- Файл
Ганна
Менеджер торгового залу
- Місто:
- Старокостянтинів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11640531/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Тарасюк Ганна Володимирівна
Дата народження: 8 травня 1980 року
Адреса: Хмельницька обл., м. Старокостянтинів, вул. І. Франка буд. 37 кв.158
Телефон: [
Е-mail:[
Освіта:
В 2001 році закінчила Технологічний університет Поділля і отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки «Менеджмент» та здобула кваліфікацію бакалавра менеджменту.
В 2002 році закінчила Технологічний університет Поділля і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент організацій» та здобула кваліфікацію менеджера-економіста.
В 2003 році закінчила факультет довузівської та після вузівської підготовки Технологічного університету Поділля (м. Хмельницький) за спеціальністю «Облік і аудит», присвоєно кваліфікацію економіста, бухгалтера.
Досвід роботи:
2003 рік — секретар ДП «Старокостянтинівський молочний завод».
2004-2007р.р. - Виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради, провідний спеціаліст відділу промисловості, житлово-комунального господарства, транспорту та зв'язку управління економіки.
2010-2012р.р. - Виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради, головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення управління праці та соціального захисту населення.
2017-2019р.р. - Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), фахівець із соціальної роботи 1 категорії.
В 2019 році - Виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради, секретар керівника управління соціального захисту населення по теперішній час.
Знання та навички:
• впевнений користувач ПК, досвід роботи Excel, Microsoft office, знання офісних програм, групові комунікації: Zoom.
• робота з кореспонденцією та вхідними дзвінками.
• організація нарад та ділових зустрічей.
• ведення ділового листування, робота з договорами та іншими документами, підготовка шаблонних договорів, внесення реквізитів.
• навики розробки і підтримки докладних адміністративних і процедурних процесів, що допомагають виключити дублювання робіт, підвищити точність і ефективність, а також досягти цілей, що стоять перед роботою управління.
• підготовка інформації, презентацій, звітів.
Додаткова освіта:
Навчання за програмою «Розвиток електронного урядування в Україні»
Знання мов:
українська мова — рідна
російська мова — вільно
англійська мова — вище середнього
Особисті якості:
вміння планувати та організовувати роботу, оперативність, відмінна пам'ять, чудова дикція, комунікабельність, відповідальність, старанність, обов'язковість, презентабельна зовнішність, активна життєва позиція, прагнення до професійного та особистого зростання.
Додаткові дані: маю право на керування транспортним засобом категорія «В»
Схожі кандидати
-
Продавець-консультант, касир, кредитний експерт
20000 грн, Старокостянтинів -
Менеджер по роботі з клієнтами
Старокостянтинів -
Консультант з розвитку
20000 грн, Старокостянтинів, Хмельницький -
Продавець-консультант
Старокостянтинів -
Продавець-консультант
Старокостянтинів -
Продавець-консультант
20000 грн, Старокостянтинів, Дистанційно