Резюме від 2 травня 2024 PRO

Дарина

Personal assistant, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник Посла

з 09.2023 по 04.2024 (7 місяців)
Посольство Киргизької Республіки в Україні, Київ (Державні організації)

Виконання завдань ЧПП
Виконання завдання Радника та консулів
Ведення всією документації Посольства (ноти, довідки, статті, прес-релізи, вхідна, вихідна кореспонденція)
Ведення документації стран додаткової акредитації (Молдова, Болгарія, Румунія)
Переклад офіційних документів
Організація заходів діпмісії
Ведення протоколу заходів
Спілкування та переговори з представниками діпмісій та інших дипломатів, громадських діячів, освітян
Виконання особистих доручень

Administrative manager

з 07.2022 по 09.2023 (1 рік 2 місяці)
Elanco, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бухгалтерія та фінансовий контроль:
облік фінансових операцій, підготовку та аналіз фінансових звітів, контроль витрат та бюджетування. Обробка фінансових документів, включаючи рахунки, рахунки-фактури та платіжні доручення (S4P, Ariba).
Організація робочого простору.
Управління документацією.
Підтримка організаційних процесів: організація та планування зустрічей та заходів, управління робочим розкладом, організація поїздок та координація спільної роботи з іншими співробітниками.
Кореспонденція та комунікація між співробітниками та зовнішніми контрагентами.
Виконання особистих доручень керівника та ведення його онлайн-календаря.
Забезпечення офісу необхідним обладнанням.
Travel -підтримка.
Страхування (всі етапи та поточна підтримка)
Лізинг авто співробітників.
Організація конференцій, івентів, бізнес-зустрічей.

General financial manager

з 10.2020 по 06.2022 (1 рік 8 місяців)
Financial Group, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Управління та бюджетування фінансів компанії.
Звітність (від щоденної до річної) з фінансових оборотів компаній холдингу.
Робота з платіжними системами (PSP) на всіх етапах (від початку співпраці до звітності оборотів).
Робота з європейськими (Польща, Чехія, Румунія, Португалія, Македонія, Угорщина, Словаччина) та австралійськими банками.
Супровід діяльності європейських філій компаній.
Бухгалтерська та налогова звітність
європейських філій.
Допомога та контроль процесу відкриття європейських компаній, різних форм правління.
Реалізація та розробка нових проектів компанії.
Відвідування локальних та міжнародних виставок та конференцій, для обміну досвідом та пошуку нових партнерів

Помічник керівника

з 05.2019 по 10.2020 (1 рік 5 місяців)
Тов «Торговый Дом Армения», Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Планування робочого дня керівника
Ведення crm, Bitrix24
Контроль виконання завдань співробітників та звітність щодо виконання ( від менеджера до лінійного керівникакомпанії)
Ведення переговорів з клієнтами, постачальниками послуг, експедиторами та укладання договорів з ними
У зв'язку з цим ведення ділового листування з іноземними партнерами (Вірменія, Іспанія, Єгипет, В'єтнам)
Допомога в організації ділових зустрічей, ведення їх протоколу та створення звіту щодо них
Участь у діяльності благодійного фонду та бізнес-клубу, допомога у реалізації процесів та проектів пов’язаних з їх діяльністю
Складання прайсів, прорахунок логістичних документів, зведених таблиць
Виконання фінансових операцій через платіжні системи та токени
Бюджетування та фінансова звітність
Пошук, проведення співбесіди, стажування нових працівників
Виконання особистих доручень керівника
Ненормований графік

Керуючий магазином

з 03.2017 по 04.2019 (2 роки 1 місяць)
Kids Gallery, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

На позиції керівника мої обов'язки:
Повне ведення звітності.
Ділове листування з контрагентами.
Ведення бухгалтерії (1с).
Постійна командна робота.
Контроль дотримання та виконання стандартів обслуговування.
Адміністрування магазину.
Підготовка необхідного асортименту та контроль обороту товару.

Залучення нових партнерів та пошук актуальних брендів для співпраці.
Стажування та навчання нових співробітників.
Виконання особистих доручень директора.
Travel-підтримка.

Також за сумісництвом була менеджером з дистрибуції, виступаючи від імені офіційного представника 4 всесвітньо відомих брендів (Skip Hop, Cosatto, Boon, Comotomo).

Team-leader

з 07.2015 по 02.2017 (1 рік 7 місяців)
GB company, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Робота за допомогою аутсорсингу з контрагентами з Великобританії та Ірландії (ділове листування, погодження проектів, підтримка в ході виконання).
Підготовка проектів з аналітики спортивних подій.
Робота з платіжними системами, такими як PayPal, Advcash тощо.
Фінансова звітність.
Керування роботи команди (від 10 осіб).
Навчання та стажування нових співробітників.
Мотивація команди.
Ненормований робочий графік, спілкування з командою та її підтримка 24/7.

Адміністратор

з 09.2014 по 06.2015 (9 місяців)
Mothercare, Киев (Роздрібна торгівля)

Консультація та допомога при виборі товару.
Спілкування з клієнтами.
Ділове листування.
Ведення фінансової звітності.
Координація роботи працівників.
Контроль торгового залу, якості виконання та дотримання стандартів обслуговування.

Секретар

з 11.2012 по 05.2013 (6 місяців)
Детский магазин, ТРЦ "Променада", Киев (Роздрібна торгівля)

Виконання доручень керівника.
Контроль роботи магазину.
Виконання завдань, щодо співробітників та загального функціонування магазину.
Ведення ділового листування.
Ведення документації, що вхідної/вихідної документації.
Призначення зустрічей.
Виконання особистих доручень керівника.
Забезпечення магазину необхідним обладнанням.

Освіта

НПУ ім. М.П. Драгоманова

Менеджмент, управління персоналом, Київ
Вища, з 2017 по 2019 (2 роки)

Магістратура

НАУ

Менеджмент организацій та адміністрування, Київ
Вища, з 2012 по 2016 (4 роки)

Бакалаврат

Додаткова освіта та сертифікати

Michael Gott International

2010, 2 месяца

Space Deer

2019, 3 месяца

Знання і навички

Управління рестораном Ведення CRM Google Meet Google Docs Formation of payment orders Control of receipt of payments Payment processing Control of accounts payable SAP ERP Користувач Safari MS Office Битрикс24 Ведение социальных сетей Instagram Google Facebook Google Sheets YouTube Интернет-серфинг, ведение соц.сетей Работа с консолью на платформе Magento CMS Управління магазином Комунікабельність Адміністрування офісу Управління інтернет-магазином

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Італійська — початковий
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Вмію багато та якісно працювати! Швидко засвоюю нову інформацію, через великий досвід роботи у різних сферах бізнесу.
Завжди орієнтована на результат та виконання поставлених завдань.
Відмінно вмію якісно побудувати комунікацію, що, безперечно, добре впливає на всі бізнес-процеси у компанії та колективі!

Для швидкого зв’язку:
https://t.me/egetta

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: