• PRO

Наталія

Бухгалтер (ФОП, малі підприємства)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ, Львів, Ужгород, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 07.2019 по нині (5 років)
ПФ "СТЦ-Істок", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Керуваня бухгалтерським підрозділом. Контроль за веденням первинного документообігу, матеріали, ОЗ, паливо, тощо. Банківські операції, каса, ЗП, звітність в ДФС, фонди, статистику, ПДВ - реєстрація податкових накладних, коригувань, розблокування, листування з податковими органами

Бухгалтер - аутсорсинг

з 11.2015 по 02.2022 (6 років 3 місяці)
ТОВ "Олексіївський МК", Харків (Харчова промисловість)

Повне ведення бухгалтерського та кадрового обліку

Бухгалтер - аутсорсинг

з 06.2014 по 09.2016 (2 роки 3 місяці)
ООО "Сервис Принт", Харьков (Послуги для населення та бізнесу)

комплексне ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку

Бухгалтер - аутсорсинг

з 12.2013 по 03.2016 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "Кайрос-Харків", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Контроль за веденням первинного документообігу. Банківські операції, ЗП, звітність в ДФС, фонди, статистику, податковий та кадровий облік

Бухгалтер - аутсорсинг

з 06.2013 по 03.2017 (3 роки 9 місяців)
ТОВ "ТПГ "Діамант", Харьков (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Комплексний супровід діяльності підприємства, Контроль за веденням первинного документообігу. Звітність в ДФС, фонди, статистику, заробітна плата, кадри

Бухгалтер

з 09.2011 по 05.2012 (8 місяців)
Юридична фірма "Закон і право", Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

бухгалтерське обслуговування юридичних осіб та ФОП

Бухгалтер - аутсорсинг (дистанційне обслуговування)

з 02.2011 по нині (13 років 5 місяців)
ФОПи спрощена та загальна системи оподаткування, Харків, всі регіони України (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

реєстрація ФОП, внесення змін до реєстраційних даних, ведення книг обліку, банківські операції, заробітна плата, звітність, комплексний супровід господарської діяльності ФОП

Начальник відділу адміністрування ПДВ

з 11.2006 по 01.2011 (4 роки 2 місяці)
Лозівська ДПІ Харківської області, Лозова (Державні організації)

управління роботою відділу, аналіз та контроль обробки оперативної інформації, проведення перевірок підприємств щодо правильності нарахування, перерахування та відшкодування ПДВ

Помічник керівника, бухгалтер

з 06.2000 по 02.2004 (3 роки 8 місяців)
ФОП Школа Р.Н., Харків (Видавництво, поліграфія)

ведення обліку матеріалів, закупівель, продажів, подання звітності

Бухгалтер по заробітній платі, касир

з 09.1999 по 06.2000 (9 місяців)
АТЗТ "СІТ", Харків (Будівельна промисловість, деревообробка)

розрахунок та виплата заробітної плати, ведення обліку виробничих витрат

Державний податковий інспектор відділу адміністрування ПДВ

з 07.1998 по 09.1999 (1 рік 2 місяці)
ДПІ Московського району м.Харкова, Харків (Державні організації)

адміністрування ПДВ, проведення камеральних і документальних перевірок підприємств, аналіз та підготовка звітної інформації керівництву

Освіта

Харківський державний економічний університет

Облік та аудит, Харків
Вища, з 1993 по 1998 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Компанія «Інтеллект-центр» курс «Бухгалтерський облік + 1С 8.2»

2011, 4 місяці

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • M.E.Doc
  • MS Office
  • Бухгалтерський облік
  • 1С УТП
  • Вчасно
  • Водійські права кат. B
  • АРМ-ЗС
  • Документообіг
  • EDI

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Чеська — середній

Додаткова інформація

Досвід роботи: більше 20 років

Професійні навички

Обслуговування юридичних осіб:
Бухгалтерський облік (повне ведення бухгалтерського обліку), звітування в ДПІ, фонди, органи статистики, кадровий облік (прийом та звільнення, накази, особові картки співробітників, штатний розклад)

Обслуговування ФОП:
Реєстрація, постановка на облік до державних контролюючих органів, ведення обліку, звітність для ФОП на спрощеній та загальній системі оподаткування, банківські операції, первинна документація. Кадрові документи, заробітна плата.
Робота з контролюючими органами (перевірки, закриття, тощо)

Особисті якості та навички:
Акуратність, ретельність, точність. Високий ступінь відповідальності, старанність, обов'язковість, стресостійкість, висока працездатність, комунікабельність, чесність, енергійність, вимогливість, уміння структурувати свою діяльність, визначати пріоритети та послідовність дій, швидка навчальність та адаптація до нових завдань, уміння працювати в колективі та керувати колективом. Вміння вести переговори на різних рівнях

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: