Резюме від 20 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/1186219

Логопед, дефектолог, вихователь, няня

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець (консультант, вчитель-логопед)

з 08.2020 по нині (3 роки 9 місяців)
Освіта, наука

Обстеження та діагностика мовлення дитини.
Розвиток розуміння мовлення.
Формування елементарної фрази на базі збагачення словникового запасу, практичного засвоєння простих граматичних категорій.
Опанування правильною звуковимовою, розвиток фонематичного слуху, формування ритміко-складової структури слова, артикуляційних навичок.
Розвиток зв’язного мовлення.
Опанування елементів грамоти.

Вчитель-дефектолог та вчитель-логопед

з 04.2015 по 05.2020 (5 років 1 місяць)
КДНЗ №27 «Ромашка» комбінованого типу, Нікополь (вчитель-дефектолог та вчитель-логопед на групі для дітей зі складними порушеннями розвитку)

-Обстеження особливостей розвитку кожної дитини, компенсація і корекція недоліків розвитку дітей;
- Діагностика, корекція та профілактика мовленнєвих порушень у дошкільників;
-Індивідуальні та підгрупові заняття з дітьми;
-Розвиток основних психічних процесів у дітей зі складними порушеннями розвитку (сприймання, уваги, пам'яті, мислення, уяви), інтелектуальних здібностей через організацію ігрової діяльності;
- Логіко-математичний розвиток;
-Розвиток навичок спілкування і мовленнєвої діяльності дітей (розвиток фонематичних процесів, слухової уваги, розвиток активного та пасивного словника, удосконалення лексичних та граматичних засобів мови, розвиток зв'язного мовлення);
- Формування ігрових навичок у дітей зі складними порушеннями розвитку;
-Розвиток та вдосконалення моторних функцій (дрібної, загальної, артикуляційної);
-Засвоєння сенсорних еталонів;
-Формуванняя необхідного рівня емоційно-вольової та соціальної зрілості;
-Консультування батьків, поради щодо необхідних прийомів навчання і виховання своєї дитини.
Здійснення корекційно-виховної роботи за програмами розвитку:
- Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом «Розквіт»;
- Програма розвитку для дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю;
- Програма розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко»;

Логопед;

з 01.2012 по 11.2013 (1 рік 10 місяців)
Центр розвитку для дітей "Ніка", Нікополь (Развиваючий центр для дітей;)

- обстеження мовлення, визначення структури і ступеня порушення мовлення;
- корекція недоліків у розвитку мовлення дітей;
- проведення індивідуальних занять з дітьми;
- консультування батьків;

Вчитель-логопед;

з 09.2010 по 08.2011 (11 місяців)
Нікопольський дитячий будинок для дітей-сиріт и дітей позбавлених батьківського піклування;, Никополь (Заклад для дітей сиріт; Виховання, розвиток детей;)

- обстеження дітей з порушеннями мовлення;
- формування спеціальних груп;
- заповнення мовних карт;
- корекція фонетико-фонематических порушень мовлення;
- корекція дислалії;
- корекція загального недорозвинення мовлення.
- розвиток артикуляційного апарату;
- розвиток загальної і дрібної моторики;
- розвиток всіх психічних процесів;
- проведення групових та індивідуальних логопедичних занять з дітьми;
- ведення звітної документації;

Освіта

Бердянский педагогический университет

"Дефектологія"; Кваліфікація: "Логопед", " Викладач логопедії"; Магістратура;, Бердянськ
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)

Логопедична практика під час навчання:
м.Нікополь дитячий садок «Маргаритка» №34:
- проведення групових занять з дітьми; (Загальне недорозвинення мовлення)
- проведення індивідуального заняття з дитиною; (Дислалія - ​​сигматизм, ротацизм)
- заповнення мовних карт і ознайомлення з документацією логопеда;

м. Бердянськ, загальноосвітня школа №1:
- проведення подгруппових занять з дітьми; (Дисграфія, дислексія)
- проведення індивідуального заняття з дитиною (дисграфія, дислалія)
- заповнення мовних карт, ознайомлення з розкладом і документацією вчителя-логопеда;

Дефектологічна практика під час навчання:
м. Запоріжжя дитячий садок комбінованого типу для дітей з порушеннями зору «Рижик»;
- проведення фронтальних занять з дітьми;
- проведення індивідуальних занять;
- вивчення спеціалізованої літератури;
- обстеження дитини з порушенням зору;
- проведення гімнастики для очей;
- ознайомлення зі спеціальним медичним обладнанням для корекції зору;
- ознайомлення з документацією і розкладом дефектолога;

Додаткова освіта та сертифікати

Никопольське педагогічне училище. Вихователь логопедичних груп. Дошкольное образование.

2004-2006 р.

Підвищення кваліфікації вчителів-дефектологів дошкільних навчальних закладів СПК № ДН 24983906/5610-17 , ДОІППО

від 14 липня 2017 р.

За результатам атестації присвоєно кваліфікаційну категорію "«спеціаліст другої категорії»

28.03.2018 р.

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Польська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: