання індивідуального підходу для підвищення лояльності клієнтів.

Постскриптум

Моє прагнення — зробити обслуговування клієнтів ефективним та комфортним у будь-яких
ситуаціях. У мене є всі необхідні навички для якісної роботи в чаті, і я готовий розвиватися,
щоб стати найкращим у цій сфері.

Дякую за увагу до мого резюме та з нетерпінням чекаю на можливість співпраці!

З повагою,
Омельченко Назар

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: