Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/11739111/
Помічник керівника
- Місто:
- Запоріжжя
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Резюме
Кльоц Наталія Володимирівна
Дата народження: 06.06.1974
Місто: Запоріжжя
Моб. телефон: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
У 2016 році закінчила Класичний приватний університет м. Запоріжжя, отримала вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит» та здобула кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту.
У 2009 році закінчила курси у Запорізькій філії Державної академії статистики, обліку та аудиту Держкомстату України та здобула кваліфікацію конторський службовець (бухгалтерія).
У 1993 році закінчила СПТВ №36 за спеціальністю кравець верхньої жіночої одежі.
У 1991 році закінчила загальноосвітню середню школу №14.
Досвід роботи:
З 17 червня 2024 року працюю в ПрАТ «МХП» фахівцем з первинної документації. До посадових обов’язків входить оформлення документації для водіїв на продукцію та відображення документів в 1С, формування електронного та паперового архіву.
З вересня 2017 по березень 2024 працювала в АТ «НОВИЙ ДНІПРО».
Виконувала наступні обов’язки: введення даних в спеціалізованій програмі щодо персоніфікованого обліку страхувальників, застрахованих осіб та оплати за їх договорами страхування; складання та подання інформації щодо актуалізації даних до банків; складання та подання звітних та проміжних даних до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; підготовка та подання документів на внесення змін до ЄДР; підготовка та проведення Загальних зборів акціонерів АТ «НОВИЙ ДНІПРО», складання та подання структури власності до НБУ.
Бухгалтер.
З травня 2010 по вересень 2017 працювала в АТ «НОВИЙ ДНІПРО». Виконувала наступні обов’язки: здійснювала реєстрацію документів; приймала і контролювала правильність оформлення первинних документів; проводила розрахунки суми вартості робіт виконаних страховими агентами; виконувала обов’язки інспектора з кадрів готувала накази, протоколи, посадові інструкції, графіки відпусток, вела облік трудових книжок та особові картки П2; проводила реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції; брала участь у розробці програм з оплати наданих послуг страховими агентами та складала договори доручення.
Секретар-референт.
З квітня 2008 по серпень 2009 працювала в ТОВ «Венбест». Виконувала наступні обов’язки: прийом вхідних дзвінків; реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції; підготовка документів до підпису керівнику; організація нарад; організація та підготовка документів для відрядження.
Начальник відділу виплат.
З лютого 2002 по квітень 2008 працювала в АТ «НОВИЙ ДНІПРО». Виконувала наступні обов’язки: організовувала роботу відділу; розподіляла обов’язки між працівниками; проводила співбесіди з майбутніми працівниками; контролювала відповідність виплат правилам страхування та договорам страхування; організовувала та проводила прийом громадян та страхувальників від імені керівництва; готувала звітні дані для керівництва.
Фахівець відділу виплат.
З липня 1995 по лютий 2002 працювала в АСТ «АСТРО – ДНІПРО». Виконувала наступні обов’язки: прийом, перевірка поданих документів та підготовка документів на виплату пов’язаних із страховим випадком.
Педагог-організатор.
З лютого 1995 по червень 1995 працювала в запорізькій школі І-ІІІ ступенів №14. Виконувала наступні обов’язки: допомагала в організації шкільних та позашкільних заходів.
Лаборант кабінету фізики.
З січня 1992 по серпень 1992 працювала в запорізькій школі І-ІІІ ступенів №14. Виконувала наступні обов’язки: допомагала вчителю фізики організовувати проведення навчальних заходів; слідкувала за додержанням правил безпеки учнями на уроках фізики; відповідала за порядок та збереження приладів кабінету.
Професійні навички:
впевнений користувач Microsoft Office;
досвід роботи з програмою 1С;
досвід роботи з системами Клієнт-банк;
ведення договірної роботи;
ведення переговорів;
вільне володіння українською мовою.
Особисті якості:
Здатність швидко навчатися та засвоювати нову інформацію, відповідальність, дисциплінованість, аналітичний склад розуму, вміння працювати з великим об’ємом інформації, цілеспрямованість, стресостійкість, вміння злагоджено працювати в колективі.
Кльоц Наталія Володимирівна
Дата народження: 06.06.1974
Місто: Запоріжжя
Моб. телефон: [
E-mail: [
Освіта:
У 2016 році закінчила Класичний приватний університет м. Запоріжжя, отримала вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит» та здобула кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту.
У 2009 році закінчила курси у Запорізькій філії Державної академії статистики, обліку та аудиту Держкомстату України та здобула кваліфікацію конторський службовець (бухгалтерія).
У 1993 році закінчила СПТВ №36 за спеціальністю кравець верхньої жіночої одежі.
У 1991 році закінчила загальноосвітню середню школу №14.
Досвід роботи:
З 17 червня 2024 року працюю в ПрАТ «МХП» фахівцем з первинної документації. До посадових обов’язків входить оформлення документації для водіїв на продукцію та відображення документів в 1С, формування електронного та паперового архіву.
З вересня 2017 по березень 2024 працювала в АТ «НОВИЙ ДНІПРО».
Виконувала наступні обов’язки: введення даних в спеціалізованій програмі щодо персоніфікованого обліку страхувальників, застрахованих осіб та оплати за їх договорами страхування; складання та подання інформації щодо актуалізації даних до банків; складання та подання звітних та проміжних даних до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; підготовка та подання документів на внесення змін до ЄДР; підготовка та проведення Загальних зборів акціонерів АТ «НОВИЙ ДНІПРО», складання та подання структури власності до НБУ.
Бухгалтер.
З травня 2010 по вересень 2017 працювала в АТ «НОВИЙ ДНІПРО». Виконувала наступні обов’язки: здійснювала реєстрацію документів; приймала і контролювала правильність оформлення первинних документів; проводила розрахунки суми вартості робіт виконаних страховими агентами; виконувала обов’язки інспектора з кадрів готувала накази, протоколи, посадові інструкції, графіки відпусток, вела облік трудових книжок та особові картки П2; проводила реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції; брала участь у розробці програм з оплати наданих послуг страховими агентами та складала договори доручення.
Секретар-референт.
З квітня 2008 по серпень 2009 працювала в ТОВ «Венбест». Виконувала наступні обов’язки: прийом вхідних дзвінків; реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції; підготовка документів до підпису керівнику; організація нарад; організація та підготовка документів для відрядження.
Начальник відділу виплат.
З лютого 2002 по квітень 2008 працювала в АТ «НОВИЙ ДНІПРО». Виконувала наступні обов’язки: організовувала роботу відділу; розподіляла обов’язки між працівниками; проводила співбесіди з майбутніми працівниками; контролювала відповідність виплат правилам страхування та договорам страхування; організовувала та проводила прийом громадян та страхувальників від імені керівництва; готувала звітні дані для керівництва.
Фахівець відділу виплат.
З липня 1995 по лютий 2002 працювала в АСТ «АСТРО – ДНІПРО». Виконувала наступні обов’язки: прийом, перевірка поданих документів та підготовка документів на виплату пов’язаних із страховим випадком.
Педагог-організатор.
З лютого 1995 по червень 1995 працювала в запорізькій школі І-ІІІ ступенів №14. Виконувала наступні обов’язки: допомагала в організації шкільних та позашкільних заходів.
Лаборант кабінету фізики.
З січня 1992 по серпень 1992 працювала в запорізькій школі І-ІІІ ступенів №14. Виконувала наступні обов’язки: допомагала вчителю фізики організовувати проведення навчальних заходів; слідкувала за додержанням правил безпеки учнями на уроках фізики; відповідала за порядок та збереження приладів кабінету.
Професійні навички:
впевнений користувач Microsoft Office;
досвід роботи з програмою 1С;
досвід роботи з системами Клієнт-банк;
ведення договірної роботи;
ведення переговорів;
вільне володіння українською мовою.
Особисті якості:
Здатність швидко навчатися та засвоювати нову інформацію, відповідальність, дисциплінованість, аналітичний склад розуму, вміння працювати з великим об’ємом інформації, цілеспрямованість, стресостійкість, вміння злагоджено працювати в колективі.
Схожі кандидати
-
Помічник керівника
35000 грн, Запоріжжя -
Помічник керівника
25000 грн, Запоріжжя -
Офіс-менеджер
Запоріжжя -
Адміністратор рецепції
Запоріжжя -
Помічник керівника
Запоріжжя, Бориспіль, Бровари -
Офіс-менеджер
Запоріжжя, Дистанційно