Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/1186219
Логопед, дефектолог, вихователь, няня
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Фахівець (консультант, вчитель-логопед)
з 08.2020 по нині
(3 роки 9 місяців)
Освіта, наука
Обстеження та діагностика мовлення дитини.
Розвиток розуміння мовлення.
Формування елементарної фрази на базі збагачення словникового запасу, практичного засвоєння простих граматичних категорій.
Опанування правильною звуковимовою, розвиток фонематичного слуху, формування ритміко-складової структури слова, артикуляційних навичок.
Розвиток зв’язного мовлення.
Опанування елементів грамоти.
Вчитель-дефектолог та вчитель-логопед
з 04.2015 по 05.2020
(5 років 1 місяць)
КДНЗ №27 «Ромашка» комбінованого типу, Нікополь (вчитель-дефектолог та вчитель-логопед на групі для дітей зі складними порушеннями розвитку)
-Обстеження особливостей розвитку кожної дитини, компенсація і корекція недоліків розвитку дітей;
- Діагностика, корекція та профілактика мовленнєвих порушень у дошкільників;
-Індивідуальні та підгрупові заняття з дітьми;
-Розвиток основних психічних процесів у дітей зі складними порушеннями розвитку (сприймання, уваги, пам'яті, мислення, уяви), інтелектуальних здібностей через організацію ігрової діяльності;
- Логіко-математичний розвиток;
-Розвиток навичок спілкування і мовленнєвої діяльності дітей (розвиток фонематичних процесів, слухової уваги, розвиток активного та пасивного словника, удосконалення лексичних та граматичних засобів мови, розвиток зв'язного мовлення);
- Формування ігрових навичок у дітей зі складними порушеннями розвитку;
-Розвиток та вдосконалення моторних функцій (дрібної, загальної, артикуляційної);
-Засвоєння сенсорних еталонів;
-Формуванняя необхідного рівня емоційно-вольової та соціальної зрілості;
-Консультування батьків, поради щодо необхідних прийомів навчання і виховання своєї дитини.
Здійснення корекційно-виховної роботи за програмами розвитку:
- Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом «Розквіт»;
- Програма розвитку для дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю;
- Програма розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко»;
Логопед;
з 01.2012 по 11.2013
(1 рік 10 місяців)
Центр розвитку для дітей "Ніка", Нікополь (Развиваючий центр для дітей;)
- обстеження мовлення, визначення структури і ступеня порушення мовлення;
- корекція недоліків у розвитку мовлення дітей;
- проведення індивідуальних занять з дітьми;
- консультування батьків;
Вчитель-логопед;
з 09.2010 по 08.2011
(11 місяців)
Нікопольський дитячий будинок для дітей-сиріт и дітей позбавлених батьківського піклування;, Никополь (Заклад для дітей сиріт; Виховання, розвиток детей;)
- обстеження дітей з порушеннями мовлення;
- формування спеціальних груп;
- заповнення мовних карт;
- корекція фонетико-фонематических порушень мовлення;
- корекція дислалії;
- корекція загального недорозвинення мовлення.
- розвиток артикуляційного апарату;
- розвиток загальної і дрібної моторики;
- розвиток всіх психічних процесів;
- проведення групових та індивідуальних логопедичних занять з дітьми;
- ведення звітної документації;
Освіта
Бердянский педагогический университет
"Дефектологія"; Кваліфікація: "Логопед", " Викладач логопедії"; Магістратура;, Бердянськ
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)
Логопедична практика під час навчання:
м.Нікополь дитячий садок «Маргаритка» №34:
- проведення групових занять з дітьми; (Загальне недорозвинення мовлення)
- проведення індивідуального заняття з дитиною; (Дислалія - сигматизм, ротацизм)
- заповнення мовних карт і ознайомлення з документацією логопеда;
м. Бердянськ, загальноосвітня школа №1:
- проведення подгруппових занять з дітьми; (Дисграфія, дислексія)
- проведення індивідуального заняття з дитиною (дисграфія, дислалія)
- заповнення мовних карт, ознайомлення з розкладом і документацією вчителя-логопеда;
Дефектологічна практика під час навчання:
м. Запоріжжя дитячий садок комбінованого типу для дітей з порушеннями зору «Рижик»;
- проведення фронтальних занять з дітьми;
- проведення індивідуальних занять;
- вивчення спеціалізованої літератури;
- обстеження дитини з порушенням зору;
- проведення гімнастики для очей;
- ознайомлення зі спеціальним медичним обладнанням для корекції зору;
- ознайомлення з документацією і розкладом дефектолога;
Додаткова освіта та сертифікати
Никопольське педагогічне училище. Вихователь логопедичних груп. Дошкольное образование.
2004-2006 р.
Підвищення кваліфікації вчителів-дефектологів дошкільних навчальних закладів СПК № ДН 24983906/5610-17 , ДОІППО
від 14 липня 2017 р.
За результатам атестації присвоєно кваліфікаційну категорію "«спеціаліст другої категорії»
28.03.2018 р.
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
- Польська — початковий
Схожі кандидати
Логопед, дефектолог, корекційний педагог
Дніпро
Гувернантка, няня, воспитатель
Дніпро
Няня, воспитатель, гувернантка, домработница
Дніпро
Няня, помощник воспитателя, воспитатель
Дніпро
Воспитатель, няня, гувернантка
7500 грн, Дніпро