• Файл

Богдана

Бухгалтер

Вік:
26 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кузнець Богдана Олегівна
(Bohdana Kuznets)
Дата народження: 11.06.1999 р.
Місто: Київ
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
вересень 2016 р. – червень 2020 р., Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет «Управління фінансами і бізнесу», спеціальність «Бухгалтерський облік, аналіз та аудит», диплом бакалавра (денна форма навчання) з відзнакою.

Додаткова освіта:
червень 2019 р. – Стажування у газеті «Все про бухгалтерський облік».

Досвід роботи:

Бухгалтер
червень 2021р. – вересень 2022 ТОВ «Суши Мастер Дніпро», м. Київ.

Функціональні обов’язки:
• ведення бухгалтерського та податкового обліку;
• контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
• участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
формування документації по списанню товарів;
• надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;

Бухгалтер єдинний
серпень 2022р.- по даний час ТОВ ‘‘ Компанія Артмед’, м. Київ, на разі в декретній відпустці.
Функціональні обов’язки:
• ведення бухгалтерського обліку з початку відкриття компанії та податкового обліку;
• контроль правильного і своєчасного документообігу;
• забезпечення нарахування, утримання і перерахування податків та зборів у державний, регіональні бюджети, страхових внесків у державні позабюджетні соціальні фонди за розрахунками по заробітній платі;
• ведення клієнт-банку, формування платежів, виписок;
• організація та контроль нарахування і виплати заробітної плати;
• купівля валюти, здійснення та облік валютних операцій;
• контроль первинних документів;
• формування і здача податкової та фінансової звітності;
• ведення усіх ділянок обліку з нуля.

Ведення Фопів на загальній(3) та спрощеній системі(10) оподаткування із найманими працівниками і без.

Досвід роботи в таких програмах, як: 1С різних версій, BAS, АНР, Jetty, PL баланс, Медок, Вчасно.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: