Чому варто тримати дистанцію та що з нашим лого

Резюме від 23 березня 2020 PRO

Чайка-Затарі Юлія

Секретар, офіс-менеджер, асистент керівника, адміністратор

Повна зайнятість.

Вік:
39 років
Місто:
Херсон

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Координатор (волонтерська діяльність)

з 10.2014 по 01.2020 (5 років 3 місяці)
проживання за кордоном, Ізраїль, Єрусалим (охорона здоров'я)

закінчила курси "Медичний секретар" при школі публічної діяльності у сфері охорони здоров'я (університетська клініка Hadassah University Hospital - Ein Kerem);
первинний координатор міжнародного відділу з роботи з пацієнтами з-за кордону.
Обов'язки: зустріч клієнтів клініки в аеропорту, супроводження, допомога при оформленні госпіталізації, первинні консультації пацієнтів та супроводжуючих осіб з організаційних та побутових питань.

Інспектор

з 04.2014 по 08.2014 (4 місяці)
ДП "Документ" (Херсонська філія), Херсон (Оформлення документів для виїзду за кордон)

надання консультацій з питань оформлення документів для виїзду за кордон; робота з прийому документів від громадян, які бажають отримати паспорт для виїзду за кордон; внесення відповідної інформації до комп'ютерних баз даних та підготовка документів для необхідних перевірок цієї інформації.

Інспектор відділу кадрів

з 08.2013 по 10.2013 (2 місяці)
Херсонська обласна клінічна лікарня, Херсон (Охорона здоров'я)

ведення кадрового діловодства (прийом, переміщення, звільнення, відпустки, відрядження тощо), надання консультацій з питань трудового законодавства; робота в програмі 1С:Кадри.

Головний спеціаліст з управління персоналом (до 02.2013 - спеціаліст з питань діловодства, контролю та кадрової роботи)

з 05.2010 по 05.2013 (3 роки)
Управління ветеринарної медицини в м. Херсоні, Херсон (Державна служба)

• ведення ділового листування;
• організація та ведення документообігу і діловодства;
• виконання доручень керівника, підготовка документів та матеріалів, планування робочого розкладу керівника;
• підготовка засідань та нарад, оформлення їхніх результатів (протоколи, доручення тощо);
• прийом відвідувачів;
• організація телефонних розмов керівника, фіксація їхніх результатів;
• підготовка службових відряджень (оформлення наказів, бронювання квитків, готелів тощо);
• формування документів для архіву;
• ведення реєстраційно-контрольної картотеки, контроль виконання документів та доручень керівника;
• ведення документів кадрового діловодства (в т.ч. проходження державної служби), підготовка звітів з цих питань;
• надання консультацій з питань у межах своєї компетенції.

Помічник керівника

з 10.2009 по 03.2010 (5 місяців)
ВАТ "Туристичний комплекс "Фрегат", Херсон (Готельний комплекс)

• ведення ділового листування;
• організація та ведення документообігу та діловодства;
• виконання доручень керівника, підготовка документів та матеріалів за його запитом, допомога у плануванні робочого розкладу керівника;
• прийом відвідувачів;
• організація телефонних розмов керівника, фіксація їхніх результатів;
• формування документів для архіву;
отримання та відправка поштової кореспонденції.

Референт генерального директора

з 05.2005 по 03.2009 (3 роки 10 місяців)
АТЗТ "Холдінгова компанія "Укренергоснаб", Херсон (Виробництво скляної тари)

• ведення ділового листування;
• організація та ведення документообігу та діловодства;
складання проектів наказів з основної діяльності та проектів розпоряджень керівництва
• спілкування з представниками контролюючих органів;
• надання консультацій з правових питань керівництву та працівникам підприємства;
• виконання доручень керівника, підготовка документів та матеріалів для його роботи, планування робочого розкладу керівника;
• підготовка засідань та нарад, оформлення їхніх результатів (протоколи тощо);
• прийом відвідувачів, зустріч гостей підприємства;
• організація телефонних розмов керівника, фіксація їхніх результатів;
• підготовка службових відряджень (складання наказів, бронювання квитків, готелів тощо);
• формування документів до архіву підприємства, робота з архівом;
• придбання матеріалів для роботи офісу (канцтоварів, господарчих товарів, питної води, чаю, кави, снеків тощо), контроль роботи прибиральниць та водіїв.

Юрисконсульт аппарату управління

з 06.2004 по 05.2005 (11 місяців)
ЗАТ "Укрсклопром", Херсон (виробництво скляної тари)

• ведення юридичного листування та юридичних справ;
• погодження проєктів документів у межах своїх повноважень (наказів, розпоряджень тощо);
• спілкування з представниками контролюючих та перевіряючих органів;
• претензійно-позовна та договірна робота;
• надання консультацій з правових питань керівництву та працівникам підприємства.

Юрисконсульт

з 07.2003 по 04.2004 (9 місяців)
ТОВ "Механічний завод", Херсон (виробництво алюмінієвих сплавів та виробів)

• ведення юридичного листування та юридичних справ;
• погодження проєктів документів у межах своїх повноважень (наказів, розпоряджень тощо);
• спілкування з представниками контролюючих та перевіряючих органів;
• претензійно-позовна та договірна робота;
• надання консультацій з правових питань керівництву та працівникам підприємства.


Освіта

Запорізький юридичний інститут МВС України

Правоохоронна діяльність, Херсон
Вища, з 08.1997 по 06.2001 (3 роки 10 місяців)


Додаткова освіта

  • Херсонська об'єднана технічна школа ТСОУ, спеціальність "Секретар керівника" (з основами кадрового діловодства) (2008 - 2009, 5 місяців)
  • курси "Медичний секретар" (The Braun School of Public Health and Community Medicine (Hadassah University Hospital - Ein Kerem) (2016, 6 місяців)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    впевнений користувач ПК (пакет MS Office, електронна пошта, 1.С Кадри, система Ліга:Закон)
  • Робота з оргтехнікою (12 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Робота з міні-АТС (12 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Знання основ архівної справи (8 років досвіду)
    Середній, використовую в даний час.
  • Знання кадрового діловодства та кадрової звітності (4 роки досвіду)
    Просунутий, більше 4-х років тому.

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Арабська — початковий
  • Українська — вільно

Рекомендації

  • Повод Тетяна Михайлівна
    Зав.канцелярією, АТЗТ " ХК Укренергоснаб", +380 50 8892518
  • Малахова Марина Анатоліївна
    Начальник управління, Херсонське міське управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, +380552321965

Додаткова інформація

пунктуальність, дисциплінованість, відповідальність, стресостійкість, вміння швидко навчатися новому, аналітичні навички, організаторські навички, навички користування та відповідального ставлення до службової інформації (включно інформацію з обмеженим доступом).


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: