• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/1185143/

Administrative Manager, HR Assistant, English Teacher

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Харків

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Self employed

з 01.2017 по нині (7 років 10 місяців)
Консалтинг, бухгалтерія, аудит

- administrative/accounting services

Administrative Manager

з 08.2012 по 09.2014 (2 роки 1 місяць)
DAXX BV, Харків (IT)

-Improved operating efficiency by streamlining operational work processes and procedures, ensuring smooth office functioning and optimal working conditions
-Optimized office filing system and general documentation flow
-Improved communication with landlord representatives and vendors
-Efficiently cooperated with Financial Department in handling PE registration/bank issues
-Ensured proper allocation of the office budget with timely and accurate expense reporting
-Effectively provided travel and visa support for company employees and clients
-Assisted HR/Account Manager in accomplishing various HR-related activities including recruiting, hiring and onboarding process, workstation setup, welcoming branded kit
-Successfully planned and coordinated corporate events and team-building activities
-Maintained a positive and friendly office environment

Office manager

з 08.2009 по 09.2011 (2 роки 1 місяць)
Ciklum, Харків (IT)

-Contributed as a pivotal member of administrative team by providing ongoing assistance to 150+ office residents to guarantee seamless office operation and high employee satisfaction
-Handled a variety of administrative duties including, but not limited to, office management and procurement, deliveries and payments supervision, supplies monitoring, inventory control
-Efficiently negotiated discounts and credit lines to comply with company budget limits
-Oversaw the office cash and non-cash operations, reviewed invoices payable
-Liaised with suppliers and business partners to coordinate deliveries of goods and services and ensure compliance of accounting documentation
-Planned office administrative budget anticipating office requirements and ensuring due reporting
-Developed office spaces, managed rotation of workstations and relocation processes
-Arranged domestic and foreign business trips for company employees
-Supervised customers’ business trips to Ukraine: accommodation, meetings scheduling, booking and reservations, everyday assistance

Translator/Import Manager

з 05.2007 по 08.2009 (2 роки 3 місяці)
Ametist-V Trading House, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Facilitated communication with foreign partners by providing scrupulous translation of letters, contracts, agreements and customs documentation
-Proofread and prepared letters, documents and contracts, ensuring error-free correspondence
-Provided interpretation during the meetings with company’s counterparts
-Assisted in customs clearance processes
-Designed and formatted tender documentation
-Executed various administrative tasks including travel arrangement (domestic and international)

Office Manager/Junior Import Manager

з 07.2006 по 05.2007 (10 місяців)
SANTAN, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

--Oversaw the front desk by welcoming and registering visitors, monitoring office admission
-Processed and distributed incoming calls, letters, e-mails, faxes
-Translated letters, contracts, operating & service instructions, customs documentation
-Provided interpretation during the meetings with company partners
-Observed Ukrainian & foreign market of specific products, prepared price analysis
-Updated products assortment and prices
-Executed personal assistance to director and managing staff

Junior Accountant/Software Sales Manager

з 01.2004 по 04.2006 (2 роки 3 місяці)
Soyuz-NT, Мелітополь (IT)

-Provided Best Zvit Plus Software (later known as M.E.Doc) customer support (sales, installation, training, software updating, clients consulting, documentation keeping)
-Assisted Chief Accountant in primary accounting, cost accounting, financial reporting
-Maintained office work, ensured record keeping

English tutor

з 01.2000 по 12.2004 (4 роки 11 місяців)
English tutor, Мелітополь (Освіта, наука)

-Private English lessons for school and university students

Освіта

Zaporizhia Institute of Economics and Information Technology (ZIEIT)

Foreign Linguistics. Translation and Interpretation, Запоріжжя
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Master’s Degree in Translation (English) with honours

Додаткова освіта та сертифікати

“Best Zvit” Dealers Certification. Certified specialist in servicing “Best Zvit Plus” Software

October, 2004

Advanced Business English course

2004, 4 months
Сертифікат

Advanced C1.2 English Course

2003, 4 months
Сертифікат

Advanced C1.1 English Course

2003, 4 months
Сертифікат

Знання і навички

  • Office administration
  • Administrative work
  • Maintenance of primary accounting documentation
  • Accounting for Ukraine
  • Business communication
  • HR records management
  • Purchase of goods
  • Business correspondence
  • English translation
  • Sequential translation
  • Written translation
  • Customs clearance
  • Keeping personnel records
  • Pric
  • Preparation of financial statements
  • Sales
  • Teaching English

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Німецька — початковий
  • Французька — початковий
  • Українська — вільно

Рекомендації

linkedin

linkedin

Контактні дані приховані

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: