- Файл
Віта
Вчитель англійської
- Місто:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11698632/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ЯРОЩУК
ДОСВІД РОБОТИ
МОВНІ НАВИЧКИ
Викладач англійської мови
Українська - рідна
Англійська - В2 Мережа шкіл «Present Simple», 2022 - 2024
Німецька - А2
• Підготовка та проведення уроків для дошкільнят та
учнівсередньої школи (від 0 -В2)
• Підготовка тематичних уроків
• Використання інтерактивних ресурсів Wordwall, Miro, Canva
НАВИЧКИ Викладач англійської мови
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26
Загальна та вікова психологія Вінницької міської ради 14.02.2023- дотепер
Психологія лідерства
• Робота з учнями молодшої школи (3-4 класи)
Методика виховної роботи
Проведення уроків згідно календарного плану
Розробка вправ
Супроводжуюча у туристичному клубі
КОНТАКТИ
Телефон: [
Електронна пошта: ОСВІТА
[
Вінницький Державний
педагогічнийуніверситет шмені
М.Коцюбинського
Бакалавр: спеціальність середня освіта (німецька
мова та література (англійська)) 2020-2024р.
ДОДАТКОВО
Навички роботи в операційній
системіMicrosoft, Exel СЕРТИФІКАТИ
Використання ШІ
Організації ENGinУчасниця
Зимова конференції 2021«Сучасні dll 4 – Aufgaben, Übungen, Interaktion des
проблеми лінгвістики,літературознавства, Goethe-Instituts Ukraine teilgenommen.
перекладознавства та методики
викладання мови і літератури» SMM Sisters
TEILNAHMEBESTÄTIGUNG
Vita Yaroshchuk
hat vom 20.02.2023 bis zum 02.06.2023 am kombinierten Kurs
dll 4 – Aufgaben, Übungen, Interaktion
des Goethe-Instituts Ukraine teilgenommen.
Kursinhalte - Leitfragen:
• Warum ist es sinnvoll, Aufgaben und Übungen zu unterscheiden und wie kann
man den Unterricht mit Aufgaben und Übungen aufbauen?
• Welche sozialen Prozesse und Routinen finden im Unterricht statt und wie kann
man sie sinnvoll steuern?
• Wie kann man Aufgaben und Übungen zum Sprechen und Schreiben optimal im
Unterricht aufeinander abstimmen?
• Wie kann man Aufgaben in Lehrwerken sinnvoll ergänzen?
• Wie sieht Projektarbeit aus, in der Lernende Aufgaben selbstständig und kreativ
bearbeiten?
Dieser kombinierte Kurs, der unter anderem die Durchführung und Dokumentation
eines Praxiserkundungsprojekts (PEP) beinhaltete, entspricht einem individuellen
Arbeitsaufwand von 90 Stunden.
Der Kurs fand statt im Rahmen der Kooperation „Zusammenarbeit in der Ausbildung
von Deutschlehrenden in Winnyzja“ zwischen der Staatlichen Pädagogischen
Mychajlo-Kozjubynskyj Universität Winnyzja und dem Goethe-Institut Ukraine.
Kyjiw, den 05.06.2023
Tatiana Pavlova
Beauftragte Bildungskooperation Deutsch
Goethe-Institut Ukraine
Схожі кандидати
-
Репетитор английского языка
Дистанційно -
Вчитель початкових класів та англійської мови
Дистанційно -
Репетитор англійської
Дистанційно -
Викладач англійської
Дистанційно -
Викладач англійської
Дистанційно -
Викладач англійської
Дистанційно