Резюме від 9 листопада 2021 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/1185143

Administrative Manager, Executive Assistant, 20 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Харків

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Self emplyed

з 01.2016 по нині (8 років 4 місяці)
Other activities in the field of information technology and computer systems

Administrative Manager

з 08.2012 по 09.2014 (2 роки 1 місяць)
DAXX BV (Offshore IT Staffing)

- office maintenance and procurement, office space development
- budget issues, non-cash and cash flow tracking/reporting
- travel management, visa support
- Private Entrepreneurs` support, PE registration coordination, bank issues
- corporate events, team-buildings arrangement

Office manager

з 08.2009 по 09.2011 (2 роки 1 місяць)
Ciklum Ltd, Kharkov (IT)

•Office Management
-office procurement, deliveries and payments control, stock monitoring, financial documentation keeping, accounts monitoring, discounts and credit lines negotiating
-primary accounting, tracking/reporting company`s cash and non-cash flow, tracking/reporting the expenses for billing to customers
-administrative department’s funds allocation according to the budget accounts, reporting to financial department
-office maintenance, managing all the issues related to office functioning (malfunctions, imperfections, breakdowns, office look, greenery arrangement, lighting, heating, air condition and ventilation systems, office access, fire prevention issues, office rules and policies, etc.)
-communication with the landlord on office maintenance and expansion issues
-developing office spaces, workstations and employees rotation, relocation process planning and managing, office expansion issues solving, budget planning, cost calculation
-arrangement and supervision of security and cleaning staff working process
-managing the calendars of driver and meeting rooms
-information collection and distribution, databases keeping
•Travel Management
-handling the issues related to foreigners` business trips to Ukraine: transportation, accommodation, meetings scheduling, everyday support
-arranging outgoing trips for company employees: visa support, transportation and accommodation arrangements, process monitoring

Translator/Interpreter, Foreign-economic activity (import) manager

з 05.2007 по 08.2009 (2 роки 3 місяці)
Ametist-V Trading House Ltd (wholesale of jewellery, packaging and displays)

-negotiations with foreign partners, business correspondence
-interpretation during the meetings with company’s counterparts,
-translation of customs documentation, contracts, agreements
-control of goods delivery process and customs clearance
-tenders documentation development and filing
-reception, secretarial routine, managing the calendars of drivers, cleaning staff supervision
-office maintenance and procurement
-arrangement of outgoing trips for company’s employees and managing staff (visa support, transportation and accommodation arrangements)

Office manager, Junior Foreign-economic activity (import) manager

з 07.2006 по 05.2007 (10 місяців)
SANTAN Ltd (sanitary engineering trade)

-Ukrainian & foreign market monitoring, price analysis, marketing research
-business English correspondence, interpretation during the meetings with company partners
-translation of letters, contracts, operating & service instructions, customs documentation
-visitors reception, front desk monitoring, keeping databases, attendance registration
-products assortment and price updating, information distribution monitoring
-personal assistance to director and managing staff, office maintenance and procurement

Software sales manager, Accountant

з 01.2004 по 04.2006 (2 роки 3 місяці)
Soyuz-NT Ltd (computer & office equipment, software)

-“Best Zvit Plus” Software customer support (sales, installation, training, software updating, clients consulting, making contracts, documentation keeping)
-searching for the new clients, market research
-keeping record, primary accounting, cost accounting, financial reports
-office work, secretarial support , managing office maintenance and procurement

Освіта

Zaporizhia Institute of Economics and Information Technology (ZIEIT)

Foreign Linguistics. Translation and Interpretation, Melitopol, Zaporizhia region
Вища, з 1999 по 2004 (4 роки 9 місяців)

(English, German, French languages)
Honours Degree

Додаткова освіта та сертифікати

“Best Zvit” Dealers Certification. Certified specialist in servicing “Best Zvit Plus” Software

October, 2004

Знання і навички

MS Excel MS Word Internet User MS Outlook Internet Explorer Клиент-Банк Client-Bank Бест-Звит БЭСТ

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Німецька — початковий
  • Французька — початковий

Рекомендації

Http://ua.linkedin.com/in/alexandrasmirnova

Http://ua.linkedin.com/in/alexandrasmirnova

Контактні дані приховані

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: